@Sprokkel Bedankt voor je berichtje. De 20e is nog geen terugplaatsing hoor, alleen maar een eerste follikelmeting. En er zal dan waarschijnlijk nog niks te zien zijn dus dat wordt dan om de paar dagen herhaald tot er een rijp eitje te zien is.
Ik moet dan maar bij jullie in de leer... Ik heb er hier een rond lopen die nog altijd alles bij papa en mama voor elkaar krijgt als ze maar gaat huilen! Ik heb ook wat onnozeligheid nodig
Alex, heb net je blog gelezen.. Heb je er serieus wel eens aangedacht voor 'het echie' te gaan schrijven? Je hebt echt een talent dame..! In het zelfde blog laat je me huilen en keihard lachen tegelijk.. je schrijft zo puur en de pijn en wanhoop is bijna tastbaar, maar met een zelfspot en een toon die werkelijk té geestig is.. Ik bewonder je lef om dit te delen met iedereen die het kan en wil lezen.. Liefs
Alex, ik ben ook van mening dat je een speciale gave hebt om dingen goed te verwoorden in je schrijven! Heerlijk dat je je gewoon even hebt laten gaan... Eerst flink de woede eruit gooien en daarna lekker uithuilen en slapen. Soms is het gewoon echt even nodig! Fijn dat je zo'n lieve man hebt, die heb je ook gewoon verdient!
Vanavond bij de vk geweest, ze kon de rand van de bm al voelen. Morgen moet ik bellen voor een afspraak voor de termijnecho, ben benieuwd!
@Alex Iedereen heeft het al gezegd, maar ik vond je blog absoluut niet te heftig hoor! En wat schrijf je toch leuk, zou je echt wat mee moeten doen!
Alex, hier nog iemand die niet geschrokken is hoor. Je schrijft zo mooi en eerlijk! Maar zo vreselijk dat je je zo voelt...
@Alexandra, lieve Alexandra, jeeee.............bij het lezen van je blog voelde ik dubbele emoties, enerzijds vreselijk KUT voor je dat je je zo voelt, zo de weg kwijt ffies.......maar aan de andere kant zie ik toch een sterke vrouw tussen de regels door, die elke keer weer opkrabbelt en weer vecht voor haar droom.......lieverd ik kan niks anders doen dan je een hele dikke knuff geven..... EN......ik sluit me aan bij anderen.............je hebt talent voor schrijven, dit ZOU zo gebundeld kunnen worden voor een boek.
Zucht.........slik...................Sven lag net op bed toen hij op mij riep......beetje verdrietig keek hij me aan, heb hem toen getroost, over zijn ruggetje gewreven en verteld dat mama heel veel van hem hield en dat een ander kindje daar niks aan verandert........en toen realiseerde ik me wat de tijd toch hard is gegaan.............morgen is hij alweer 2 jaar!!!
goof wat hebben jullie voor het manneke gekocht? Ik heb dat met nette kind ook altijd.. elke verjaardag moet ik even huilen. Denk ik aan de bevalling en hoe groot mijn kleine baby is geworden. natas! goed nieuws dus!! voel je de rand zelf ook? mvd.. dat probeert nettekind ook altijd.. "maar mahaaaammm" begint ze dan...
Hallo allemaal, Ik ga proberen op iedereen te reageren maar zal vast wel weer iemand vergeten excuses alvast, @suus hoe gaat het dan?? zit jij al op de wachtbank?? Even een algemene vraag misschien is het wel heel stom maar wat is MMM of MVM? sorry hoor weet het echt niet @Twijfel; natuurlijk is het spannend maar idd geniet van je misselijkheid het hoord erbij hihihi. @Alex;Ik vind het knap dat je je zo goed kan verwoorden en ben het met de andere eens dat je er iets mee moet doen. Ik hoop zo dat de volgende poging slaagd want je hebt een lieve man maar je bent zelf ook een toppertje ik kan begrijpen dat hij knetter verliefd op je is en je steunt ook al ben je soms zoals je zelf zegt een ...wijf Dat zullen hormonen emoties alles bij elkaar zijn maar het is best goed om alles er af entoe is uitte gooien howel je misschien toch beter op het aanbod van Femke in kan gaan anders blijft er weinig van je spulletjes over hihi Nee meis alle gekheid op een stokje ik hoop en wens jullie zsm een gezond beebje toe dikke kus @ Goofy je hebt pb maar maak je niet te druk je bent een lieve mama en die tijfel is normaal maar je doet je manneke echt niks te kort hoor daar ben ik van overtuigd. gezellige dag morgen en alvast gefeliciteerd kus @ cm. hmmmmmmmmm ik wilde wat zeggen maar ben het ff kwijt dikke kus voor jou ook dan maar hahaha. @ Nanette ohohohho het word spannend ik duim lekker gewoon voor je en hoop stiekem dat het toch raak is. @ Femmel; lekker dat het zo goed gaat met pluis en met je zelf dikke knuf. zo dit voor zover moet nog ff terug lezen en heeft iemand nog wat van hexje en de meisjes vernomen behalve die geweldig mooie foto??
@ Lente; he bah weer een ronde verder balen meis hoest verder met je?? @ sprokkel leuk dat je meubeltjes zo goed bij elkaar passen ik zeg FOTO @ Leo; je bent echt super sterk echt knap en idd Pim* is en blijft jullie eerste kindje en ik hoop en wens dat jullie zsm zwanger mogen raken en eengezond kindje op de wereld mogen zetten. dikkek knuf. @ Mvl. He meis trek je het allemaal nog een beetje?? spannend nog twee dagen ik kan ze wel omkijken ik brand een extra kaarsje voor je dikke knuf @ Kristel; oh ben blij dat Jamie het leuk vond hihih meestal maak je je als ouders zorgen en vind zo`n kindje het helemaal leuk. Ik heb de eerste schooldag van de oudste zo gehuild en dat terwijl hij het zelf helemaal super vond. Maar ben blij toe.groetjes en tot vrijdag
We hebben iets van 123 playmobiel gekocht, manlief wil liever duplo maar daar speelt hij nog niet zoveel mee, dit vindt hij erg leuk. Verder krijgt hij de rest volgende week zondag als we het vieren.....hij krijg een driewieler, en ben nog op zoek naar een gereedschaps tafel of keukentje, twijfel nog. Manlief heeft net versierd beneden, anders kon hij niet slapen zei hij. En ik had al om acht uur willen slapen maar helaas.........
Sanne hoe was het dan bij de vk??Heb ik gemist denk. En rieanne hoest met u?? Nou lady`s ik ga ff mijn hobbykamer in(het washok) en dan lekker naar mijn mandje truste allemaal dikke knuf