Femmel, heb je gisteren toevalling 'je zal het maar hebben' gekeken? Ging over emotofobie... Hier nog zo'n klant.. niet zo heel extreem goddank maar herkende een hoop dingen.. en Jan ook haha..
Niet gezien maar ik zal het eens terugkijken op uitzending gemist. Vandaag trouwens weer iets heftigs meegemaakt. Er was een vrouw aan het kotsen dus ik wilde al wegrennen en opeens hoorde ik mijn collega roepen dat ik snel een arts moest roepen. Bleek die vrouw gestkt te zijn in haar eigen kots. Reanimatie heeft nog wel geholpen gelukkig. Nog een reden om er fobisch van te worden. Hoop dat mensen nu inzien dat het geen overdrijven is na het zien van dat programma
Jaaaaa denk ik ook hoor Nanette, dat je het virus van je dochter hebt overgenomen.....................
@Thanks voor de felicitaties meiden, Sven heeft feestje gevierd op het KDV, en genoot daar zichtbaar van, hoewel hij al die aandacht ineens wel heftig vond.......maar je zag zijn ogen oplichten toen de kaarsjes aan gingen op de neptaart. Verder is zijn buurmeisje nog even geweest, verder vieren wij het volgende week zondag voor familie.....oh shoot moet nog een mailtje eruit gooien..... @Leo zal wat zijn zeg...... @Twijfel wat een k** opmerking!!!! @Nanette, ja griep ik zou het daar ook opgooien, en het is ook gewoon de griep......... @Mykelti hoe is het met jou dan???? @Mamavandewi en jij? Alweer op het wachtbankje??? @zwaait naar Femme......
Mijn nicht had het in zeer extreme vorm. Ze at bijna niet meer om maar niet misselijk te hoeven worden. Ze is er voor naar een speciale "cursus" oid geweest via een Psych. Ze wil nog steeds niet overgeven, maar het beheerst haar leven niet meer zo erg...
Meis, ik zou het zeker na gaan vragen!!! En dan toch maar even je huisarts op het matje roepen!!! Jezus, dat had hij toch ook moeten weten?!!?? :x:x
Goofy, mijn wachtbankje begint vaak pas op dag 20 tot 22... Ik ben gister wel weer begonnen met tempen maar die is inderdaad nog gewoon laag nu. Ik denk dat ik gewoon weer een maand zonder eisprong heb. Morgenmiddag naar de gyn. Hopelijk nu eindelijk met clomid de deur uit zodat ik volgende ronde echt in spanning kan gaan zitten of het nu wel raak zal zijn.
MvL, Succes met je echo straks... Saffron en Mama van Dewi, jullie ook succes met de controles meiden...!
Say's who..?? Moet zo alweer naar mijn werk.. maar tegenwoordig weer eerst ff temp invullen.. Jeetje wat een verhaal van die mw op je werk.. Ik ben er ook zo bang voor.. ik eet wel gewoon en goed, maar die datums scannen.. als het ook maar iets over datum is gooi ikhet weg en eet ik het al niet meer omdat ik bang ben dat ik er ziek van word..
Moet ook naar mijn werk. Haha dat herken ik zo erg. Tegenwoordig opent mannetje al de producten voor ik de datum kan zien. En als er iemand zich misselijk voelt hou ik minstens 2 meter afstand. Nog veel meer dingen hoor, dit zijn kleine voorbeeldjes
@MVL: heel veel succes vandaag! @Femme: poeh idd een naar verhaal! @Leo: je kunt Pim* er helaas niet mee terughalen, maar het lijkt me zeker de moeite waard om het uit te laten zoeken. @Goofy: nog gefeliciteerd! @Alex: gewoon van je af blijven schrijven hoor! Diep respect! @Twijfel: nee, dat meen je niet! Sommige mensen hebben geen rem op wat ze vinden in verhouding tot het uitspreken...echt zo lomp! :x Hier gaat het zozo. Gelukkig gistermiddag geen hoofdpijn meer en dat alles door een fijne hyacint van iemand op de werkvloer...grrrr.... Nu begint het gelukkig los te komen, maar ben zo onwijze moe. Bah! Ben nog steeds mega emo. Het gaat niet lekker met de sollicitaties van hubby en hij wordt dan een beetje gedemotiveerd. Logisch, maar dan blijft bv het huishouden verder ook liggen. Gisteren dus even een hartig woordje gesproken over dat ik vond dat ik alles moest regelen en bijhouden om hem maar te stimuleren. Dat heeft wel geholpen. Hij ging gelijk weer druk aan de slag. Maar nu heeft hij een vacature gevonden waar hij zo'n 15% van de tijd in het buitenland moet zijn. Is maar een sollicitatie, maar moest daar alweer om janken...vind het al moeilijk als hij naar het buitenland moet, maar de MMM wordt helemaal moeilijk als hij weg is. Moet niet zo zeuren vind ik zelf, maar omdat ik niet lekker ben, zijn de emo buien nog groter... 8)
@ MVL: Succes met je echo straks... @ Saffron en MvD: jullie ook succes met de controles!! @ Twijfel: Dat meen je niet!!!!! Wat een achterlijke mensen heb je ook he?!?! Zo'n opmerking vind ik eigenlijk nog erger dan vragen wanneer een 2e of 3e kindje komt omdat kind 1 (en evt kind 2) al ... jaar is Vreselijk hoe mensen niet nadenken voor ze iets zeggen... @ Femme: Wat een naar verhaal... Jakkie... @ Leo: Lijkt ook mij de moeite om het uit te zoeken!!!! Wat een *** die arts.... :x @ Nanette: Dan kan je wel lekker bijdehand je tong uitsteken... Maar... Dat kunnen wij ook
MVL, succes vandaag! Saffron en mama van Dewi, jullie ook. Mykelti, tuurlijk mag je zeuren (is geen zeuren hoor). Het is al veel voor je en als je dan ook nog niet lekker bent! Wel fijn dat je mannetje gelijk aan de slag is gegaan. Knuffel voor jou!
he lieve mykelti.. dat geen zeuren. dat is allemaal heel reeël.. Alles vliegt op sommige momenten even naar je keel.. En ik ben helemaal voor toegeven aan je emotie. (femke schijnt daar zelfs speciaal servies voor in de aanbeding te hebben) Opkroppen en doen alsof je stoer bent brengt je nergens.. JE bent verdorie verdrietig en dat mag en dat is logisch! KUSSSSSSSSS Net nettekind naar de peuter gebracht en moest opeens denken aan een gesprek van manlief en mij over een 2e, paar jaar geleden. In eerste instantie wilde manlief wachten tot nettekind bijna naar school zou gaan. Ik heb toen lang met hem gesproken, vond dat leeftijd verschil zo groot.. wilde graag eerder, vond mijn leeftijd een rol spelen.. bla bla bla... En hij ging in mijn redenering mee.. Maar nu zitten we toch op die termijn.. Wanneer er ooit (als) een 2e komt gaat nettekind al naar de basisschool.. Daar werd ik dus even verdrietig van.. @griepje.. virus.. mensen ik denk het echt hoor Anders was de streep toen wel duidelijker geworden, dat gebeurde niet.. ergo conclusio.. er is geen hcg (toename) dus is er geen zwangerschap.. Dus komt de misselijkheid bij een virusje weg! Bovendien hoor ik mijn maag/darmen tekeer gaan en dat gebeurd altijd voor oma komt..