Weet je hoe dat komt? Die blonde actie? Omdat je nog niet getest hebt. Haha. Nee het is eigenlijk belachelijk dat zulke dure dingen zomaar los gaan laten als je een keer iets wilt schoonmaken. Dus zo'n blonde actie vind ik het niet hoor. Het is gewoon een hele stomme dure lamp.
Ajjjjjj.............toch te druk geweest hier, krijg krampen nu in mijn buik..........(ook niet raar natuurlijk, ik loop en doe alsof ik nooit bevallen ben deze week, maar tis maar drie weken geleden) *slaat haarzelf voor haar kop*
Veel plezier op de nieuwjaarsdiner Kristel en Jolanda Goof hou je nu eens koest. Ik zeg het niet meer hoor Cm lekker met je pootjes op de bank en genieten maar van het weekend
ik moet altijd zo lachen om die ....... je hebt pb berichtjes. volgens mij doen jullie dat puur om mij nieuwsgierig te maken iedereen weet toch dat je dat ook rechts boven in je scherm kan zien
Hey nu heb je het toch nog geraden. Hmmm dan kunnen we het niet meer in het geheim doen. Dan maar openbaar.
Meiden ik ga er even weer vandoor, ga eindelijk beginnen met mijn Pluisdagboek. iedereen is hier druk aan het bloggen en dat gaf mij het idee voor mijn eigen Pluisdagboek. Ik besef heel goed dat ik heel erg blij mag zijn met dit kleine wonder en dat ben ik ook. En ik wil aan Pluis vertellen hoe het allemaal gegaan is en het hoe en waarom van het onstaan van Pluis. Met de heftige emoties en de irrationele angsten erbij.
Natuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk niet!!! Maareh, we kunnen niet teveel prijsgeven natuurlijk hè!! Sssssssssssst!! @femme: foei! Plaag die arme Nanette niet zo!!
ja inderdaad! ik zat helemaal in de stress hier mijn navigatiewonder kwam een uurtje geleden thuis had gemakkelijk 2 uur geleden kunnen zijn. Maar hij ging naar een stad in de buurt nieuwe comp. halen voor boven.. Ik had de weg naar de winkel voor hem uitgestippeld.. stad in links op de rotonde.. en dan rechtdoor.. kanaal over 3 rotonden en tada.. u bent er.. Niet moeilijk toch? Belt ie mij na meer dan een uur... dus ik denk.. die is bijna thuis, kan het eten aanzetten.. Nee hoor.. is hij gewoon verdwaald.. piste bijna in mijn broek van het lachen.. Heb ik hem telefonisch naar de winkel genavigeerd.. presteert hij het op de terugweg weer fout te rijden mijn held!
@Femme Wat een schatje die Pluis! @Nanette Laat je niet gek maken hoor! Maarreh, kun je morgen niet testen..... @Goof He supermam! Gaat het goed? @Leo Foto van je haar!!!