Dan spam jij die 5000 toch ff vol... Weten wij meteen dat je rustig op je kont zit en niet ergens te druk loopt te doen.. Ach ja.. die mooie sociale controle toch..
Hihi, ik kan wel es 1 van die gasten zijn geweest, lees vaak even snel een beetje mee, maar reageer niet altijd. Zo blijf ik wel een beetje op de hoogte. Het is me wel opgevallen dat als ik alsnog inlog (omdat ik een foto wil zien van bv een test) dat er vaak een gast is, en ik denk dat ik dat dan ben met vertraging! Zo en wil de andere anonieme spieker zich ook even bekend maken?? oh ja je bent wel erg idd....
Haha... je wilt mij vandaag niet op foto zien.... vannacht de halve nacht met Tom opgelopen dus wallen tot op mijn knieen en manlief stelde voor dat ik mijn makeup even zou bijwerken want die was doorgelopen.... schat dat zijn donkere kringen vanwege slaapgebrek... die poets je niet even weg en bedankt!!! Maar foto komt ... binnen een week, beloofd!!!! Enne je weet wat ze zeggen, goed voorbeeld doet goed volgen haha
Net terug van boodschapjes doen en rondje centrum, ben nu toch wel echt even moe..... En Sanneman is druk bezig met klussen in de kamer van boontje.
Hihi, nee jij stond net ook al online maar ik heb inmiddels een gast weggejaagd... snorry!! Maarrrrr wil de echte gast zich nu bekend maken???? Of zou Hex stiekum meelezen????
@leonieke: jaaaaaaaaa, foto!! Kom op!!! @rieanne: we willen ALTIJD foto's zien hier! Dus kom maar op!
Dan ga je nu met je bips maar eens op de bank zitten, en pak een lekker kopje thee met wat lekkers erbij, en ga maar heeeeeeeeerlijk ff relaxen!!
Hier zou hij bezig gaan maar tot op heden..... ach ja we hebben behang uitgezocht en gordijnen... de lamp die ik graag wilde is natuurlijk uit assortiment... diepe zucht!!! Dus rustig op zoek naar een andere.... haha leuke combi Rieanne en rustig, tel daar bij op dat er hier een man rondhuppelt die zich van geen klushaast bewust is... behalve dan voor mijn paps Ach ja we hebben gelukkig ook nog een wiegje haha.
MMmmmmmm bespeur ik daar ik ben benieuwd hoe slecht jij eruit ziet hahaha, nee hoor beloofd foto komt binnenkort!
Zit ook heerlijk op de bank nu met de voetjes omhoog. Maar het knaagt dan toch dat de vaatwasser leeg gehaald moet worden, er moet een was uit de droger, een in de droger en een nieuwe was erin. Maar ik heb echt geen zin......
Kijk je schrijft het zelf al... trok hihi.... nee hoor komt goed, maar vandaag heb ik de opdracht me heerlijk niet te verplaatsen en tja het fototoestel ligt boven... jammer joh!
hoor net dat zoonlief graag achter de computer wil een filmpje kijken met papa... hmmmm wat naar nou, moet ik ineens plaats gaan maken! Lieve kipjes, ik ga jullie later deze dag nog even plagen maar voor nu krijgen jullie even rust!!! smak!!! Voorzichtig met die snaveltjes he!!