Speciaal voor Bieb (en natuurlijk alle andere kippies): het nieuwe hok!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    :$:$:$...............meldplicht voor Nanette......

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen Rieanne!!!!

3. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Dan wordt hij toch duidelijker want voorheen zag hij hem niet!!!
    Nu wordt het echt spannend meis, ik hoop dat je straks een beetje vertrouwen mag krijgen en natuurlijk knaltesten!!!
    Ik ga hier mijn duimen eraf draaien voor je!!!

@Mykelti, ik kan me voorstellen dat het heel erg confronterend voor je is maar hoop net zoals Leo dat het niet je leven gaat beinvloeden!!
    Het is straks jullie feestje en laat daar niet een zwangere bij in de weg staan, je weet maar nooit wie er nog meer komt wie misschien ook wel zwanger zou kunnen zijn, weet dat je er moeite mee heb maar probeer het los te laten. Ik hoop echt dat jou/jullie kans snel mag komen al weet ik dat deze woordjes op dit moment loze woordjes zijn.
    Knuf!!

@Marjolijn, fijn dat jullie de dag goed zijn doorgekomen!! Kan me voorstellen dat het heerlijk is om zo een dag met jullie gezinnetje in alle rust door te bregen!! knuffel

@Goof, tegen de tijd dat jij weer tijd vind om te komen beppen lig ik er waarschijnlijk uit haha.... mmmm toch maar eens kijken of we niet iets makkelijkers kunnen uitvinden zodat werken en baby's ons niet meer in de weg kunnen staan.... communie opzetten???? :D

@Mvl, hoe is het nu met jou meis?
    Zo, ga nu even heerlijk met een boek op de bank ploffen moest natuurlijk even het nieuws van Nanette checken anders krijg ik morgen op mijn donder vanwege mijn bloeddruk haha.

4. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Zwaait, Goedemorgen vroege vogel!!!!

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Leo, vergeten te zeggen, maar cool je haar zo!!!! Krijg je een fris koppie door!!!!
    Hahaha........en je hubbie...............*proest*.......tis ook nooit goed bij die mannen, dat wordt 24 uur per dag je bril op!

@Hier een K** nacht achter de rug.............middag en avond was Toine al onrustig, aldoor soort pijnaanvallen als je hem had weggelegd.....dit duurde tot vannacht 4 uur en begon weer vanmorgen om 8 uur........zoooo zielig!!!

6. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Goedemorgen lieve kippetjes. Gisteren zo'n fijne dag gehad. Eerst lekker geshopt met schoonouders en daarna uit eten met zijn vieren.

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voor kleine pluis geshopt??? Heerlijk dat je een leuke dag hebt gehad, ziet de wereld er direct anders uit.

8. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Nanette houd er nog steeds de spanning in zie ik wel weer.

Leo ik vind het echt heel erg leuk. Zoals goof ook al zei lekker fris.

Rieanne jij moet je inderdaad koest houden maar kan me voorstellen dat nanette met haar testen je bloeddruk flink laat verschieten. Nog een extra reden voor testen.

Goof hè wat vervelend dat Toine weer zo'n nacht heeft gehad. Zijn het krampjes of toch iets anders?

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nanette meldt zich;)
    wel een testje gedaan.. niet duidelijker, zelfs misschien wat onduidelijker als gisterenmiddag..
    Dus ik ga maar uit van neg (moet heel hard mijn best doen dat mijzelf voor te gaan houden)
    Misschien ga ik maandag oid wel een heel ander soort test halen oid. Als ik nog niet ongi ben..
    Maar in ieder geval.. sorry mensen.. geen goed nieuws vanaf hier;)

@alex.. geeft niks hoor.. realisme is goed.. probeer het mijzelf ook steeds voor te houden.. het behoedt je voor een knal voor je kop van de werkelijkheid.
    Heb dat ook na elke mk, bij het bloeden.. Dan weet ik verstandelijk "dit is niet goed" en toch he.. toch hoop ik zo dat er een hartje knippert op de echo, dat zo'n echo gewoon een knal voor mijn harses is..

@goof.. wat verschrikkelijk zo'n nacht he.. en zo'n klein mensje kan ook niet zeggen wat er aan de hand is..

@femmel klinkt leuk!

Mijn schoonouders komen vandaag weer.. Ga zo met mijn kleine keukenprinses een kwarktaart maken.
    Ze had die gekozen in de winkel.. want er staat een hartje op!
    Logisch toch!

10. suussuus

suussuus Niet meer actief

dIKKE KNUFFEL @NANETTE;)

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Balen Nanette!

Hier nog steeds geen posi ovutest of maar iets dat er op lijkt...helaas dus weer een langere cyclus. :(
    Op dat vlak heeft het afvallen 0,0 effect gehad. 8)

12. Meijke

Meijke Niet meer actief

He wat balen Nanette!!!

Mykelti, jammer van je cyclus. En van dat afvallen, irritant dat dat eerst moest als het nu niet lijkt te helpen. Maar wel goed voor de lijn ;). Ben je nu nog bezig?

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoe zou Saffron het bij de gyn hebben gehad? dat weten we nog niet toch?

Knuffel, succes met je eerste afspraak morgen!

Leo, je haar is idd leuk!

Goof, wat een nacht zeg... Hoop dat je ergens nog een rustmomentje kan pakken vandaag!

14. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Balen Nanette! Dikke knuf.

Mykelti, dikke knuf voor jou!

Marjolein, nog een dikke knuf voor jou.

15. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Zie ik daar de sorrypolitie om de hoek heen stuiteren??
    Meis ik baal vooral voor jou!! hoop dat je geluk nog mag keren een dezer dagen en dat het toch een knaltest gaat worden.... je zal niet de eerste zijn die sochtends minder goed test dan savonds... enne het is niet zo dat er geen streepje staat!! knuf!!

En of ze gelijk heeft!!! have fun met het maken van de taart!
    Wij gaan zo Tom en een vriendinnetje zich laten uitleven in de piratenballenbak... hij is nu koortsvrij en heeft energie voor 20!
    Dus kunnen zij zich heerlijk moe spelen en hebben wij even tijd om bij te komen.
    liefs

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wauw Sprokkel, jij hebt flink wat pagina's doorgeworsteld ;). Maar...hoe is het met jou???

17. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hey sprokkel lange tijd niet gezien en wat goed dat je voor iedereen weer een verhaaltje hebt. Tweede twijfel ben je aan het worden. haha
    Hoe is het met jou meid? Voel je je goed? Gaat het lekker met de spulletjes? Heb je nog veel nodig?
    Stom ik was gisteren nog in ehv. Maar was er met mijn schoonouders anders had ik zeker even contact met je opgenomen, We waren lekker in de babydump op de boschdijk. Tjee die is echt zooooo groot. Veel groter dan Roosendaal. En druk!!!! Maar we hebben wel onze bugaboo cameleon ocean en maxicosi aan kunnen schaffen. Die bugaboo is echt VET. Zie me al helemaal lopen als hippe mama met zo'n special edition. Hahahhaha
    En ach ja die hormonen, ik dact natuurlijk dat ik erhelemaal geen last van had totdat schoonmama het aan mij vroeg en vriendlief keihard begon te lachen. Hij zei dat ik er geen last van had maar hij des te meer. Tssss

18. leonieke

leonieke Niet meer actief

Femmel, foto van de bugaboo!! Vind ze ook supergaaf maar veeeels te laag voor mij..

Hihi.. die heb ik hier toen ook gehoord.. dat manlief meer last had van mijn hormonen dan ikzelf.. Zeur-kousen zijn het..:p

Sprokkel, Denk dat je wel gelijk hebt met dat spugen hoor.. door ervaring (yegh!!) leer je er beter mee omgaan.. en een hobby zal het hier ook nooit worden.. en ik doe er ook alles aan om het te voorkomen..

Woensdag belt de huisarts me terug en hoor ik wat de mogelijkheden zijn om me door te lichten op zoek naar de bof-bug...
    Moet geen missionimpossible zijn, anders zie ik ervan af.. ik ga mezelf niet nog weken/maanden lang kwellen met vragen waarop je geen antwoord krijgt..

Leuk foto's van de meubeltjes! Ben erg benieuwd!! Vond het zelf ook superleuk om er mee bezig te zijn.. (en in mijn hoofd is ie af.. weet inmiddels precies hoe het ooit zal gaan worden!)

19. leonieke

leonieke Niet meer actief

Nanette, jemig die streepjes maken je ook helemaal mal zo zeg.. :(

Wbt de roze taart... toch volkomen logisch al je een meisje bent.. en nog wel met een hartje... *zucht* die moet toch gewoon gemaakt...! :p :p

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oke, eindelijk een paar minuten rust, Toine ligt in de schommelstoel en wordt heen en weer gewiegd, hij pikt het niet helemaal, ook hier hoop lawaai, en piepend lawaai en daarna een kreet en dan huilen......
    Femme,nee het zijn geen krampjes meer, iets van maagzuur, dus zit hem iets niet lekker binnen in dat lijfje van hem.

Oh rust gedaan............dacht ff wat te gaan reageren.

Voor nu voor IEDEREEN, en vooral voor degene die het nodig hebben.................DIKKE KNUFFFF!

Deel Deze Pagina