@All Ik probeer bij te blijven door alles te lezen, maar heb geen tijd of puf om uitgebreid te reageren.... Dus voor iedereen een dikke knuf!
@ Eternity: Rustig aan meissie... Zorg goed voor jezelf!! Hoop je snel weer even terug te lezen hier *Knuffffffffff*
Nanette mag ik nog wel een heel klein beetje positief denken over je testen? Gewoon een beetje dromen?
haha.. dromen is altijd leuk femmel... 't is alleen zo hard wakker worden.. zo droom ik wel eens dat ik multimiljonair ben.. en dan word ik wakker en kijk ik in mijn portomonee.. zucht.. Nee zonder gekheid.. het is over en uit femmel.. stomme oma wist mij toch te vinden!
Kippenlijst NOD: 17-01 - beschuitje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 26-01 - MamaVanDewi - 32 jaar - ronde 20 - 2e kindje 27-01 - Karine - 30 jaar - 2e kindje - ronde 10 29-01- suussuus-42jaar- 3ekindje- ronde 12 30-01 - knuffel - 35 jaar - ronde 14 - 1e wondertje 31-01 - Mykelti - 32 jaar - ronde 19 - ma in ronde 9 -1ste kindje 31-01 - Eternity - 31 jaar - ronde 11 - 1e kindje 05-02 - lentebloempje-34 jaar-ronde 18-gaat voor derde kindje. 07-02 - elba-30 jaar -ronde 11-2e kindje 12-02 - Saskia33 -34 jaar - ronde 19 - 1 kindje 15-02 - Nanette - 33 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 ..-.. - jippiejee - 30 jaar - ronde 20 - 1e kindje ??-?? - Alexandra - 34 jaar - ronde veel, ICSI-traject - 1e kindje ??-?? - Jolandanr4 - 37-ronde -??-2MA april 2010/nov2010 ??-?? - Leonieke - 33 jaar - ronde 1 - 2e kindje (Pim*) Pauze- Bieb - 31 jaar - ronde tel kwijt - 1e beeb Afspraken: 18-01 kijkoperatie Jippiejee 19-01 Twijfel gyn (+ echo?) 20-01 MVL 3e echo gyn 21-01 Saffron controle vk 21-01 Femmelepem controle vk 21-01 Leonieke nacontrole VK/gyn ziekenhuis 22-01 Sprokkel proefkonijn 20wkn echo stagiaire 25-01 Twijfel 1e afspraak vk 26-01 Elba 1e afspraak gyn 31-01 Leonieke eindcontrole gynaecoloog + groen licht?? 05-02 Natas79 tweede termijnecho 07-02 CM1978 afspraak VK 07-02 Sanne1975 afspraak VK 07-02 Sprokkel afspraak VK 12-02 Sanne1975 3d/4d pretecho 01-03 MamaVanDewi controle gyn Clomifeen 16-03 Mykelti gyn 31-03 CM1978 32 weken echo t.b.v. placentalocalisatie Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 04-01 - Hexje - 33 jaar - 1e kindjes --> Marouscha en Elvira! 27-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 29-04 - Saffron - 35 jaar - ronde 7 - dochter 4, zoon 2 02-05 - Rieanne - 33jaar - ronde 4 - 2e kindje 12-05 - Femmelepem - 31 jaar - ronde 11 - eerste kindje 16-05 - Sprokkel - 34 jaar - ronde 2 - 1e kleintje 22-05 - Kristel79 - 31 jaar - ronde 20, 2de kindje 27-05 - CM1978 -32 jaar - ronde 3 - 1e kindje 13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje 25-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 28-08 - Mvl- 36 jaar - 4e kindje- 3 MA nov09/ mei10/ okt10 04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje nou gelijk maar even de lijst erbij gehaald.. denk trouwens dat ik morgen gelijk de gyn maar even bel over de hersteloperatie..
@eternity... net even goed je nieuwste blog gelezen.. Maar meis.. ja mag ook boos zijn! als er iemand reden heeft om alles even best uit te foeteren (probeer netjes te blijven lukt prima) ben jij het wel..
Na mijn bevalling heb ik 2 weken bloedverlies gehad. Na mijn mk 3 maanden. In het begin veel en steeds minder. Daarna met tussenpozen. Mijn cyclus was wel al eerder op gang. Ik had namelijk tussen het bloeden door ook oma op visite... Het schijnt geen kwaad te kunnen. Het helpt wel om het rustig aan te doen, niet te sporten en je buikspieren zo min mogelijk te gebruiken. Het werd bij mij daarna echt een heel stuk minder! X
Wat balen dat het slecht was! Denk je nu echt dan dat het weer een verloren ronde is?? Nu de timing goed was moet er toch ook nog wel een kansje zijn? Echt rot...
Jeetje MvD.. 3 maanden.. Pfff... wat naar voor je.. helemaal na een mk.. je hebt al niks en dan nog zolang vloeien.. ze moesten het verbieden:x! Hmm.. ik ben ook wel 'bang' dat ik op mijn donder ga krijgen vrijdag Omdat ik sinds de kerst weer gewoon doe wat ik altijd doe en dus niet bewust rustig aan doe.. Zou dat echt het bloeden kunnen verlengen...
Maar Nanette, wat gaan ze dan precies bij je doen? Die verkleving 'repareren'? ( je hebt het me vast al verteld maar... ik is zeef.. )
Nanette dat spijt me heel erg voor je. Ook al had je het wel verwacht en totaal niet op roze testen had gerekend, toch moet het een emorme domper voor je zijn. Helemaal door ons testgedrag. Als ik voor mezelf spreek dan was dat omdat ik zo graag weer eens wat roze zou willen zien. Dikke knuf
nee ik denk niet dat ik het al heb verteld.. omdat ik het eigenlijk nog duidelijk moet vragen.. Zat net vollop in de hernia ellende toen de gyn belde. Maar volgens mij snijden/branden ze de verkleving los
Bij ons werd het ook eerst ontkent door het CB... Koemelkallergie zou je niet zo heel snel hebben. Dewi had het wel! Ik heb toen zelf een bus andere voeding gehaald omdat het CB en de HA dicht waren tussen kerst en oud en nieuw. Na 3 dagen zagen we flinke veranderingen!! De uitslag kwam bij haar pas iets later. Ze had al een droge huid dus was ook niet zo duidelijk... Omdat het bij ons ook even duurde voor het CB het in zag dacht ik, ik noem het in elk geval als optie. Het kan natuurlijk ook iets anders zijn.
Leo doe dan ook eens een beetje rustig aan!!! Nee hoor meis lekker alles in je eigen tempo. Wel goed van je dat je minder bent gaan werken.
geen sorry hoor meis.. Ik ben de voortrekker van de testgekte Dus me gek maken met testen doe ik helemaal zelf! Neem me elke keer heilig voor pas te gaan juichen bij een knaltest.. Maar ja.. zo ben ik niet
Mag ik je de volgende keer dan een hele trap onder je lieve poezelige reetje geven als je weer voor je NOD probeert te testen, ons gek te maken of er zelfs maar aan te denken?
Ohja, dat was ook zo.. Dat heb je toen wel genoemd maar door je hernia schoof dat verder op.. Hmm.. ja schijnt idd met een hele lis te gaan.. Gaat dat dan poliklinsich of mag je weekendtas mee?? Anyway.. je bent er mooi klaar mee.. Maar als die kleintjes daardoor wel blijven plakken zeer zeker de moeite waard..!
@femmel.. nee joh.. schoppen doet zeer @leo.. ook dat weet ik eigenlijk niet. Een vriendin smste mij net exact dezelfde vraag.. Ik moet nodig het zh bellen is eigenlijk de concusie.. 'k ben er nml klaar voor en klaar mee!