mijn man 42.. ik 40.. dus de sokken passen perfect.. tot groot verdriet van mijn ega tot grote vreugde van mij.. hij heeft een aantal heerlijk dikke hoge warme sokken.. en ach.. 'k hoef niet elke avond te zoenen Hij houdt soms zijn sokken aan in bed.. da's ook niet echt een turn on Om maar niet te spreken van zijn lange thermo onderbroek voor de motor.. Krijg serieus een lachstuip als hij die aan heeft *rillllllllllllllllll*
Ik slaap in de winter graag in een groot t shirt van hem, ook niet zo sexy geloof ik . Leuk hoor die kleine nachthemdjes, maar toch veel te koud
Bij ons was het ook een van de eerste onderzoeken ondanks dat wij toch ook al een kindje hebben. Als het nog niet is uitgesloten zou dat toch zeker nog steeds een optie kunnen zijn... Het is inderdaad een testje van niets (nouja, van zaad, maar zonder veel moeite!)
die ontboezeming had ik nog niet gezien Ik mag die van mijn man niet aan.. is hij bang dat er (.)(.) in komen (niet de boobs zelf, maar de uitlubberingen daar.. terwijl ik maar vescheiden van iomvang ben daar ) was toch weer een ontboezeming
Ach ja, je hebt kattenmensen en hondenmensen he. Ik vind honden soms ook wel schattig hoor, maar voor grote honden ben ik nog wel eens bang. Dat je je hond nog mist snap ik trouwens heel goed. Mijn eerste kat 'Freggel' heb ik ook 13 jaar gehad en met haar had ik zo'n speciale band... *zucht* Mis haar ook. Maar Flash lijkt ontzettend op haar! Qua uiterlijk en karakter. Zo toevallig...
@mvd.. heb het er al met mijn man over gehad... we zouden even juit moeten zoeken welke bestandsdelen die invloed hebben en of ze in mijn mans medicatie zitten.. 't zou wel een probleem zijn als dat het is hoor.. kan beter mijn verkleving zijn...
mensen ik ga uitloggen en op mijn bedje nog even heerlijk een boek lezen! Misschien doe ik zelfs wel sokken aan
Rieanne, wat balen dat je bloeddruk zo lijkt te varieren.. Fijn dat het verder wel weer in orde was! Hopelijk gaat het snel toch wat beter en blijft je bloeddruk laag genoeg... Marjolein, wel geweldig dat je een vragen lijst van 2 kanten had Alex, bedankt weer voor de opbeurende plaatjes tussendoor!! Leo, fijn dat alles goed was! Was je feest leuk? Nanette, sokken in bed en thermo ondergoed klinken inderdaad niet sexy... aan de andere kant, een man in string vind ik ook alles behalve sexy
Ehhh ja ze blijft slapen maar helaas ik heb er dan bijna een derde kind bij.......*grapjas*..........mijn schoonmoeder daar zou ik wel wat aan hebben maar ..........nou ja heel verhaal. Ga je er niet mee vermoeien. Ja Sven is ziek, geen idee wat hij heeft, dokterass. wil dat als hij zondag nog koorts heeft we hem door het hap laten beoordelen, mag niet tot maandag wachten, hij grijpt weer naar zijn oren, maar door het vele oorsmeer kunnen ze niet kijken. Zat te denken, het kunnen ook zijn laatste kiezen zijn, want dan hebben ze ook last van hun oren......hoop het!!! Hoe is het met jou verder?
Ajjjj..............en een ander medicijn zal er wel niet in zitten zekers??? Tis wel heel toevallig allemaal natuurlijk dat het gerommel na de start van de medicijnen is begonnen. Hoop dan ook voor je dat het de verkleving is.
Jullie zijn echt grappig zo laat op de avond...... Oh ik ga die uitslag van de voice niet meer meemaken ben ik bang.......