@Marjolein: jeetje, dat is schrikken! Idd raar hoge koorts bij een hersenschudding. Als je het niet vertrouwt, gewoon weer bellen hoor! Overig kan hij ook ijlen door die hoge koorts. Als kind is 40/41 best te doen, maar als je volwassen bent, begin je na 39,5 al wat ijlerig te worden. Schrok ik zelf ook wel van toen ik het had...echt heel bizar! Daalt de temp wel met pijnstillers of mag hij die niet hebben ivm de HS? @Leo: geweldig dat kado! Ik had dat gezicht wel eens willen zien! Enne, het lijkt idd een soort van temp verhoging. @Rieanne: succes in het zkh! Hier temp omhoog. Ff zegt gelijk 3 DPO...of dat ok is, weet ik niet, maar hopelijk wel. Dan is mijn cyclus nog een beetje redelijk (33 dagen)... 8)
Twee vrij intieme vraagjes... - Hoe lang hebben jullie eipijn voor en na? Ik barst van de lage buik- en rugpijn momenteel. Echt niet leuk meer...een soort spierpijn ofzo. - Hoe herkennen jullie het verschil tussen VS en residu van hubby? Daar twijfel ik altijd zo over.
@mykelti.. komt ie vs is doorzichtig en rekbaar en reukloos. Lijkt het meest op raauw eiwit. De restjes van netteman ruikt altijd iets.. loopt weg en is niet helemaal helder
mensen ik erger mij vreselijk aan het topic "algemene tips om zwanger te worden" Het meisje bedoeld het goed hoor.. maar arghhhhh
Op handen en voeten??? Sorry... Ik heb ook vaak VS dat niet 100% doorzichtig is. Schijnt te kunnen, maar zijn de "restjes" dan wat witter/geler ofzo? Heb er nog nooit aan geroken....
Heb hem toevallig net gelezen incl jouw post... Is lief bedoeld, maar wat kunnen mensen toch kortzichtig zijn. A is niet iedereen hetzelfde en B ze doet net of het wetten van Meden en Perzen zijn. Ik moest dan weer lachen om dat overgewicht...met uitroepteken! Aj aj aj....wel heel erg en kun je ook echt niet mee zwanger worden! En ook het "er niet mee bezig zijn..." zucht... Maar goed, dit topic somt alle domme opmerkingen op die we ook in ons dagelijkse leven naar het hoofd geslingerd krijgen, dus ik kan het redelijk naast me neerleggen. Gaat het weer een beetje beter met je?
@Nanette Net het topic gelezen en ze is zelf pas 2 weken bezig, dus ze is een beetje naief.......De tips waren alleen maar goed bedoeld en ze staat er niet bij stil dat stellen die al lang bezig zijn dit lijstje wel kunnen dromen.... En dat het toch echt een wonder is als het lukt!
@Leooooo..................yep was de eerste keer......ze kon toen niet vanwege het weer. Ja het was de bedoeling dat ze door de weeks kwam.......maar dit is weer genoeg zo. Pffff..........maar je moet het ervaren om het te begrijpen. Feestje was dus super?! Ik zou zeggen rond dag 150-152........bij mij kwam die altijd op het laagste temp of net een dag daarna. @Mykelti, hubby residu is vloeibaarder. Alll ga zo verder, krijgen schoonfam op bezoek voor Sven zijn verjaardag nog...... KUSSSSSSSSSSSSSSSSS
Heb het ook gelezen idd beetje kortzichtig. Snap dat je je eraan ergert maar denk niet dat het veel zin heeft om je daarover op te winden. Dit valt bij ons zo verkeerd omdat het bij ons niet allemaal zomaar gaat. Dat is ook het moeilijke van de pretecho. Ik hoorde daar ook verhalen van oh ja ongelukje maar nu zijn we wel heel blij hoor. Of ja we hebben er wel twee maanden overgedaan. Echt afzien. Ik word daar woedend om maar dat heeft geen zin. Ik word daar niet gelukkiger van.
Weet van je stuggles met moeder.. Maar wel fijn dat ze je kroost heeft kunnen bewonderen! jij denkt ook eisprong dus.. tja ik ook.. En dan kan het geen ongi zijn.. Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik niet heel stipt temp.. zit wel eens een uurtje tussen de temp momenten in.. vorige keren was ik heel trouw om 6.15 aan het tempen.. Nouja, t is klaar ook. Ik ga er ff wat afstand van nemen en braaf de 31e afwachten..
nanette, heb net ook gelezen en gepost. TS wordt nu wel heel erg aaagevallen hoor... Erg handig zijn haar uistpraken idd niet, maar het begon heel goed bedoeld en naief.. vind het een beetje zielig..
@Marjolein Ik kan me voorstellen dat het heel eng was zeg. Ik hoop dat ie gauw weer helemaal de oude is! Ongeveer 20mm moet ie zijn. @Ergerlijk topic Ik zal ook eens een kijkje nemen. *nieuwsgierig*