Speciaal voor Bieb (en natuurlijk alle andere kippies): het nieuwe hok!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    :p:p:p ow, zo een! hmmm, als ze dan toch daar moeten koekeloeren... ;):D
    Is hij jong of oud???

2. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    Heeeeee Hallo

Nou hier nog iemand die er niks van snapt maar een negatieve test ik vraag me af hoe lang mijn cyclus dan duurd???:(

3. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    ik duik nog ff twee tellen terug tot later

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hmmm, dat is ook niet wat je verwacht... balen meis! :(

5. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Op hoeveel dgen zit je dan nu?

6. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

nou uh 19 december was de eerste dag van mijn laatste menstruatie:) dus normaal gesproken zou ik de 16e kunnen testen en het is vandaag de 25e zou ik nou de gyn bellen of heb ik nu gewoon een heeeeeeele lange cyclus??

7. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Heb je wel eens eerder zo'n lange cyclus gehad? Als dat niet zo is, kan een belletje geen kwaad!

8. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

de moed nog niet opgeven tot het tegendeel bewezen is:) kop op mykelti

9. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

nou wel eens 30 dagen maar dan zou ik de 18e moeten testen zeg maar het is nu dus zo als ik positiefzou testen zou ik 5 wk en twee dg zwanger zijn?? met zo`n digitaal rekenapp.als ik uit ga van een cyclus van 30dg ik snap er echt niks van wat heb ik dan nu weer aan mijn lijf hangen????:(

10. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    maaar ik ga jullie verlaten moet ff naar de fysio voor mijn rug tot laters kus

11. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ik schat zo rond de 34?!

12. leonieke

Jolanda, Nou, wat raar! Heb je na je ma wel al een 'gewone' cyclus gehad? Of is dit de eerste weer die vast te stellen is met een eerste dag laatste menstruatie..??
    Balen meis!! :(

13. leonieke

Heb net het echo buro gebeld en gevraagd of ik bij hen een echo mag. (ben daar al eerder geweest, ook in mrt na mk)
    In het zkh weten ze het niet merk ik... en ik heb geen tijd voor 'maandje' afwachten.. (t is erg maar waar, ik en geduld..)
    De echo apparaten van dat particuliere buro zijn hier 10x zo scherp dus nu wil zij wel voor me kijken!
    Mag om 14.30 komen.. haha!

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey jolan.. heb je een negatieve test gehad? Ik heb de posts gelezen.. maar waarschijnlijk niet goed genoeg..
    Ik zou een gyn of ha bellen als je gevoel zegt dat het niet ok is!

Leo.. wat goed dat je zelf naar andere mogelijkheden kijkt! Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt vanmiddag (dat zou nu wel eens tijd zijn....)

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Femke, huh hou oud is je oudste dan??? Dat ze al naar school gaat? Sven gaat gem 2 tot 3 dgn naar het KDV ja, en dan heb ik tijd voor Toine, maar dat is hoog nodig, Toine heeft dezelfde moeilijke start als Sven destijds, veel huilen en overstrekken, spugen, lichte voorkeurshouding lijkt het.....symptomen die mij bekend voorkomen. Manuele therapeut gaat ons hierbij helpen. Maar voor nu is het dus erg aanpoten met een onrustige Toine, veel huilen veel bij mij willen zijn, manlief krijgt hem ook niet rustig. Sven in de peuterpubertijd en van slag de afgelopen wkn door de komst van zijn broertje maar wel super lief voor hem.
    Dus een grote uitdaging......

Hoe is het met lucy? En je gezinnetje?

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Super meis, en natuurlijk wil je weten waar je aan toe bent. Logisch toch!!!! Kan je ook weer verder kijken.
    Waar wil je dat ze naar gaan kijken? Waarom je nog zo vloeit??

17. leonieke

Goofy, Heb je al een date bij de manuele dan? Ik hoor je er al een tijdje over.. doen hoor!! Jouw gevoel zegt het meeste!! Zit daar eigenlijk nog een bepaalde leeftijd aan voor zo'n kleintje?

18. leonieke

Ik blijf er maar onrustig onder terwijl ik geen last heb ofzo..
    Mar als ik mijn posts van de laatste weken terug lees... 1 en al getwijfel.. dus ik was het nu echt zat!

about poes, Ahja een abbesijn!! Heel kortharig is het kenmerk toch? Vind het echt een plaatje!!

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    dat is het oko) (een plaatje)
    Inderdaad kortharig en heel atletisch van bouw..

20. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    @Nanette, wat een schatjes, en wat heb ik gelachen om jou oplossing voor de antw of wat het ook was hihi.
    Succes bij de tandarts!!
    @Leo, goe dat je hebt gebeld, ben benieuwd wat eruitkomt!!
    enne mien lijkt heel lief maar dat is vooral uiterlijke schijn haha
    @Mykelti, niet de moed opgeven meis, knuf
    @Alex, de preek is bijna klaar, als je nog wat wil toevoegen kommaar op!
    enne fotooooo's
    @Sanne en Suus, leuk dat jullie nog even een speeddate hebben gehad ;)
    @Natas, aaaah dus nog heel even hebben we een nachtkip en dan moeten we op zoek naar een ander?
    @Marjolijn, hoe is het bij jullie thuis meis?
    @Goof, in belgie gaan de kleintjes al met 2.5 naar school... ik stond ook te kijken toen ik dat voor het eerst hoorde.
    Dus Femke nog even lekker genieten!!
    @Goof deel 2, mocht de manueel niks kunnen betekenen dan kan je altijd nog langs de osteopaat, die heeft Tom toen heel goed vooruit geholpen.
    @Jolanda, suc6 bij de fysio!
    @Femme, rare arts heb jij zeg, maar ja dan maar de tips van Goof ter harte nemen.
    @all, zo maar weer eens naar mijn vrienden van het ziekenhuis, Tom gaat weer lekker mee, gezellie.
    Hij heeft nog steeds koorts maar gelukkig geen oorpijn... misschien toch gewoon een keer een simpel griepje... ik hoop het maar.
    tot strakjes
    knuf

Deel Deze Pagina