alexxxxx joehoeeeeee. Oh nou ik ga echt weg vinden jullie mij irritant??? Excuses ik zal het niet meer doen ben gewoon beetje melig sorry sorry sorry
Ik bedoel het ook echt niet persoonlijk hoor! Het is meer dat ik al vanaf het begin hier in het hok meemaak dat er altijd meiden worden aangedragen van "Ja die en die zou het volgende hok moeten openen" en dat mijn naam nooit is genoemd daarbij. Ik snap wel dat we allemaal onze favoriete kippies hebben hier, maar als het een populariteitspoll wordt gaan er gegarandeerd kippetjes gekwetst worden. Daarom spreek ik ook mijn voorkeur niet uit. En als ik toevallig de 5000e post maak, doe ik het gewoon lekker zelf. (En anders maar niet.) Even over dat pendelen en tarotkaarten leggen... Goed of slecht? Bring it on! I can take it. (Bij goed nieuws geloof ik je en bij slecht nieuws niet. Zo.)
Ik sta trouwens altijd op onzichtbaar. Jullie kunnen er altijd van uit gaan dat ik één van de verborgen gebruikers ben. Waarom? Nou, de pagina blijft gewoon de hele dag open staan bij mij, maar dat betekent niet dat ik ook altijd actief aan het lezen ben. Vandaar.
Ik ben er wel hoor jolanda, ik moest alleen eerst weer 10 pagina's lezen. Ook zijn we aan het lunchen. Dewi eet nu de gesmoltenkaas van haar tosti (ze plukt hem kaal...) Alex, ik vind ook dat jij het nieuwe hok moet openen! Het doet je ei vast goed Het wordt hoor tijd dus... Ga je gang!!!!
oke gelukkig hihih ik was net ff een broodje klaar maken. maar ik dacht dat na pagina 500 een nieuw hok geopend moest worden maar dat moet na 5000 berichten hahaha blijf een hert. ennuh over onzichtbaar staan hihihi ik vind het gewoon lachen het was me nog nooit eerder opgevallen vorige week zag ik het ineens
Tadaaaaaa! Verhuizen kippetjes! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/253451-h-t-30-kippenhok-stokverwarming.html#post9061877
ja we gaan hem ff vol beppen . Ik zou vandaag lekker mijn huis schoon maken maar ik heb er geen zin in bleeeehhhhhhhhh