Speciaal voor Bieb (en natuurlijk alle andere kippies): het nieuwe hok!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Even een tip: ik hoorde dat in Breda bij Prenatal de Lodgers in de aanbieding zijn, wie weet bij andere filialen ook.

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey eternity.. niuet grieppig worden nu je de sleutels bijna krijgt he! En hoezo werken als je ziek bent.......
    *kijkt streng*

HExje... ik zou je mijn handje ook lezen, maar na de laatste post houd ik mijn handje veilig zelf en denk gewoon heel hard aan je..
    (je mag overigens mijn rug wel lenen en houden)

Twijfel.. kerstboom! goed plan! mhhh even mijn man lief aankijken.. hij heeft er zo'n vreselijke hekel aan het versieren:D maar voor dochterlief doet hij alles;)
    dit moet ik slim spelen:)

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    leo heb jij eigenlijk al duidelijkheid over je vervanging en de opvang van kleine pluis?

4. eternity

eternity Niet meer actief

@leo: ik zal heel erg goed opletten wat we op het behang plakken, en wat ik in ga spuiten! :D

@nanette: tja, toch aan het werk. Het is altijd druk hier maandagen, dus ik kon het niet maken om thuis te blijven. Maar als het echt niet meer gaat, dan ga ik naar huis.
    Maar ik dacht dat ik morgen vrij was, maar dat ben ik niet! :( :(
    Dus dat valt ff vet tegen!
    Ben woensdag, donderdag en vrijdag vrij.

5. leonieke

leonieke Niet meer actief

Druk bezig. De eerste zag er vanaf :x dus nu in gesprek met kandidaat nr 2..
    Het vervelende is dat ik nog steeds geen uitsluitsel heb van het kdv.. ik wil best mijn werkdagen aanpassen op de dagen dat er plek is in het kdv, maar dan moet ik wel weten wélke dagen..
    Het is nl de bedoeling dat degene die komt waarnemen ook blijft, dus heb duidelijkheid nodig alvorens ik dat een ander kan bieden..
    Maar goed, ik heb nog ff de tijd.. dat scheelt!

Ps. Pluis is van Femmelepem.. dit is euh..... Snuitje:$:p??!!
    (zo noemt mijn man hem.. :D)

6. leonieke

En meis, voorzichtig aan met je lijf hoor!! Je ziet wat er van eigenwijze meisjes komt die maar door lopen.. :)
    Ben nu ook illegaal een dagje aan het werk..moet morgen terug naar ha maar had het wel gezien thuis.. :) :)

beterschap!! dikke knuf en een mandarijn ;)!

7. leonieke

*denkt heel hard aan Hexje en de hexen-beebs*

8. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik heb het gekregen van mijn schoonzusje en toen ik het wilde gebruiken had ik het niet meer nodig. Dus het was meer een kwestie van dreigen haha.

Denk goed om jezelf hoor meisie. Er moet nog een kleine spruit komen en dat kan niet als je ziek bent.

En Pluis is inderdaad van mij maar je kan het hel veel verschillende namen geven.

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    **Denkt ook heel hard aan hexje en hexjekindjes**

Alsnog mijn handje even afgegeven

10. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi meiden

Vanmorgen met zoontje naar de ortho-pedagoog in Oestgeest geweest.
    Haar rapport was af . Zoontje loopt 14 maanden achter in ontwikkeling. Zij denkt dat hij een vorm van autisme heeft.
    Hij heeft veel symptomen hier voor. Nu is het afwachten naar de resultaten van de andere onderzoek.

11. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Bijgelezen!!
    Begin hier langzaamaan uit de lappenmand te kruipen, mag ook wel ik heb het voor elkaar gekregen mijn longen te kneuzen :$.
    Ik bleef maar kortademig, vooral als ik rechtop stond en even op en neer naar school koste mij een dik uur om bij te komen dus toch maar even langs de huisarts, die stuurde me weer door naar de longarts en nu dus gekneusde longen.
    ze waren bang voor een longembolie maar dat viel gelukkig mee, wel even spannend maar ach het valt achteraf mee.
    Ik moet het rustig aan blijven doen, vond het een heel flauw grapje aangezien ik nergens geen lucht voor heb haha.

Lieve Hex, er word op dit moment door het hele kippenhok aan je gedacht, aangezien handjes aan jou uitlenen gevaarlijk schijnt te zijn mag je mijn pootjes wel hebben.
    hoop dat je straks met mooi nieuws het hok ik mag waggelen.
    Moet weer rennen naar school
    tot strakjes
    liefs Rieanne

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @rieanne.. als ik dat zo hoor zou ik mijn pootjes houden en mijn longen uitlenen aan hex;)
    maar meis.. wat een drama.. ik hoop dat je er snel weer bovenop bent...

@leo.. ahh snuitje.. Daar is zo'n leuk liedje over.. zo heet het hondje van nijntje toch? ow nee dat is snuffie.. snuitje is een paard.
    euhmmm nu ik er over nadenk stem ik voor een andere naam:p

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @lente.. fijn dat er nu duidelijkheid is. Wordt er nu verder gekeken? welke vorm, welke mate enz???

14. eternity

eternity Niet meer actief

@leonieke: hahaha, ik moest echt even lachen om je opmerking van het behang! ;)
    Maar ik ga extra goed opletten! Want de beeb moet er ook wel weer een keer uit hè!
    Op de een of andere manier heb ik een goed gevoel bij aankomende maand.
    Ik heb even gebaald toen ik ongi werd, maar verder niks aan de hand! :)
    Ik vind dat januari 2011 voor ERG goed nieuws moet zorgen!!
    Ohw, boefje! Jij ook weer stiekem gaan werken!! Doe je wel rustig aan dan!?!
    Dikke knuf terug!!

@lentebloempje: wel fijn dat er nu een diagnose is van je zoontje.
    Wat is nu het plan van aanpak verder?

@knuffel: heb je de uitslag van de zwemmers al?

15. leonieke

Jeetje, dat is best een heftge voorlopige uitslag..
    Wel fijn dat er nu goed naar hem gekeken wordt!
    liefs

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lentebloempje, fijn dat er nu wat meer duidelijkheid is, maar wel heftig.......hoewel je zoveel verschillende vormen van autisme of autisme aanverwant hebt.......knuff.

Ben beetje emo vandaag, dus ga er gauw weer vandoor.

17. leonieke

Goofy, 'tisser meis?? 'Gewoon' de hormo's?? Dikke knuf!

18. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Lieve meiden

Dank jullie wel voor jullie reacties. Heel lief. Vind het ook fijn het hier kwijt te kunnen. Altijd wel iemand die na je wil luisteren.
    Bij een volgende meating ben ik erbij. Wil jullie graag ontmoeten.

We weten niet zeker of het autisme is , het is even afwachten wat de kinderneuroloog 21 dec te vertellen heeft.

Wat wij gewoon willen is eindelijk duidelijkheid wat ons mannetje nou heeft en hoe wij hem het beste kunnen helpen.

19. leonieke

Dat is natuurlijk ook het allerbelangrijkste!Het maakt wat jullie hebben er geen % minder om!

20. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    @ Rianne he meid wat vervelend gekneusde longen. Beterschap.

@Nannette fijn als je familie zo goed voor je zorgt. Gaat het al beter met je? Laat je maar lekker verwennen.

@ Goofy laat die tranen maar lopen hoort er allemaal bij. Zal vast niet lang meer duuren. Misschien een kerstkindje?

Deel Deze Pagina