@bieb, wens Hexje heel veel sterkte in deze onzekere tijd.............en iid shadow heeft dat ook gehad, daar was de doppler elke keer niet goed...........navelstreng niet........maar groeit de ander dan wel goed???? Omdat je meisje zegt???? Pfffff.............heftig hoor..........ben er stil van......
lente: ik hoop dat jullie heel snel duidelijkheid zullen hebben. Als je meer wilt weten over autistische stoornissen, maag je me pb-en. Onze oudste heeft asperger en ook over pdd-nos weet ik inmiddels wel het eea. Maar onthou dit: met een beet (uhm hoop) duidelijkheid zijn het geweldige kids met een gouden hart. Rieanne: au; klinkt erg pijnlijk. hexje: wat vervelend voor je. Ik weet niet of je een laptop bij de hand hebt, maar ik wil je veel sterkte wensen. Vooral met het niets doen, maar je hebt nu al alles over voor je kids, dus het zal je zeker lukken. Die kleine meid gaat nu vast beter groeien.
@Natas: balen... @Lente: wat goed dat ze jullie binnenkort kunnen vertellen, hopelijk althans, wat er exact aan de hand is en hoe jullie je zoontje het beste kunnen begeleiden. Kan me voorstellen dat dat rust geeft. @Goof: de hormonsters komen goed op gang?! Sterkte, nog eventjes! @*oh wat erg, wie was er ook alweer naar de VK? *: wat fijn dat alles goed gaat. Enne, pfff wat een lage bloeddruk zeg! Hier helaas vandaag weer niet gelukt om mijn vader te dotteren. Hebben het geprobeerd door beide liezen, maar de vernauwingen zijn te erg om erdoorheen te komen, helaas. Binnenkort dus weer naar de cardioloog. Ben beetje bang dat het richting bypasses gaat.... 8)
@Hexje: ik ben bang dat je het niet leest, maar ik duim voor je dat de kleine meid nog lekker verder groeit en dat alles helemaal goed gaat komen! Dikke knuffel!
Mykelti: wat ontzettend balen dat het weer niet gelukt is bij je vader. Kan me voorstellen dat je niet uitkijkt naar het volgende traject, maar als dat het beste voor hem is... Sterkte jullie allemaal.
Yep hier hormonsters op en top volgens mij ja........komt wel weer goed hoor.............ben nu vooral kapot...............breekt me behoorlijk op dat manlief het heel druk heeft met zijn werk en het ogenschijnlijk lijkt alsof hij onderschat hoe ik me voel...........ik zeg in de auto dat ik een migraine aanval heb, zegt hij doodleuk ohhhh..........en begint over iets anders......terwijl hij weet dat ik dan heel slecht zie etc etc......gelukkig was ik nog 5 min van huis verwijderd. Ga nu ook mijn bedje in...........voel me raar in mijn hoofd, beetje afwezig en hoofd vol watten. Trusten iedereen!!!
goof: tja mannen .... die willen vaak "moeilijke" gesprekken uit de weg gaan. Vaak bedoelen ze het niet verkeerd, maar weten ze zich gewoon geen houding te geven. Verder sluit ik me helemaal bij natas aan, ga maar lekker slapen en hopelijk voel je je morgen stukken beter. *'k zal je ff lekker toedekken*
@ Hex: Succes meid...Lekker ontspannen en blijven liggen.... *dikke knufffffffff* @ Mykelti: balen van je vader!!!! Hebben ze nu nog iets qua optie??? *ook een knuffie voor jou* @ Goof: niet te druk maken.. Is niet goed met migraine.... Goofyman zal het vast niet zo bedoelen, misschien wist hij gewoon even niet goed hoe te reageren.... Lekker slapen en morgen weer een betere dag toegewenst... *ook een dikke knuffff voor jou* Ieder ander die een knuf nodig heeft: *knufffffffffffffffff* Welterusten allemaal!
Hey Kippie's Allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes, ik heb dus wel internet in het zh anders moest ik jullie te veel missen Zal even het verhaal van Bieb aanvullen, de linker (geslacht onbekend) groeit redelijk zoals het zou moeten dus dat is goed De ander het meisje is veel te klein en groeit ook niet erg hard.... dat is dus nu de reden dat ik hier lig... en ze me in de gaten gaan houden.... ik heb volledige bedrust mag gelukkig zelf nog plassen en douchen maar dan houdt het ook wel op Maar ja alles voor mijn twins.... zoals het er nu naar uitgaat zien kom ik hier ook niet meer weg voor de bevalling.... ze hebben me al gespoten voor longrijping.... dit om te zorgen dat als ze te vroeg geboren worden de longen wel goed zijn..... Wat er verder gaat gebeuren weet ik nog niet maar dat is weer een zorg van morgen...... Dikke knuff
Hexje, heel veel sterkte!! Hopelijk helpt de bedrust goed en groeien je kindjes vanaf nu weer goed. Ik ken iemand die waarschijnlijk zelfs binnenkort weer naar huis mag om haar zwangerschap thuis verder uit te zitten. Het kan dus echt helpen even heel erg rustig aan te doen. Veel sterkte en een knuffel!
Hex, fijn dat je internet hebt !! *maakt een bedje van stro voor Hex onderin het hok* Welterusten allemaal