Speciaal voor Bieb (en natuurlijk alle andere kippies): het nieuwe hok!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0

misschien toch innesteling dat zou geweldig zijn ik ga duimen ;)

2. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    waaaahhhhhhhh zie nu pas hoeveel kippetjes er online zijn en dan moet ik aan de schoon maak of uh zal ik spijbelen hihiihi

3. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi lieve meiden

Tuurlijk blijft mijn mannetje de allerliefste. Het is ook zo heerlijk vrolijk ventje altijd lachen en heel veel knuffelen.
    We zijn gewoon ook erg bezorgd wat voor toekomst hij zal hebben.

@Hexje fijn dat ze je kindjes nu in de gaten houden. Bedrust is niet fijn , maar voor je kindjes doe je alles.
    Fijn dat je internet hebt dan kan je af en toe eens met ons kletsen.
    Zorgen wij voor een beetje afleiding.
    Dikke knuffel

4. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem

Ha ha zit op werk dus ben illegaal bezig, nee hoor werk aan een opdracht..

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hexje: ik was er al bang voor! 't bleef gisteren te stil vanaf jou! Wat zullen jullie geschrokken zijn!
    Een kennis van mij had het rond die tijd ook met twins.. kids zijn 6(?) weken eerder gekomen.. en rellen al 1,5 jaar behoorlijk in het rond (de ene nog altijd iets kleiner.) Dat om je een hart onder de riem te steken!!!!

jolan .."fijn" dat de begr. "goed" was (blijft een gekke zin)
    ow en schoonmaak spijbelen is altijd goed;)

Mykelti.. het blijft toch tobben met je vader! Ik hoop dat er snel een goede oplossing komt

Natas.. temp opeens weer hoog..**huh**

goof.. Ik zou niet meer teveel autorijden met die migraine meis! voor je het weet heb je een black-out..

En verder een dikke knuffel voor iedereen

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo dames,
    ik heb niet alles geregistreerd maar hier toch een mini-poging

@Lente: kan me voorstellen dat het wel even schrikken was, maar ook wel fijn om te weten toch??
    @Nanette: wel rustig aan blijven doen he!
    @Mykelti: jeetje wat een toestand met je vader. Ik hoop dat ze toch een oplossing vinden!
    @Hexje: hoop dat je een beetje goede nacht hebt gehad..
    @Goofy; rustig aan hoor!
    @Natas: jij houdt het wel apanned hoor (en al je niets verwcaht kan het inderdaad ook niet zo heeeel erg tegenvallen)

Ik ben vast heel veel mensen vergeten, sorry dames

Als het goed is hier vanmiddag dan eindelijk de uitslag van Knuffelman. De uitslag was binnen, dat wil zeggen ze hbben 'm weer gevonden (dat laatste is mijn conclusie hoor:p:p). Als het nu nog niet lukt ga ik er morgen ochtend heen en ga niet weer weg voordat ik de uitslag heb!:D:x

7. eternity

eternity Niet meer actief

@leonieke: dat zou wel even wat uitleggen zijn aan de dokter ja, als m'n beeb met
    behangplaksel vast zou zitten! ;)
    En januari is schitterend om zwanger te worden! Dat vind ik trouwens van elke maand
    wel! :D

Doe je vandaag dan WEL heel erg rustig aan? Anders moet ik je komen halen op het werk,
    en naar huis brengen hoor!

@hexje: ik had het ook al op hyves gelezen net ja! Bah!
    Maar een kennisje van mij had dat ook! 1 beebje wilde ook niet groeien. En dat al
    bij de 26 weken volgens mij.
    Maar ze heeft nu 2 gezonde beebjes, en alles gaat goed. Die heeft ook echt
    LANG in het ziekenhuis gelegen.
    Heel veel sterkte meid! Knufknuf!!

@goofy; doe je wel een beetje goed voor jezelf zorgen meid?
    Ik kan me voorstellen dat je het niet fijn vind dat je man zo reageerd als jij zegt
    dat je migraine hebt. Maar mannen zijn idd soms wat lastig met woorden.
    Enneh: je hebt je nog niet gemeld vandaag meis! ;)

@nanette: hoe gaat het met je rug meis?

@knuffel: pfff, wat een gedoe met die uitslag zeg!
    Ik ga duimen voor je vanmiddag!

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    wel redelijk eternity.. ik merk echt wel dat er verbetering is.. heb af en toe nog wel wat uitstraling naar mijn kuit, maar als het goed gaat is dat straks ook weg..

nog een paar dagen voor de sleutel eternity!

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    knuf.. je hebt de uitslagen van de gevonden zaadjes dus nog niet?
    'k dacht als die weggezwommen zijn in het ziekenhuis is het superzaad!
    allemaal bezwangerde zustertjes;)

10. leonieke

leonieke Niet meer actief

Hexje, Phoe meis dat is niet zulk leuk nieuws..:( gelukkig ben je daar in goede handen en zit er niets anders op dat rust houden.. Wat fijn dat je daar internet hebt!
    Denk aan je /jullie! Knuf!

Mykelti, Jemig, weer niet gelukt met je vader.. het is iig goed geprobeerd nu en hopen dat de volgende stap in ieder geval zijn conditie verbeteren zal.. hoewel bypasses wel heftig zijn.. Sterkte!
    Onder de 10.. Joehoe! :)

Rieanne, gekneusde long door het hoesten:x? Jemig dan heb je je echt de kreukels gehoest.. Hoop dat je snel weer wat meer lucht (en energie!) mag krijgen!

Goofy, Mannen snappen je altijd juist niet als je dat wel wilt..:( Vergeet niet dat je een grote lieverd hebt..! Komt wel goed. Die hormo's nemen de tent even over nu.. geef je er maar aan over..((Knuf))

Cm, wat fijn datjouw beebje weer is goedgekeurd!! Nu aftellen naar echo!
    Hier, Laten we het op snuitje houden, ja straks om 13.30 uur weer eens even luisteren hoe hij/zij het maakt.. (actief of half stoned van de AB-kuur)

Natas, Oeh.. jij houdt het spannend zeg! Temp omhoog kan goed teken zijn.. als oma echt om de hoek staat (als in any moment) zou je zeggen dat ie omlaag zou moet gaan ipv omhoog..:( hopen dat bruin stopt en ik ga duimen voor je temp van morgen...

Beschuitje, Nee, zegt niets die (.) (.) Hmm... Maar waarom herken ik dat dat zo :$ :)?
    Zie je, die groene thee is best raar spul!

Marjolein, heel veel succes zo bij de fert.arts! Ik hoop dat er snel grote stappen gemaakt gaan worden! Denk aan je!

Jolanda, Fijn dat het afscheid giseren zo mooi was. Helpt toch om het een plek te geven.. sterkte met de dagen die voor de deur staan (ook voor je ouders..)
    En, niet te vergeten..watgoed dat je man ook steeds minder negatief tegenover nr4 staat.. durf je het zelf langzaamaan ook weer aan??

Knuffel, Hoe was de uitslag gisteren? (of heb ik niet opgelet..:))

Sprokkel en Femmel, 12uur op het NS station is prima!!

Sanne et al die vk-date hebben, Veel succes en plezier!

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Geen zorgen daarover maken hoor! Heeft bij mij ook echt een aantal weken geduurt. Volgens de neuroch. kon dat zelfs tot een jaar na de operatie nog minder worden/verdwijnen. Had je trouwens mijn post in het andere hok nog gelezen (die waar je misschien niet zo blij van owrdt:):))

12. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hahaha proest

13. leonieke

Knuf, Oh lees net dat je ook gepost hebt net.. sjezus.. ook stom! dadelijk waren ze het echt kwijt! Je hebt gelijk hoor! Niet weggaan tot je het in handen hebt! (de uitslag dan hè, niet het zaad...:p)

Eternity, Ik ben vrij en dus thuis vandaag.. zo dadelijk ff paar boodschapjes halen en dan op rust tot de vk-date.. alles om een mooie lage bloeddruk te kunnen showen straks..
    Lief dat je me was komen halen, maarre.. volgens mij zit jij ook met je half zieke koppie op je werk.. *kijkt nu heeeeeel streng*

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    maak me ook niet te veel zorgen, maar het is wel vervelend;)
    en je post heb ik al op gereageerd:(
    't was wat ik niet wilde horen:p
    dus nu is mijn saaie kerst jou schuld*grijns*:D8)

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen kippetjes, meldingsplicht voldaan......

@CM ehhh dat betekent niets is mijn tekst he......*gniffel*

@Beschuitje spannend, ik weet wel dat als ik elke keer dacht dat het raak was dat het niet raak was, althans bij zoonlief. Bij deze round up wist ik het aldoor...

@HEXJE..................getver niet meer uit het ziekenhuis??? He jasses.........maar dan zullen ze ze wel eerder laten komen of niet???
    Moeilijk hoor rust houden...maar gelukkig ben je op je plek nu.

@Natas, he meis, toch doorgezet, balen!!!! Voel me emotioneel vandaag weer wat beter maar ben bek en bek -af....zoontje is ook nog ziekig thuis gebleven van KDV, dus extra om handen vandaag.
    Tis niet anders, tis of zijn de geneugden van het ouderschap.

@Twijfel doordat je me zo lekker hebt toegedekt ben ik wel in mijn bedje gebleven de nacht, en mede doordat zoontje natuurlijk liep te spoken bij ons in bed.

@Karine, heb je weleens bij de gyn gelopen met die vmk's van je??? Bij mij was dat wel een reden dat ik kon komen.

@Esmaralda76 welkom.........en succes met bijlezen hier....*proest*

@Sprokkel, het wordt een jongentje dan als het een snelle hartslag heeft.

@KNUFFEL WATTTT???? Nog geen uitslag???

@Mykelti, yep slaat de spijker op zijn kop bij Hexje, masker op en gaan met die banaan zeker Hex, maar heb ik iets nieuws voor je, zo werkt het niet bij een (aankomend) ouderschap, dat gevoel is te sterk.

@Hexje, laat alles wel landen, ook dit moet je weer ff een plekkie geven, niet over heen gaan walsen want daar krijg je straks de zure vruchten van.

@Suusuus ben je weer een beetje aan het opklauteren???

@Jolan, hoe is het??? Nou het is iid wel gezellig straks voor de KZ, ons huis is al helemaal in kerstsfeer........
    En volgende week mag ook al....

@Lentebloempje, tja dat moet de toekomst uitwijzen, maar ik ken veel mensen met autisme vanwege mijn werk die heel goed terecht komen en ook gewoon VWO doen......bijv.

@*luistert naar mama Nanette*............maar moet nog wel wat dingen doen, en zoontje moet weggebracht worden, maar daar ben ik ook al aldoor bang voor. Nu heb ik wel de afspraak dat ik dan de auto aan de kant zet en manlief van zijn werk komt.
    Moet ik hem wel kunnen bereiken.

@Eternity, wat lees ik nu uit een reactie, sleuteloverdracht uitgesteld?????

@Leo, straks lekker naar VK, ik zei laatst nog tegen manlief, die bezoekjes zijn nu in een rap tempo aan mij voorbij gevlogen........duim nog steeds dat als ik ga bellen voor het begin dat ik mijn lievelings VK krijg........

Nou ik zit er weer en tijdje achter en dat is niet goed met migraine voor de deur......dus ga weer ff wat anders doen.

16. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @ Goofy gelukkig voel je je iets beter, hopelijk knapt je zoontje snel op. zoals je misschien al hebt gelezen temp hier omhoog nog wel wat bruin, dus nog geen duidelijkheid

17. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Tuurlijk is dat goed gekkie vindt ik juist hardstikke lief van je dikke knuff

18. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

Ja zeker ben ik geschrokken! Maar ja wat kan ik er aan doen8) behalve braaf luisteren;) Het meisje wordt nu geschat op 1300 gram dus das niet veel. Gisteravond (hadden ze me niet verteldt) bleek mijn bloeddruk niet goed te zijn:$ veel te hoog vanmorgen nog steeds dus nu weer testen en einde van de dag de uitslag en voor de rest bed straf:( Hoop dat ik vanmiddag even buiten mag we zullen zien:p

En jij onder de 100 kg vet stoer meid !!! Trots zijn hoor dat heb jij geflikt!!!

Knuff

19. eternity

eternity Niet meer actief

@leonieke: ben je aan 't valsspelen met je bloeddruk?? ;)
    Maar gewoon rustig aan doen hoor!
    En ik voel me gelukkig weer wat beter hoor!

@nanette: wel fijn dat je in ieder geval merkt dat er verbetering in zit!
    En wat jij in je kuit hebt, dat had mijn zus in haar voet.
    En dat heeft ze echt lang gehad!

@goofy: ja, de sleuteloverdracht is uitgesteld. De makelaar van de verkopers heeft zitten slapen! :X
    Dus nu krijgen we maandag de 20e de sleutel.
    (en dan krijg ik de 21e de eerste follikelmeting, en 's avonds een echo van mijn borsten. Drukke dagen dus!! Pfff)
    En ik zeg het nog een keer: DOE JE WEL RUSTIG AAN?!!!!

20. leonieke

Hoi Hex,

1300 gram staat gelijk aan een zwangerschapsduur van ?? Is dat heel erg te klein?
    Wat een gedoe ook met je bloeddruk.. ik hoop dat het snel stabiel wordt en dat je de kerstdagen niet daar hoeft door te brengen.. :(
    Niet zoals je gehoopt had allemaal... :x

Deel Deze Pagina