Euh ongeveer - 4 weken dus 27 zeg maar.... Nee maar denk dat die bloeddruk komt van dat ik me even druk maak over mijn beestjes en hoe mijn mannetje alles moet gaan redden.... hoop dat ik het kerst weekeind gewoon lekker naar huis mag kom ik daarna wel weer Nee dit is niet wat je hoopt maar wat wel kan gebeuren... zet je wel even weer met 2 voeten op de grond maar dat is ook wel goed...
@All iedereen sucses bij de afspraken vk en natuurlijk Marjolein bij de fert. Arts natuurlijk..... sorry had even niet meer aangedacht het te doen Dikke knuff
Tja, dan ben je ineens zelf een stuk minder belangrijk dan die twee ukkepukkies hè? Hou je goed daar! (heb je wel een beetje gezellig kamer genoten? Of sjacherijnige -snurkende!!- oude wijven.. )
Haha nee heb meisje van 24 naast me liggen donderdag 32 weken zwanger net als mij en ook van een tweeling maar die mag waarschijnlijk morgen naar huis... en ik donderdag naar andere afdeling... lig nu op high care en dan naar de gewone En ik ben helemaal niet druk *proest* maar als ik wel thuis mag ga ik echt wel liggen en zeker niet verprutsen wat ik nu ga proberen op te bouwen
Goedzo, zo mag ik het horen.. Ik ga nu ff douchen en boodschapjes halen (zei ik dat 2 uur geleden ook al niet..) Tot later!
Nu moet je wel niets doen Hex....Probeer je niet te druk te maken over thuis situatie, want dat doet de twins ook geen goed. Ik ben net terug van de VK en alles was gelukkig weer goed. Hartklepjes waren zelfs te horen? Wat dat zegt geen idee, maar dat vraag ik donderdag wel met de 20 weken echo....
Fijn dat het weer goed was Sanne! Zit hier al een uur te duimen voor mijn vriend...hij doet een master naast zijn werk en heeft nu een tussentijds examen, afhankelijk daarvan wordt hij gecertificeerd en mag hij starten met zijn scriptie...
Hey Goof, Ik ben nog niet bij de gyn geweest... Komt volgend jaar wel Heb het er toch nog niet zo op... Moet ik misschien even mentaal doorheen Thanx voor het meedenken... *knufff*
@sanne; wat fijn dat alles goed was! @leonieke: hoe laat moet jij? En de echo is gewoon een jaarlijkse controle ja. Omdat mijn zus op zo'n jonge leeftijd is overleden aan borstkanker. En op een mammografie zien ze niet zoveel, aangezien ik nog erg veel klierweefsel heb. Dus vandaar de echo.
@Dapper Hexje, mmm dat was niet de bedoeling en al helemaal niet de afspraak!! Tja, ze luisterden natuurlijk ook al niet over de openingstijden van de disco dus tja waarom dan nu wel?? Hoop dat je het bij je neer kan leggen en maar het beste ervan maakt... arme wij dat jij gewoon op internet kan haha. Nee hoor des te gezelliger we slepen je er wel doorheen. Welk ziekenhuis lig je?? Zwolle? nee wees gerust ik sta niet ineens op de stoep haha maar ben gewoon nieuwsgierig haha. @Marjolijn, heel veel succes vandaag, hoop dat je verder geholpen mag worden en dat ze een duidelijk traject voor jullie hebben uitgestippelt! @Leo, have fun bij de vk, altijd fijn om de bevestiging te krijgen @Sanne, lekker dat het allemaal oke was bij de controle, kijk je al uit naar de 20wekenecho? @Mykelti, jij gaat hard in je kilosstrijd!! respect hoor, ik vind het heel erg knap van je! hoop dat je paps ook snel duidelijkheid krijgt over wat hem nu te wachten staat! @Eternity, pffff het word jullie echt gegund of niet?? nou ja volgende week een druk weekje voor de boeg, hopelijk wat afleiding voor het wachtbankje straks! @Bieb, weet jij al wanneer je weer voor iui mag gaan? @Goof, doe het lekker rustig aan meis, hoop dat je snel hoofpijn vrij en een kindje rijker bent @Jolanda, voor jou een stevige knuffel @Suus, en hoe gaat dat zonder handjes werken?? @Beschuitje, ik hoop dat jullie kluswerk word beloond!! @Knuffel, en hoe was de uitslag van de speurtocht @all, ga ff snel door mn huisje heen, loop een beetje achter... klein beetje maar. @Nanette, doe je het lekker rustig aan zodat je in het nieuwe jaar weer kan gaan dwergwerpen?? knuffel
Ben je nog niet eens zo heel ver weg.... wie weet ben ik in de vakantie nog zo een held dat ik met dit kl*teweer in de auto stap.... kan je natuurlijk niet aan je lot overlaten Doe het rustig aan meis, ook al heb je geen keus in je koppie kan je je nog heel druk maken!! Smak!
Haha kijk maar alleen komen als het vertrouwd is hoor... anders wil ik het niet op mijn geweten hebben Ik doe de hele dag rustig aan verder dan mijn bed en de wc kom ik niet hoop dat ik straks even met manlief naar buiten mag even frisse neus halen maar nog geen antwoord gehad of ik uit bed mocht Dikke kus terug
Leo, hoe was het ? Haha Sprokkel ik krijg ineens hele gekke visioenen hoe dat eruit ziet op een stokje