Marjo, wat ontzettend fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad!! Enne vanavond...willen we je niet zien op stok ! (kipkip, Hex enz...)
Ik heb niet terug gelezen, Doe ik vanavond wel De uitslag van Knuffelman is (eindelijk) binnen. Nou ja, uitslag... het was niet eenduidig en dus moet het over. Morgen nieuwe verwijzing halen en dan Knuffelman maar weer zover zien te krijgen... Zucht. Heb enorm de balen (en dus ook nog geen verwijzing)...
Wat een hoop meisjes.....GAAF!!! Gefeliciteerd en geniet alvast van jullie prinsesjes he?!! Zo, ik ga weer verder met lezen op pagina 40...tot zo
Aaargh!!!! Om gek van te worden hè!! :x Ik hoop dat Knuffelman het niet al te erg vind. Manlief is er ook geen fan van hoor. Die heeft ook al 2 keer gemoeten. 1 keer voor de test, en 1 keer voor de IUI. En volgende week mag hij ook weer...
Zat net nog even op mijn VK-kaart te kijken en ik was maar 1 kilo aangekomen tov 5 weken geleden! Jippie!
@Mykelti...WOOOOW onder de 100!!! Gefeliciteerd meid! Wees maar SUPER TROTS op jezelf!!!! Echt een waanzinnige prestatie!
Meiden wilde bijlezen maar krijg net weer een migraine aanval, mannetje ook nog niet voorlopig thuis, zoontje ziek, diaree, blijft niks binnen behalve vocht. (wat kan ik hem nog geven, beschuit eet hij nog niet)
Hey goof, klinkt alsof het drama is bij jou thuis. Als hij maar vocht binnenkrijgt is het voldoende. Mocht het langer dan 2 dagen echt waterig zijn contact oipnemen met ha en ors geven. Wat betreft die migraine aanvallen. Flink bagger is dat. Probeer rustig aan te doen. En je mannetje tja zo zijn mannen nu helaas. Ze weten niet wat ze moeten zeggen dus praten ze er maar snel overheen. Hij voelt zich gewoon machteloos omdat hij niks eraan kan doen. @ Mykelti, kei goed onder de 100. Goed bezig meis, ben echt heel trots op je.
@ sprokkel en leo, leuk de 19e bij deze zien we elkaar onder de kerstboom op eindhoven centraal 12 uur!!
Arme goof, ik zou hem gewoon aanbieden waarin hij trek heeft en als hij maar drinkt is het voor nu prima. Tom verdroeg altijd goed vla ed. Hoop dat je hoofdje de rust geeft totdat je mannetje thuis komt om het over te nemen!! Suc6 meis knuffel
@ Sanne goed bezig nog maar 1 kg aangekomen. Gelukkig was alles goed bij de vk. Dat je de hartkleppen afzonderlijk hoort is alleen maar een goed teken dan sluiten die tenminste goed dus heb je ook geen terugflow van het bloed. Dus alleen maar toppiejoppie
@ sprokkel, zie net dat jij en ik maar 4 dagen schelen. Gaaf zeg. Dat wordt een nek aan nek race wie het eerste gaat bevallen. hahahaha
Julllie zijn lief..........mannetje is over 20 min. thuis.....ik weet dat ik niet moet klagen want ben toch zwanger maar dit is ook niks zo. Morgen eens met VK overleggen, ff slaappilletje vragen zodat ik in de nacht ff knock out ga, heeft vorige keer met zoontje ook geholpen om ff bij te tanken.