Speciaal voor Bieb (en natuurlijk alle andere kippies): het nieuwe hok!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Stelletje slaapkoppen...............................!!!!

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Goof: Jeetje meid... Wel fijn dat het nu "maar" 4 weken van te voren is, maar inderdaad: je hebt al een draakje lopen...
    En wat naar dat hij niet lekker is. Doe vooral lekker rustig aan meissie!!! *dikke knuffff voor jou* ;)

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Karine, nog 7 dgn heb je idee dat het raak kan zijn???

@*zwaait naar Mykelti*

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Lieve Meiden..
    Hou jullie vast..:x

Gisteren bij de vk was het niet goed. Met de doptone konden ze het hartje niet vinden en moest ik meteen door naar de echo..
    Daar aangekomen zag ik meteen dat het echt mis is. Een supermooi en -wat ze konden zien met uitgebreide echo- puntgaaf jongetje, maar geen kloppend hartje meer..

Gisteravond meteen afspraak bij de gyn, alwaar ze nogmaals hebben gekeken en bevestigd dat ons zoontje inderdaad is overleden.. waarschijnlijk heel recentelijk omdat blaasje en maagje nog vol zitten..

En nu.. nu word ik vrijdag op de verloskamers verwacht en wordt de bevalling opgewekt..
    Krijg zodadelijk de eerste dosis cytotec op de boel te verweken en dan maar zien hoe het gaat..

Zal hier de komende dagen best nog wel te vinden zijn, en ga ook niemand uit de weg. Het is zoals het is (zie ze stoer) en julie zijn zo lief dat het me waarschijnlijk alleen maar goed doet!

5. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Oh lieve leonieke: wat ontzettend verdrietig!! Wat ontzettend K*T! Heel veel sterkte en een hele dikke knuf.

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Nee Leonieke, wat vreselijk voor jullie!! Ik weet even niet wat verder te typen, ben er even af....

Lieve Leo ik denk aan je...en huil met je mee...wat oneerlijk...wat klote...wat ongelooflijk verdrietig....

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oh nee, Leo wat vreselijk... Woorden schieten te kort. Heel veel sterkte meid!
    Dikke knuffel...

8. Lieve lieve Leo...ik heb je net een bptje gestuurd. Ik vind t zo verschrikkelijk voor je/jullie. Er zijn geen woorden voor. Ook vanaf hier laat ik je weten dat ik aan je denk lieve meis:(

9. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @leonieke;

Ojeetje! Hoe kan dit nou?! Tranen lopen over mijn wangen......ik weet niet wat ik moet zeggen..........

Heel erg veel sterkte.....ik denk aan je!

10. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Lieve Leonieke

Ook ik weet niet wat ik moet zeggen. Vreselijk.
    Denk aan je. Heel veel sterkte. Dikke knuffel van mij.

11. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    pfff....kwam ff bijkletsen.....maar het doet er eigenlijk allemaal even niet toe na dat vreselijke nieuws van Leo.....
    ik kom straks nog wel even langs........

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    lieve goof.. heb jij een moeder of schoonmoeder in de buurt? misschien kabn iemand je een helpende hand bieden.
    Voor je het weet ben je helemaal uitgeput meis!

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Lieve lieve lieve LEo..
    Hier moet ik van huilen..
    Hoe kan dit nou wijffie..
    Je klinkt heel stoer (en dat is goed, want je moet nu nog bevallen) maar zorg wel dat je daarna alle ruimte gaat nemen he!
    Ow lieve lieve Leo..
    Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen..

14. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Neeeeeeeee!!!!! Leo wat vreselijk voor jullie.... Je was al zo'n tijd heen en dan dit. Woorden schieten me tekort. Ik sla een virtuele arm om je heen en bied je mijn schouder aan. Je doet nu stoer, maar het besef is er denk ik nog niet. Je hoeft je niet groot te houden, je verdriet mag er zijn. *hele dikke knuffel*

15. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    O Leo, nee! Ik zit op mijn bed met mijn hand voor mijn mond en tranen over wangen. Verschrikkelijk, hoe kan dit nou?!

Ik wens jullie ongelofelijk veel sterkte en hoop dat vrienden en familie jullie kunnen steunen hierbij. Hele grote knuffel.

X

16. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Lieve Leo,

Jeetje wat is dit schrikken..... woorden schieten te kort..... ik denk aan je..... als ik hier een kaarsje mocht aan steken deed ik het gelijk......
    Pas goed op jezelf en hou je niet te groot..... we zijn er hier allemaal voor je.... niet vergeten...

Hele dikke knuff

17. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Leonieke, hoe kan dat nou??? Je zat toch al ruim over de weken heen met ondertussen toch nog een goede hartactie...Pas nog toen je ziek was....Ik heb er geen woorden voor....Meid, wat zul je je ellendig voelen....Neem tijd voor je verdriet....

Hexje, weet je al wat meer over de vervolgstappen?

18. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    euh moet om 12 uur mijn plasje in leveren:) mijn bloeddruk houden ze er nu onder met pillen was vanmorgen 125/85 dus dat is goed en een stuk beter dan de 160 van gister.... ik zit nu weer fijn op mijn bedje met de pc en nu weer afwachten... en de uitslag verwachten we eind van de dag begin van de avond.... spannend spannend......

19. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    lieve Leo,

zit hier helemaal verbaasd te zijn, hoe kan dit nou??? Meis wat klink je sterk maar ik hoop dat je je verdriet kan toelaten al klinkt dat nu natuurlijk heel krom.
    Ik zou willen wat voor je te kunnen doen, ben er echt even stil van, wat kan het oneerlijk zijn in het leven!!
    Kunnen ze nog uitzoeken waarom dit is gebeurt, het is niet eerlijk, meis een hele grote knuffel en je weet me te vinden!!!

Heel veel liefs
    Rieanne

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik zit de hele morgen al met die leo in mijn hoofd.. dus denk even kijken of er meer nieuws is..
    Leo ik weet dat je niks met geloven hebt, maar ipv een kaartje heb ik een gebedje gedaan..

Lieve Alex.. ondanks de reden ben ik blij jou even voorbij te zien komen, heb de afgelopen tijd vaak even op je blog gekeken.. ik wens jou ook zo het geluk toe..

Lieve hexs.. wat goed dat de medicijnen je bloeddruk drukken..
    Ik hoop dat de twins mogen groeien in je buik ipv daarbuiten..
    VErgeet jou oko niet hoor

Deel Deze Pagina