Speciaal voor Bieb (en natuurlijk alle andere kippies): het nieuwe hok!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Dit meen je niet!!! Oh meis wat erg, de tranen lopen over mijn wangen......Weet niet goed wat ik moet zeggen. Denk aan je en als je steun of hulp nodig hebt weet je me te vinden.

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    misschien wat banaal op dit moment.. maar ik heb in mijn kerstpakket een code om 10% extra korting te krijgen voor thermae2000 in valkenburg.. die ga ik niet gebruiken.. wil e de code moet je mij even pben.. dan stuur ik hem

verder een bon van 50 euro voor landal.. dan moet je even je adres pben

3. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    pff ben de hele ochtend in mijn hoofd met Leo bezig......
    kwam ff kijken hoe het hier is.....

4. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @ hexje, hoe gaat het met jou? Spannende tijden zo......Hoop dat alles verder rustig blijft en dat de kids nog een poosje blijven zitten. Iedere dag die ze weer (gezond) in de je buik hebben doorgebracht, is er toch weer 1! Sterkte!

5. Meijke

Meijke Niet meer actief

Leo, nog even weer een knuffel voor jou!

6. Ik denk ook aan je lieve meis!!

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hexje, heb jij al weer wat gehoord?

Edit: ik lees niet goed...einde van de middag/begin van de avond..

8. eternity

eternity Niet meer actief

@leonieke: oh lieverd, wat enorm vreselijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Er zijn geen woorden te vinden die ik zou kunnen zeggen die ook maar een klein beetje zouden helpen!
    Je weet het meis, je kunt me altijd mailen of smsen of bellen of wat dan ook!!! Als er ook maar iets is wat ik kan doen, dan laat het maar weten!
    Ik zit echt helemaal verslagen achter m'n pc, met de tranen in m'n ogen. Wat een vreselijk nieuws!!!! :(:(:(:(

9. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Dankje lieve Nanette.

Zo af en toe neem ik hier wel even een kijkje en dan scan ik de pagina's even op bijzonderheden. Uiteraard is zo'n @$% bericht van Leo wel aanleiding om van me te laten horen, maar verder voor nu voelt het goed om een beetje afstand te nemen. Ik kom wel weer terug hoor, want ik vind jullie nog steeds lief. :)

10. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @alex, ben ook erg benieuwd hoe het met jou gaat.......

11. leonieke

leonieke Niet meer actief

Lieve allemaal,
    Wat ongelovelijk lief, al die berichtjes en pb's.. dat doet me echt enorm goed..
    Hier gaat het redelijk.. Ik besef me dat het echt ove ris en moet me gaan voorbereiden op vrijdag waar ik mega tegenop zie..

Alex, wat lief dat je ondanks je eigen verdriet de moed hebt om me zo te troosten.. knuf

Hexje, wat goed dat je bloeddruk weer is gezakt.. Genoeg slecht nieuws hier op stok dus buer jij ons weer wat op met alleen maar goed nieuwes over jou en de twins... x

Eternity, thnx voor aanbod.. Ik bel je van de week ff, oke?

Mar, tot zo..

Zwangeren, Dit is echt heel zeldzaam op deze termijn, dus wees alsjeblieft niet bang nu..
    Maar bellof me, als je ook maar iets gaat mankeren zelf.. bellen!! Huisarts, verlos.. ik ben zo bang dat ik veel te lang heb doorgelopen met mijn grieperigheid.. het is te toevallig.. eerst zo ziek van de week en nu dit...

knuf @all

12. leonieke

*misschien is dit gek maar ik plof van de nieuwsgierigheid*

Natas, Hoe was je temp??? heb je al getest????

13. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Neem je tijd om het te gaan beseffen en te verwerken...Mijn gedachten zullen bij je zijn vrijdag. Want wat een loodzware dag moet dat zijn voor jullie....

14. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Leo, wat erg voor je, heb er geen woorden voor!!!!!! Hele dikke knuffel voor jou!

Temp 37 vanmorgen, geen bruin gezien vandaag en heb nog niet getest. Ik hou het spannend zit nu op 14 dpo.

15. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Natas, TESTEN!!!!!!

16. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Wat verschrikkelijk! O meid, ik weet niet wat ik moet zeggen dit is echt niet te bevatten. Heel, heel , heel erg veel sterkte. Het zal niet makkelijk worden. Neem de tijd om alles rustig op je in te laten werken zodat je het straks een plaatsje kunt geven. *dikke knuffel*

17. leonieke

Ja Natas! Hupsakee..;)
    Goed nieuws willen we.. (ik!)

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve Leo, je hebt pb!

Jeeee wat schrik ik van jou berichtje, ..................heb er geen woorden voor. Zoals ik al schreef, neem je tijd om het te verwerken, natuurlijk is het zo als het is maar dit moet je echt gaan verwerken lieverd, althans de tijd ervoor nemen.

Knuff voor nu en wat het waard is.

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gatver, ik ga er weer even vantussen............ben behoorlijk beroerd van het nieuws.........ff bijkomen.

20. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Bah :( Ik ben ook even helemaal in de war; moet even wat anders gaan doen. Kom straks terug.

Deel Deze Pagina