ja da's dan wel weer een voordeel van mijn status.. ik kook al weken niet en krijg mijn bordje keurig opgediend.. Dat is geen straf.. want hoeveel ik ook zeur over netteman.. koken kan hij zeker wel! jummie!
Gevonden! Op deze manier is het nog volgetokt voor dat het jaar om is. Karine: als mn ei al geweest is, is dat gelukkig geen probleem; klussen doen we toch wel. Dat komt wel goed hexje: oei, dat is allemaal even omschakelen idd. Maar wat is er met je kleintjes aan de hand, als ik vragen mag? Probeer zo rustig mogelijk aan te doen, al is het moeilijk. Je hebt het al heel erg lang volgehouden, dus er zal zeker niemand zijn die je daar op aankijkt. Zeker weten!Komt vast allemaal goed met je disco-gangers. Eternity: dat is ook geen prettig gevoel als je geen vertrouwen hebt in je gyn. Hoop dat je een goed gesprek zult hebben en dat ze je serieus nemen. Helemaal mee eens! Dat is wat het hier zo gezellig en leuk maakt. Leuk, morgen weer een echo! Wil je het geslacht weten? goofy: auw, vervelend! Dan is bevallen nog beter dan migraine. Dan ben je er tenminste na een dag (hooguit 2) van af. Beterschap meid; en wie weet heeft nanette gelijk.... Heb je trouwens de beschrijving van die stola die je pas voor haar gemaakt had voor me? Kan ik kijken of ik ook zo handig ben Marjolein: ik hoop volgende week heel goed nieuws voor jou. En dat ze snel iets gaan doen. Bieb: leuk kapsel; wel heeel anders dan lang. En ik hoop dat al jouw wensen uitkomen.
he hex ik heb al zoveel gedacht aan jou zeg. maandag weet je meer lees ik? ik hoop dat je je zorgen beetje kunt laten gaan dan. wat een stress lieve meid. brandt een kaarsje voor je en je zit eigenlijk sowieso constant in mijn gedachten zoen
nou die is verbazend makkelijk.. men neme.. 1 rose bol van de zeeman (1 euro) 1 witte harige wol van de zeeman (1,50) breinaald nmr 4 Ik zette euhmm 40? 50? steken op (voor die van mijn zus heb ik er geloof ik 80) Dan de tricotsteek (eerste naald recht, 2e naald averechts) en dat herhalen (eindigen met een ar naald) en afhechten Grapje is dat je de draad niet 1 keer maar 2 keer om de naald doet (niet bij opzetten en niet bij afhechten) daardoor krijg je een lossere steek (heet geloof ik luiewijven breien dat past bij mij) zolang breien tot hij mooi om je dochter valt Vervolgens met de andere wol 20 opzetten en rechtbreien tot je een mooie lengte hebt om hem dubbel te doen. (dat wel met een enkele omslag! geen lui wijf hier) die 2 kanten samen mazen. Daarna je "rondje" om je stola en dan pas de stola samen masen. HEt rondje op de juiste plek doen en vastzetten Dat heb ik gedaan met een los gebreide bloem (25 steken.. 1 naald recht enkele omslag. naald 2 recht dubbele omslag en dan los afhechten-dubbelomslaan??) dat breisletje inelkaar draaien tot een bloem en een knoop in het midden en dan vastnaaien door de stola heen. Zo blijft alles op zijn plekje.. Tikken van dit verhaal duurt bijna langer dan het breien van het ding. was in een paar uurtjes klaar
hahahaha.. nee joh! ik schuif wel een plekje op..(en bij echt ruimte gebrek ga ik wel onder hex.. ben er niet bang voor maar midden iun de nacht geen disco of gebroken vliezen.. ik wil wel slapen)
Jeetje, 8 bladzijdes al... Zucht. Dit was mijn laatste post in het oude hok. @Beschuitje: goed geroepen hoor! nU ben je weer helemaal in beeld. Dat was je natuurlijk wel, maar nu heb jij dat idee ook weer een beetje Aan allemaal een dikke knuffel! Ik heb niet alles gelezen, dus heb vast wat gemist... @Nanette: he meis, lig je lekker Sorry hoor, even pesten. Ik snap heel goed dat de frustraties je neus uitkomen. Ik kan geen woorden bedenken om dat minder te laten worden... Wel kan ik je laten weten dat ik met je mee leef. Het is al eerder geschreven, als ik in de buurt woonde kon ik misschien komen helpen (voor zover mijn rug dat goed vind dan), maar daar heb je niets aan..Zoals je zelf al zij: na regen komt zonneschijn (jij gebruikte iets andere woorden). Heel erg afgezaagd, maar oh zo waar! @Hex: stoer hoor, nu zeggen dat het niet meer gaat. Kan me voorstellen dat het nu even heel moeilijk is (zeker met de zorgen om die kleintjes erbij). Een hele dikke knuffel voor jou! @Bieb: toevoeging aan jou "ik ben blij" post: dat Beb zwanger 2011 begint... Stoer kapsel (maar wat ben je verandert) En nu op naar het nieuwe hok! Nu hier maar even bijlezen...