Femmel, Wat fijn dat de echo goed was! En veel plezier met de eerste inrichting van jullie jongens-kamertje!
Marjolein, Mijn sms-inbox zat vol.. dus heb ze pas nu gelezen.. (Ben ook zo populair ineens..) Maar heeeel erg bedankt voor je lieve woorden.. ik sms je zo ook nog wel even terug.. Liefs!
hoi meiden Zo mijn huis is aan kant. Voor hoe lang! heb een heel ondernemend mannetje hier. Ballen uit de kerstboom halen aarde uit planten halen. Allemaal hele fijne feestdagen
Oh.. heerlijk is dat.. Het houdt je bezig.. had ik hier eind van de ochtend (zelf, foei) de vloer gedweild.. komt mijn stiefvader met zijn sneeuw stappers binnen...grrr....
Zo ikea leeg, huis vol. Eigenlijk hebben we nu alleen maar dingen voor de zolder gehaald. Oke 1 ding o nee 2 dingen voor de babykamer. Spiegel en wandkastje. Nu moest ik met de benen omhoog van mannetje. Hij zou de erst in elkaar zetten. Maar mannetje heeft 5 linkerhanden en ik hoor hem alweer vloeken, dus ik denk dat ik mijn wiskundig vermorgen/technische blik/geduld/kalmheid haarzelf er even op loslaat. Leo ik hoop dat je niet nog eens moet. Hopelijk hebben jullie toch een beetje fijne feestdagen. en schoonvaders met sneewstappers zouden verboden moeten worden. Hele dikke knuf
Bedankt allemaal voor de beterschapswensen, is gelukkig "niets" meer aan de hand. (Nou ja niets, voel mn ongi al flink aankomen zetten; au en snik.) Ik denk dat het eten woensdag verkeerd was gevallen. We hadden Thais en dat eten we normaal nooit. Hex: fijn dat alles weer goed was. En hoera! 33 weken! Femme: super dat de echo goed was; nu lekker genieten meid. Hihi; misschien zijn we elkaar wel tegen gekomen bij de Ikea; ik was daar ook vandaag Rieanne: ik hoop dat je een goed adresje vindt voor Flits. Kun je zo eens hebben he een dag dat je niet lekker in je vel zit. Voel je je inmiddels al weer wat beter? Marjolein: jou temp blijft echt heeeeel mooi... MamavanDewi: ik hoop dat je volgende week idd goede hulp krijgt (of dat het niet meer nodig is natuurlijk; zou nog beter zijn) Goofy: Gefeliciteerd met Toine! Geniet van je kraamtijd en van je mannetjes. Natas: mooi gedicht. Ter ere van kerst heb ik even mijn onderschrift aangepast. eternity: o, wat een goed nieuws! Maar wel heel slordig van die gyn dat hij het niet gezien had. En succes met dubbel klussen. Gebruik je wel de goede lijm voor de juiste klus? Femke: veel succes op de weg. Gaan jullie met zn allen daar voor de kerst naartoe? Karine; gelukkig dat je zelf niets hebt, maar is toch altijd even schrikken he. Leo: ik sluit me bij de anderen aan dat ik hoop dat je niet naar de OK hoeft maandag. Genoeg is genoeg! :x
Waar is iedereen? Allemaal aan het voorbereiden voor vanavond en de komende dagen? Ik begin nu zenuwachtig te worden. Vanavond kerstmusical; hoop dat alles goed gaat. O, wat ben ik dan altijd trots op al die kids als ze daar op het podium staan. (En ook een beetje op mezelf en andere leiders dat we dat toch weer voor elkaar hebben gekregen met dit ongeregelde zooitje )
@ Twijfel: Was zeker even schrikken.... Maar is goed afgelopen... Tof zo'n kerstmusical!! Hopen dat ze het goed doen, maar dat zal vast wel... Trouwens, als er iets mis gaat is dat voor het publiek vaak niet te merken of onwijs grappig Veel succes...
Ja, dat klopt inderdaad wel. Het publiek merkt het vaak niet, maar het is soms voor de kinderen lastig om door te spelen. Gelukkig zitten we alledrie bij het podium en kunnen we hen verder helpen als het nodig zou zijn.
Ga d'r vandoor. Laatste voorbereidingen treffen. Ik denk niet dat ik veel tijd zal hebben om te komen kletsen de komende dagen, maar als ik morgen test en het is positief zal ik het braafjes komen vertellen (Einde monoloog)
@Twijfel: gaat vast goedkomen met dat "zooitje ongeregeld"! Veel plezier! @Karine: gelukkig mankeer je zelf niets! De auto is maar blik... @Hexje: ach ja de temp...eerst nog maar zien en dan geloven...vannacht gedroomd over bruinverlies...Dat vind ik wel vervelend, dat je lichaam je dat soort dingen laat dromen en het dan niet uitkomt...Ja, voor oma's aankomst wel helaas.... :x Hoe is het met jou? Al zitvlees? @Femke: doe je voorzichtig?! @Femme: ouwe shopper! Heerlijk hè, gewoon even geld uitgeven. @Leo: natuurlijk mag jij ook mee! Hoe meer, hoe gezelliger toch? Misschien een keertje in Haarlem afspreken? @Lente: ow, dus jij doet je huis ongeveer 6x per dag?? Uhh, ik weet niet meer wie het vroeg, maar het kerstontbijt was weer erg leuk. klinkt arrogant, maar ik hou van strak regelen, zodat alles gewoon zonder problemen verloopt. Helaas hebben sommige collega's geen opvoeding genoten, dus die moet ik voor het einde altijd even instrueren te helpen opruimen...
Enne, Eternity, wat een oelewapper! :x Je zou gewoon bijna je ronde verspelen door zo'n oen... Gelukkig gaat het nog gewoon door. Met die mooie datum wordt het vast een succes!
Goofy, gefeliciteerd met je zoontje.....wat stoer zeg. Hij is er yess. En nou genieten hoor.... Suussuus, oh heerlijk van je zoon goed gedaan.... eternity, oh wat goed ben zoo blij voor je dat er een keer wat mee zit... karine, bedankt en jij natuurlijk ook he en de rest van de kippetjes ook.... En hopen op een verlaat knallende test... CM fijne vakantie... Leo, oeh dat wordt spannend maandag alvast succes..
thnx meiden voor het melden op de 30 + meiden zwanger dat goof is bevallen...ik moest ff hier chekke of het nou een jongens of meisjes naam was.haha las dat mvl weer zwanger was....gaaaaaf..hopen dat alles goed mag gaan meis. er komen trouwens weinig dames naar dat forem van de 30 plussers en zwanger.slecht teken ?maar zo te lezen blijven jullie hier lekker hangen
He lieve kippedinnetjes, Ik kom weer een beetje op de wereld!!!!! En heb al menig traantje moeten laten om jullie lieve felicitaties!!!! Zoals Kristel al schreef, tis weer een heel verhaal, misschien te lang om het hier neer te zetten. Mocht je nieuwsgierig zijn pb me dan ff, en anders kan je het straks ook op mijn hyves terugvinden. Kort samengevat, kwart voor 5 waren we in het ziekenhuis en kwart over 5 is hij geboren.......... We maken het goed, maar door de snelle bevalling heb ik erg veel last van naweeen, zo heftig heb ik het nog niet meegemaakt. Zit dan ook op de max. paracetemollen. Maar ohhhh zooo gelukkig.......foto zet ik zo op ZP. En natuurlijk kom ik van de week weer reageren want ik zag wat spannende wachtbank dames. Voor nu heel veel liefs........enne Kristel bedankt voor het plaatsen en ook het plaatsten bij Snoetetoet en Miekee. Liefs
Hé Goofy, blij dat het zo goed gaat, ondanks de naweeën. Hopelijk zijn die ook snel weer weg! Geniet ervan. Liefs!
Ik ben zo nieuwsgierig naar alle verhalen Goof. Ben blij dat de kleine er is en ik ben blij dat alles goed gaat. en ik ben blij dat jij blij bent
@Goofy Wil je verhaal wel horen, maar ik ken je Hyves niet. Dacht eerst dat je er wel op stond eigenlijk...
Heeeeeeeeee Goofy gefeliciteerd met je zoontje geweldig meid je bent een topper. hihihihihihihi ik heb gewonne ik had gelijk de 24e gelukkig is ie gezond en wel ter wereld dikke kus geniet er van. @all. sorry hier echt te druk de visite is net weg (zoontje is drie) dus heb al twee dagen niks gelezen misschien vannacht. Nu eerst de bende ff opruimen en dan naar de kerst nachtdienst. Iedereen fijne gezellige dagen tot snel dikke kus Jolanda
Goofychick, wil je je verhaal niet hier zetten? Ik ben ook altijd nieuwsgierig naar verhalen... Het blijft zo bijzonder en gaat toch elke keer en bij iedereen weer totaal anders! Hopelijk verdwijnen je naweeen snel en kun je helemaal gaan genieten van je kleine mannetje!