hoi hoi, een vraagje: mijn zoontje huilt veel overdag. Snachts gaat het tot nu toe goed. Maar overdag is het drama. Gister heeft ie vanaf half 10 smorgens alleen maar gehuild (met soms een paar minuten wat ie stil is) tot de laatste fles om half 12 . Wist gewoon niet wat te doen of wat hem dwars zit. Hij krijgt flesvoeding. Heb de voeding al gecombineerd met de comfort voor de krampjes en spugen maar heb niet het idee dat het echt helpt. Maar hij slaapt snachts wel. Overdag kan hij goed om de 2,5-3 uur komen voor een fles. Lijkt me ook redelijk snel. Als ik hem op de arm is is het 5 minuten goed en dan is het weer brullen. als ik mijn armen op mijn benen leg en zijn hoofdje in mijn handpalmen en dan wiebel, dan is het wel goed. Ook het laten huilen hebben we al geprobeerd, hij kan zo 2-3 uur achter elkaar huilen. Dus van fles naar fles zeg maar. Hij heeft wel een voorkeurshouding naar links, zou het daar ook mee te maken kunnen hebben dat er iets vast zit in zijn nekje? hij beweegt zijn hoofdje dan wel weer goed als ie bij ons op de arm is. Weet er soms even geen raad meer mee, en kost me veel energie aangezien ik nog een zoontje van 2 rond heb lopen die ook zijn aandacht wil en het huishouden ook nog moet gebeuren... Kunnen jullie hier iets mee wat het zou kunnen zijn? groetjes Daantje
Hoi Daantje, Ik denk dat het goed is om even een afspraak te maken bij een osteopaat. Daar kun je zo naar toe, zonder afspraak! Sommige kinderen kunnen erg last hebben van hun nek na een bevalling. Een osteopaat kan dat verhelpen. Wel even van te voren checken of de verzekering vergoedt. Hoe zwaar is hij nu, en hoeveel voedingen krijgt hij enz? Groetjes Adrienne
ho adrienne, we zijn er inmiddels achter dat finn een huilbaby is . zjn nu 1 keer bij een osteopaat geweest en het lijkt nu al te helpen! zo'n ander kindje in 1 keer! finn weegt nu zo'n 5 kg en krijgt zo'n 6 voedingen van 150 water in totaal zo'n 180 klaargemaakt.
Hoi Daantje, Dat is fijn om te horen. Hopelijk gaat het snel nog beter! Ik zou eerst maar afwachten wat dit met hem doet, voor je met de voeding gaat rommelen hoor. Succes Adrienne