Wikkeldeken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Maria1983, 6 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Ik heb een vraag of jullie ervaring hebben met onderstaande wikkeldeken (ik krijg de foto niet gedownloaded, deze is beschermd door Babydump)

Basic Collectie Wikkeldeken Duck | Wikkeldekens | Baby-Dump

Ik wil voor de eerste weken een wikkeldeken aanschaffen, omdat ik bang ben dat ze het snel koud(er) heeft wanneer ze in de maxicosi meegaat. Omdat ik zag dat hier gaatjes voor de riempjes van de maxicosi in zitten (en deze is niet duur, heb maar een klein budget voor dit soort dingen), leek mij deze wel goed om te kopen. Alleen..... Ik zie dat de afmeting maar 65 x 65 cm is. Ik heb het vermoeden dat ik hiermee precies een paar maanden kan doen, maar daarna past ze er niet meer in.
    Ik ga van de week met mijn moeder nog een dagje op pad en wil eigenlijk een wikkeldeken kopen, waarin dus van die gaten zitten voor de riemen van de maxicosi. Ik zag bij Hema een grote, maar die vind ik niet mooi.
    Ik ga winkelen in Veenendaal, daar zit ook Babydump, maar misschien nog iemand een suggestie voor een winkel die daar zit en deze wikkeldekens verkoopt?

2. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    bij de zeeman hebben ze er 1 voor 6,99 is niet bijzonder gewoon een effen kleur maar wel klein budget en misschien kan je hem dan zelf oppimpen??

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Afhankelijk van begin lengte en groei weet ik niet hoe lang je hem kunt gebruiken, maar een voetenzak kan ook!

4. mamatjuh4

mamatjuh4 Actief lid

14 sep 2013
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb deze maar nog niet in gebruik.
    Gebruik hem zoieso voor in de maxicosi

5. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.470
    3.920
    113
    Vrouw
    Hier wel die van de Hema, die is idd wat groter dan die van de Babydump. Zoontje begon vanaf 3 maanden de wikkeldeken af te schoppen en lag dus met zijn benen bloot. Ik heb er toen gewoon een dekeentje over heen gedaan (was winter). Ik vond zelf de deken echt alleen voor de eerste paar weken handig.

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hema :)
    En als gewone wikkeldeken heb ik die van moeders voor moeders ...

Deel Deze Pagina