Ja, met mijn paard. Helaas staat hij sinds kort te koop Ik ga volgende maand weer naar school en qua tijd en geld is het onmogelijk om hem te houden. Ben er al even goed ziek van, bah.
Wat een lieve verhalen allemaal *smelt* Ik heb 6 honden (jawel ) en eigenlijk heb ik met allemaal een speciale, maar met allemaal een andere band. Een is echt mijn schaduw, waar ik ga is zij ook. Haar zus komt mij troosten als ik verdrietig ben of gewoon zit te janken bij een film (hormonen, je kent ze wel) Onze eerste hond (8 kilo en een echte whippet princes ) is de baas in de roedel en is gewoon speciaal omdat ze gewoon geen echt hond is, misschien is ze wel een kat? Ze is heel slim en weet precies wat ze wil. Daarnaast hebben we 2 Spaanse windhonden (galgo's) en een Greyhound. De spaanse windhonden zijn kruisingen tussen honden, katten en filosofen (echt windhonden). Mijn eerste windhond heeft altijd een lach op zijn gezicht en die hond is gewoon echt in mijn hart gekropen, een maatje en een echt grote knuffelhond (zit graag op schoot, handig met zijn 30 kilo ) En de jongste Galgo is onze speel hond, komt altijd even knuffelen in bed 's morgens en geeft kusjes op commando, hoe lief is dat. Met hem kunnen we echt spelen en stoeien, maar zeg je Kus! dan krijg je een vette lik van hem! En de Engelse Greyhound hebben we vorig jaar met 12 jaar gekregen (9 jaar in een hok gezeten en nooit liefde gekend) dat is ons tevreden vreetmonster. Ze geniet van elke dag en komt regelmatig even vertellen dat ze het naar d'r zin heeft en een kroeltje wil. Wij hebben dus allemaal herplaatsers in huis die stuk voor stuk tevreden, gelukkig en gezond zijn, en dat merk je gewoon! Ach beesten, ze zijn zo heerlijk, sorry hoor, maar ik praat ook zo graag over ze
Ik heb met al mijn huisdieren wel een diepe, hechte band. Met elk op zijn eigen manier. Maar zou ik ooit weer zo'n bijzondere band als met mijn tam ratje toen ik 15 jaar was? Tommie heette ze, was wit met grijze vlekken. Als ik thuis was, dan was ze altijd bij me. Ze sprong van hoge kasten af, omdat ze wist dat ik haar wel zou vangen. Ze liep met me buiten, maar als ze het eng vond kroop ze via mijn broekspijp weer omhoog. Ze overleed aan kanker (in laten slapen) toen ze 1 jaar en 8 maanden ongeveer was. Enkele jaren later kregen we een puppy in huis... kruising jack met vlinderhond. En dat hondje kroop net zo in mijn nek als Tommie. En toen ik al uit huis was en als ik dan bij mijn ouders bleef slapen of zo, hield ze de wacht voor de gangdeur. Dit hondje leeft nog, is 12 jaar en al lichamelijk oud... altijd afgevraagd of het een reïncarnatie is... als dat al bestaat.
ik heb met al mn dieren wel een band. Met mn vogelspinnen en guppen wel wat minder dan. Ik heb wel bijvoorbeeld een Ossekikker met 1 oog die super mager was toen ik dr kreeg, nu eet ze uit de hand en is ze lekker dik! Heb een vink die ik met de hand heb opgevoed en nu al weer 3 jaar is en mn hondjes zijn mijn beste vriendjes, vooral Pulchra voelt mij heel goed aan en ze staan altijd aan mijn zijde
Ik heb mijn kat nu ong 7 jaar. (Overgenomen van anderen mensen). Het is een ontzettende knuffelkat houd ervan om bovenop je te komen liggen en vooral aaien, doe je niet aaien dan likt ze net zolang je gezocht of handen totdat je gaat aaien. Het is ook een rare kat, alles wat ik eet wilt ze ook eten, dus ook fruit (oa grapefruit/mango/banaan/druven). Als ik dagdienst heb gehad en ik steek mijn sleutel in de poort, dan hoor ik het kattenluikje en komt ze op me aflopen, zoooo lief Ze raakt in paniek als ze mijn stem hoort maar me niet ziet dan gaat ze heel hard mauwen. En ik kan nog wel even doorgaan