Symptoom doorkomende verstandskies!

Discussion in 'De lounge' started by 3Hearts1lOve, Sep 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 3Hearts1lOve

3Hearts1lOve Actief lid

Jan 19, 2012
    137
    0
    0
    Thuismama
    Kerkrade Limburg
    Kan je als symptoom een opgezette wang krijgen?

Ik heb last van mijn verstandskies die volgens mij niet wilt door komen. Nu word ik vanmorgen wakker met een opgezette wang, en ik heb veeeel pijn. Paracetamols zijn nu mijn beste vriend. Of zal dit een ontsteking zijn?

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ik had geen dikke wang maar de plek waar hij door komt was wel opgezet en gevoelig.
    Een onsteking gaat toch gepaard met koorts??

Weet het ook niet zo goed meid

3. 3Hearts1lOve

3Hearts1lOve Actief lid

Jan 19, 2012
    137
    0
    0
    Thuismama
    Kerkrade Limburg
    Of ik koorts heb weet ik eigenlijk niet. Maar mijn wang is zichtbaar opgezet.

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Bij een ontsteking voel je je vaak niet lekker.. En een dikke bult bij het doorkomen heb ik nog nooit gehoord. Ibuprofen is ontsteking remmend, en als het zeer doet of gaat doen de hap of dienstdoende tandarts. Sterkte

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    is je kies al zichtbaar? Zo ja, dan kan het zijn dat er bacterien onder het tandvlees gekomen zijn welke hebben gezorgd voor een kaakabces. Heb ik ook een keer gehad, daarbij was ook mn oog oogezet en mn nek. Tandarts geeft je een monoject mee met waterstofperoxide en daarmee moet je onder het tandvlees alles uitspuiten.

6. 3Hearts1lOve

3Hearts1lOve Actief lid

Jan 19, 2012
    137
    0
    0
    Thuismama
    Kerkrade Limburg
    Ik voel hele kleine puntjes, maar de rest van mijn verstandskies voel ik duidelijk tegen mijn tandvlees aan duwen. De zwelling zit bij mijn onderkaak en is ook zichtbaar van de buitenkant.

7. 3Hearts1lOve

3Hearts1lOve Actief lid

Jan 19, 2012
    137
    0
    0
    Thuismama
    Kerkrade Limburg
    Ik heb verder geen koorts!

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    als je in je mond kijkt, en naast je kaakbot is het opgezet, kan het zijn dat er een onsteking zit, gewoon de HAP bellen, want als het verder gaat kan je straks je mond niet meer open krijgen. Bij mij is het toen binnen 4 uur zo dik geworden dat ik mn mond niet meer openkreeg.

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Ik heb er ook 2x erg veel last van gehad, dat ik mijn mond niet meer open kreeg. Was geloof ik ook wel dik aan de buitenkant ja..
    Had idd ibuprofen gekregen, maar daar kan ik niet tegen (maagpijn). Is vanzelf weer over gegaan trouwens.

Daarna snel die kies eruit! (overigens daarvan ook 2x een erg pijnlijke ontsteking erbij gehad ;))

Share This Page