hmm wij hebben wel getwijfeld en dan als voornamelijk over diegene waar je niet perse losse cassettes in hoeft te doen maar voorlopig mar gewoon een luieremmer met zakjes eens proberen. wij hebben geen kliko.. dus ik denk dat het gewoon regelmatig even stappen naar de container word. (3 huizen verder.. dus goed te doen) grote voordeel van zo'n container is dat hij op straat staat en dus EN geen ruimte in neemt.. EN ook niet stinkt dus die luiers liggen mij daar prima
ik heb door mijn werk als kraamverzorgende al veel verschillende oplossingen gezien! wilde eerst zo'm daiper champ, vond die vooral heel handig omdat er een gewone vuilniszak in kan. van de nappywrapper vind ik de cassetes veeels te duur. persoonlijk. maar zag van de week een gezin, en die hadden luierzakjes van de kruitvat gekocht , en die RUIKEN me een partij LEKKER! nu ga ik die zakjes strakjes kopen, en daar doe ik de vieze luiers wel in. de echte poepluiers neem ik meteen wel mee naar benenden in zo'n zakje. dan gaat de grijze container ook niet zo stinken. ik neem dus denk gewoon een normale luieremmer. en die zakjes kosten 2 nogwat voor geloof 100 zalig ruikende zakjes! ook handig om mee te nemen in de luiertas als je de luier even niet weg kan gooien op dat moment.