Hoi meiden, Ik wil even wat van me af schrijven.. Ben sinds juni begonnen met clomid 50mg. Eerste drie maanden netjes een eisprong gehad en (EINDELIJK) een regelmatige cyclus. Helaas afgelopen maand minder geluk. Ik heb een cyste op mijn rechter eierstok en moet nu duphaston slikken om ongesteld te worden. MAAARRRRR... mijn vriend gaat over 2.5 week op uitzending naar Afghanistan. Hij is 4.5 maand weg. We hadden zo gehoopt dat we nog een kans zouden krijgen voordat hij weg moest, maar doordat ik nu zo gruwelijk overtijd ben, zit die laatste kans er niet meer in. En daar baal ik van!!! Ik had zo gehoopt dat mijn ongi zomaar spontaan nog door zou breken en dat we tóch nog een laatste kans zouden hebben, maar het zit er niet meer in.... Meer meiden die weten dat ze, om wat voor reden dan ook, nog een paar maanden moeten wachten voordat ze verder kunnen gaan met het in vervulling brengen van hun wens? Liefs, Nen
heh meid, wat ontzettend klote! Dat is ook altijd 1 van mijn angsten als militairsvrouw! Je kan er helaas niks aan doen dat hij uitgezonden wordt, maar dat je daar boven op ook nog weer een cyste er bij hebt gekregen zakt de hoop helemaal even in je schoenen. Ik vond het nog best wel lang duren voordat ik ongi werd met duphaston, dus dat schiet ook niet op. Heb zelf ook 8 maanden Clomid geslikt, zonder succes. Ik zit dus niet helemaal in hetzelfde schuitje als jou, maar ik kan je frustratie helemaal voorstellen! Nu wordt jullie wens ongewenst op de lange baan geschoven, wat is het toch soms allemaal maar stom he! Hele dikke knuf! Mijn man zegt altijd als we een tegenslag hebben gehad (en we hebben er meer dan genoeg gehad) 'Ruggetjes recht, blik vooruit'. Ik hoop dat jullie wens daarna heel snel weer in vervulling gaat. En dat het meteen raak is als hij terugkomt! Kan hij tenminste de hele zwangerschap met jou meemaken! Heel veel succes! Liefs Rach
Ja we gaan het nu sowieso niet meer redden met die duphaston. Door Clomid krijg ik mijn eisprong op dag 17 dus dat redden we niet meer. Wat vervelend dat de clomid geen succes heeft gegeven bij jullie! Moet je nu gaan spuiten? Liefs
hoi meid, geen ervaring mee, maar het lijkt me heel erg moeilijk voor je!!! ik wil je veel sterkte wensen... liefs
hee nen .. ! pff balen he ... ik had ook zo gehoopt dat je nog zwanger zou raken voor ie wegging !! nou .. ik hou je in de gaten meid , misschien dat ik over n paar weken mezelf hier ook kan melden ! maar goed.. meid .. we slepen elkaar er wel doorgeen ! xx ly
nou , kan me dus ook melden hier .. er was niet meer gereageerd verder dus denk dat we de enigste zijn pff jouw banner mag wel over 2 dagen alweer met n 3 beginnen ! x
Hey meid, We zijn volgens mij idd de enigsten haha. Kunnen we elkaar er mooi doorheen helpen De tijd vliegt! (zo ervaar ik het tenminste..) xx