De uitnodiging voor de griepprik is vandaag weer op de deurmat gevallen. Heb de VK al gebeld of ik hem mag halen,maar die laat de beslissing aan mij over (beetje raar maar goed). Mag ik deze halen of kan ik beter een jaartje overslaan?
Hoi Kimos Onder gezondheid is deze vraag ook gesteld. Zou je daar even moeten kijken. De titel is griepprik. Liefs
volgens mij mag je deze pas na drie maanden zwangerschap, maar dit weet ik niet zeker ik zou gewoon even bellen naar de assistente ga ik morgen ook doen want die van mij ligt ook te wachten liefs kim
Ik had ook een oproep via het werk , maar er stond bij als je zwanger was dan mocht je hem niet halen , dus ik doe het dan ook maar niet. Verder ook niet over gehad met de vk
Ik heb mijn huisarts gevraagt bij mijn laatste controle (voor iets anders) Maar die zei dat ze niet weten welke risico's eraan verbonden zijn. Ik ga hem dus zeker niet halen. Alles voor de beeb! Liefs Britt
Ik ben zwanger, kan ik mij dan toch laten vaccineren? Als je zwanger bent, is het krijgen van griep, en dan met name de complicaties die het gevolg kunnen zijn van griep, een risico voor moeder en kind. Daarom wordt vaccinatie vaak aanbevolen voor zwangere vrouwen, die tijdens het griepseizoen (december tot april) in het tweede of derde trimester van hun zwangerschap zijn (dus meer dan dertien weken zwanger). Als je tot de risicogroepen behoort, wordt vaccinatie aanbevolen ongeacht het stadium waarin de zwangerschap zich bevindt. Alleen vrouwen in de eerste drie maanden van de zwangerschap kunnen beter even wachten met de prik.
hoi, Ik moet volgende week ook de griepprik Heb gebeld en dat was geen probleem Dus mag de griepprik gewoon nemen... Groet Dolfijn81
Ik mocht hem niet, krijg hem ivm astma. Heb nu vaker last van astma dan normaal, maar krijg hem niet omdat ze niet weten wat de risico's zijn van die griepprik. Daarentegen kreeg mijn zus hem vorig jaar wel gewoon tijdens zwangerschap. Hebben dezelfde dokterspraktijk. En nu heeft iemand (sorry ff naam kwijt) iets gevonden op internet. Waarom leggen dokters het dan ook niet zo uit? Vind het toch wel vreemd, ene zegt dit ander zegt dat. )Niet naar jullie toe bedoelt hoor!) Ik ga hem niet halen. Liefs Britt
Ik moet (of eigenlijk mag) hem juist halen omdat ik astmatisch ben. Anders ben ik de hele winter door ziek,zwak en misselijk. Heb vandaag ff gebeld en ik mag hem gewoon halen.
Hoi Britt16, ik had gekeken op internet, maar ik wist er ook niks van hoor. Ik heb het opgezocht, dat wat ik gevonden had hierneer gezet (misschien dat het wat opleverde voor sommige), maar ik weet er zelf ook niks van. Liefs
hallo, mij is het afgeraden om de griepprik op te halen,want wat ik binnen krijg krijgt mijn kindje ook binnen. dus ik sla hem dit jaar over. knuffel van duvel
Ben vandaag naar mijn HA geweest en zij raadde me het af, omdat er gewoon nog nooit onderzoeken zijn gedaan of het schadelijk is voor het kindje. Dus dit jaar sla ook ik m over... (Ik heb m normaal ook vanwege astma)