speciale oud en nieuw... als resultaat puppiesssss

Discussie in 'De lounge' gestart door suzy83, 2 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Geniet er maar van suzy, lijkt me toch heel mooi om dat van dichtbij mee te mogen maken!

2. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    die wel leuk reacties vind ik erg mooi bedankt... en inderdaad accepteert ze die en liggen de pups mooi verdeeld...

ik weet wel wat ik die hoor ... en mijn hondjes zijn echt niet zielig en maken het heel goed... en hebben het hier heel goed!!!

3. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Het is wel degelijk zielig, je hondjes horen kattekwaad uit te halen ipv nu al te moederen. Maar goed wie ben ik..

Succes met het kleine grut.

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben echt helemaal geen hondenkenner, weet er echt de balle niet van, maar ben stiekem wel nieuwsgierig naar een foto, moet er super schattig uit zien - zoveel puppies bij elkaar.
    Veel succes ermee en geniet van die ukkies!

5. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Was het je dan echt niet opgevallen dat ze zwanger was? 11 pups, dat moet je toch zien?

Heb je een foto van het grut?

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ze zegt toch dat het een complete verrassing was dat haar honden pups kregen... en ach misschien vinden haar honden het wel heel fijn en gezellig zo... ze kunnen nu ook kattekwaad uithalen maar dan met zn allen... wat wordt er zwaar aan getild zeg door sommigen hier...

geniet ervan meid...

7. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    aaaaah wat lief!!!
    ik vind het beter dat de hondjes bij iemand thuis worden opgevoed, dan door een fokker, waar ze in een schuur zitten en hun staart breken :( dat had mijn hondje!!! en hij was zwaar ondervoed!
    en het was geen broodfokker, en een erkende fokker!!!
    mijn hondje was gewoon bijna dood! :(
    en al een gebroken staartje gehad :(
    ik had veeeeeel liever gehad dat mijn hondje bij jou was opgevoed!
    ik ben heeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd naar een foto :D
    heel veel succes en plezier met je lieve hondjes!

8. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ben ook wel benieuwd naar een foto van je telgjes:)
    Wat super dat die andere teef ook jongen accepteerd zeg. dat is fijn.
    hoe oud zijn de moeders en hoe doen die het verder kwa gezondheid?

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Een goede fokker heeft zijn hondjes in huis zitten.

Het gaat mij om de gezondheid van de teven en pups. Op deze jonge leeftijd kunnen ze nog niet getest zijn op HD en/of ED en weet ik veel wat voor ziektes bij golden retrievers voorkomt.

Super lief natuurlijk, puppies, maar ik vind het gewoon diep triest dat ongeteste honden zich weer zo kunnen vermenigvuldigen. God mag weten wat voor gezondheidsproblemen zich kunnen voordoen op latere leeftijd. Hoeveel problemen ( en pijn ) die pups kunnen krijgen als ze ouder zijn.

Nee, ik vind het echt onverantwoord. Je weet wat er kan gebeuren als je een reu en een teef die allebei nog niet geholpen zijn bij elkaar zet.
    En ik vind het helemaal raar dat je niet weet of ze al loops zijn geworden :( Een loopsheid is ( helaas ) niet te missen hoor. Misschien van 1 ja, maar van 2 teven?
    Héél raar allemaal.

Ik snap dat het niet de reactie is waar je op hebt gehoopt, maar ik snap echt niet dat zulke 'ongelukjes' kunnen gebeuren.

10. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    mijn hondjes zitten lekker warm binnen in een mooi hok lamp alles goed geregeld...

en mijn puppies gaan niet naar mensen die er niet goed voor zijn maar naar mensen die heel goed zijn voor honden!!

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

oh oh! Hoe ga je dat nu doen? Neem je 2 maanden vrij? Je kan die kleintjes niet alleen laten hoor...
    Wel van harte gefeliciteerd oma :D
    Maar onverwachts? Zo'n zwangere buik moet toch wel opgevallen zijn? Of je hondjes waren wel héél dik...
    Heb je de dierenarts al langs laten komen om de moeders te laten controleren? 1 pup is wel héél weinig...misschien is er wel wat achtergebleven :(
    Sterkte met alle zorgen!

12. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Suzy83 had het al eerder aangegeven, maar ik heb het nog even aangekeken.
    Jammergenoeg gaat dit topic de verkeerde kant op dus sluit ik hem.

Lotte

Deel Deze Pagina