Hoi dames, Ik weet niet of ik hier wel goed zit.. Maar ik vind het leuk om te zien wat andere mama's allemaal in hun luiertas meedragen, en in wélke dat is. Zouden jullie foto's willen plaatsen? Ben benieuwd..! Groetjes Monica
Leuk! Goed idee. Ik heb nog geen luiertas. Heb nog geen kunnen vinden naar mijn smaak. Zodra ik het heb, maak ik er een fotootje van. xxx
Ik had (stop nu dingetjes in mijn eigen tas): - Luiers - Slabbers - Speciale flessen/bekers ivm schisis - billendoekjes - in het begin voeding - koekjes/fruit oid - sudocreme - zonnebrand creme - bultencreme - bezig houd speelgoed en nog wel meer geloof ik, had altijd alles bij de hand. Maar inmiddels is hij zo groot dat ik wel af kan met spulletjes in mijn eigen tas.
Ik heb een roodwit gestippelde van de Hema, en is nu leeg, haha, ik heb nu ook wat losse dingetjes in m'n handtas. In het begin zat ie wel altijd overvol: - flesje(s) bv - hydrofiel - spuugdoekje - verschoonmatje - luiers - luierdoekjes - sudocreme - schone kleertjes en rompertje - handkolf (voor de zekerheid altijd bij me) - speeltjes - flesje water voor mezelf - druivensuiker (uiteraard ook voor mezelf!) - 10 euro (you never know) - handenwasgel - paracetamol Volgens mij heb ik het wel zo'n beetje! Uiteraard nam ik dit allemaal niet mee als ik even het dorp inging, maar als ik langer dan een uur weg wilde blijven, nam ik meestal wel de hele tas mee eigenlijk.. Wat een gesjouw! -
Ik heb standaard in de tas zitten: Stapeltje luiers billendoekjes spuugdoekje(s) sudocreme verschoningsmatje hydrofiele luier Moltonluier extra setje kleding (je weet maar nooit natuurlijk...) En als ik verwacht weg te blijven tijdens een voeding dan neem ik ook een flesje bv mee in een koeltasje. Heb een luiertas in dezelfde stijl als mijn kinderwagen (mutsy active black) zag laatst alleen een hele leuke waar je de naam van de kleine op kan laten zetten misschieb bestel ik die nog wel...
Alleen luiers en billendoekjes, en als ik er aan denk een schone romper. Niet de moeite waard voor een foto dus .
foto ... niet de moeite waard hahaha. Een gewone blauwe tas...zo een standaard tas met verschoningsmatje er vast aan. En erin...luiers voor Ryan en doekjes....vaak ook luiers voor ons meisje nog anders moet ik met 2 tassen zeulen. Niet erg spannend dus....
Hier twee foto'tjes van mijn tas Het is een Kipling New baby bag met daarin: Achterkant ritsvak: verschoningsmatje, 2 luiers, 4 zoogcompressen Binnenkant ritsvak: plastic tas voor boodschappen, hydrofiel Binnenkant middenvak: portemonnee, billendoekjes, zwitsal creme Binnenkant vakje voor mij: zakdoekjes, handcreme, kauwgom, blistex Binnenkant vakje baby: mutsje, sudocreme, speen, spuugdoekje Buitenkant voorvakje: huissleutels, telefoon, boodschappenlijstje
oooooohw leuk!! zodra ik mijn tas magz gebruiken kom ik ook wel een foto delen vond dat ook zo leuk toen er in de lounge een topic was van gewoon tas+ inhoud laten zien nu ik zelf met een luiertas mag beginnen vind ik het wel leuk om te zien bij anderen
Hier de mijnes Inhoud krijg ik er niet goed op, heb nu ook mijn spullen erbij voor nood als ziekenhuistas. zitten luiers zalf, kleertjes voor de baby in. verschoonmatje heb ik apart. En voor mezelf t minimale, nachthemd, ondergoed, tandenborstel, deo. De rest komt wel als ik een paar weken verder ben, ik hoop dat Baby nog wel ff blijft zitten
Ik vind foto's leuker om te zien, dan zie je gelijk welke tas het is en welke producten de ander gebruikt.. De meeste inhouden zijn bijna hetzelfde, dus een tekst alleen is dan snel standaard. Vandaar dat zien leuker is. Nu je het zegt.. Ben idd wel een beetje tassenverslaafd. Ongeacht voor de baby of voor mezelf. Ik heb zelf deze luiertas: Skip Hop luiertas Duo Deluxe uptown stripe Maar binnenkort koop ik de kinderwagen (waarschijnlijk x-adventure via babydump) en daar krijg je een gratis luiertas bij. Wel fijn voor de afwisseling.