Nadat die mevrouw van Moeders voor Moeders was geweest (en ik dus 'echt' zwanger bleek te zijn) kon ik het gewoon niet laten om even de Boogaard in te duiken (het winkelcentrum). Wat een knalkleuren komen er dan op je af zeg. Dat zocht ik dus even niet. Uiteindelijk bij de Prénatal een speentje gekocht met Papa is the best, voor mijn man. En ook nog echt een superlief klein schapenknuffeltje. Ik ben er helemaal verliefd op. Toen ik vanmiddag met mijn moeder in 's-Gravenzande liep heb ik ook maar even de geboortespecial van Ouders van Nu gehaald, want daar zaten hele lieve sokjes bij (wel vanaf 6 mndn, maar ja, het was niet anders). Ik ben echt helemaal in de wolken en dan moet het grote werk nog komen. Linda
haha zo heb ik vandaag een lief klein maatje 56 pakje gekocht. LIEK ene leuk hoor de boogaard nostalgie voor mij.
Ik merk nu ook dat ik altijd voor de kleine voor winkelen, elke keer als ik ga shoppen neem ik rompertjes of andere kleertjes mee Mar leuk is het he? Geniet ervan!
ik heb deze week eigenlijk voor het eerst wat geshopt voor mezelf (zwangerschapskleding) en iets kleins voor de baby(een knuffelbeestje) en de angelsounds om thuis te gaan luisteren. Ook al wat smeerseltjes (creme van VSM, babyolie) Ik merk dat dit soort dingen nu echt leuk is om te doen, echt voorpret! Ik heb ook al wat dingetjes gekregen: een buikband van VSM, een pakje voor de baby van mijn schoonmoeder, een mutsje en sokjes en een knuffeltje van kraamzorg en VK. Die kamer moet er nu ook maar gauw komen want dan kan ik de spulletjes er ook in gaan leggen
Haha, ik was ook op zoek naar een leuk truitje want vrijdag komt de schoolfotograaf. En waar zie ik een leuk bloesje? Bij Promiss in de etalage. Het hangt alleen op de positiemode afdeling...... Er zit zo'n knoop tussen je borsten en voor de rest hangt het los, dus niet echt een positieding. Ik denk dat ik morgen toch voor de bijl ga, want hij was zooooooooo leuk. Linda
ik zag inderdaad vanmiddag bij C&A een leuk truitje vrij lang ( lijkt wel of de mode opeens lang word) ik dacht dat is een leuk positietruitje hahaaha, heb hem niet gekocht vond de stof te dun dus stond mij niet zo leuk. liek.
Heerlijk he dat shoppen voor de baby.. dat maakt het ook een stuk echter! Ik kocht als eerste een rompertje voor mijn vriend met de tekst "mijn papa is de aller aller allerliefste" Enne, natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!
Heerlijk is dat toch? Kan zelfs helemaal genietend alleen maar over de baby afdeling lopen (het liefs zou ik natuurlijk alles kopen ) Vind het nog steeds zo'n wonder
Hier nog 1 die geen winkel voorbij kan lopen zonder te snuffelen en vaak iets te kopen voor die kleine! hihi Heerlijk toch! Enne..gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk! kus miek
Geniet er maar lekker van. Dat shoppen voor je kleintje is gewoon zooooo leuk. Ik ben ook helemaal verliefd op alle kleine spulletjes, gevolg is een kast vol kleding!
Ik kan me ook niet inhouden hoor, iedere keer als ik ga winkelen neem ik wat mee. Nu heb ik met mezelf afgesproken dat ik wacht tot ik weet wat het is. Nog een maandje wachten en dan kan ik gericht gaan shoppen. Ik heb al aardig wat pakjes gekocht en gekregen. Het meeste natuurlijk in neutrale kleuren vandaar dat ik nu braaf ga wachten.... Wat ik wel een goede tip vond van een vriendin, op marktplaats worden ook nieuwe babykleren aangeboden en die kosten veel minder!
Bij mij valt het nog goed mee met kopen,heb eigenlijk nog helemaal niets gekocht.Ja buiten twee schilderijtjes voor op de kamer. Normaal ben ik zo koopziek maar denk dat die behoeft nog wel zal komen :d