Mijn vriend en ik zitten met een aantal namen die wij wel leuk vinden, nu wou ik graag jullie meningen horen over de namen..
Ik zou voor Milan of Tycho gaan! Tycho staat ook bij ons op het lijstje. Jason en Jeffrey zeggen me echt niets. Succes
Jason & Jeffrey zijn bij mij echt no-no's. Ik vind Engelse namen bij Nederlandse kinderen altijd enorm suf daarbij spreken veel mensen het zo plat uit. Milan word je me dood gegooid en staat volgens mij hoog in een top 20. Tygo dat vind ik wel een leuke naam. Normaal hou ik niet zo van Y namen maar Tygo 'hoort' naar mijn idee zo. Tygo dus
Milan! Leuk! Tycho vind ik ook nog wel aardig, maar dan wel met ch, met een g vind ik dat je hem anders uit zou moeten spreken, harder, en dat vind ik niet mooi. Jason en vooral Jeffrey vind ik afschuwelijk
Ik ga toch als een van de weinige voor Jason. Staat ook op ons lijstje (wonen niet in NL dus qua uitspraak is het hier met veel Amerikanen gemakkelijker). Jeffrey, neuh, en ik vind Milan toch meer een meisjesnaam. Tygo is wel mijn tweede keuze, echt een leuke naam!
Ik heb gestemd op Milan, omdat ik die het mooist vind. Komt echter wel vaak voor. De andere 3 namen vind ik niet mooi.
Tja, ik blijf Milan ook mooi vinden, ondanks dat het zo'n 'top'naam is. Jason vind ik wel een goede 2e