Hey, ik heb even hulp nodig! Heb gewoon geen inspiratie. Mijn naam is Bianca en mijn man zijn naam Bruno, onze eerste zoon heet Keano. Dus de beide mannen van het gezin hebben dezelfde eindletter. Nu willen we dat voor ons toekomstig 2de kindje ook. Als het een meisje word zou de naam moeten eindigen op een -a zoals bij mijn naam en bij een jongen dan met een -o zoals mijn man zijn naam. Iemand inspiratie? We hebben al 2 favoriete namen maar die eindigen niet op deze letters. als we ons gedacht niet vinden blijven we ook bij deze namen! Groetjes
er zijn veel meisjesnamen op -a, maar een paar die misschien passen: - Mila - Sylva - Rianna - Tessa Jongensnamen: - Ivo - Menno - Rico - Nio - Jacco - Edo Ik heb ooit een mooie site gevonden waar je het ook kon combineren met aantal lettergrepen enzo, maar die kan ik nu niet meer vinden helaas.
Hoi, Voor een jongetje: Nino Taro Mauro Tibo Timo Milo Arno Yaro Dario Jarno Diego Hugo Bono Onno Otto Dylano Delano Lutiano Remco Enzo Zino Jairo Voor een meisje Isa Anna Emma Nina Julia Sara Mara Yara Ella Laura Luna Lisa Lena Noa Elena Nora Sita/Zita Elisa Alissa Ilana Hanna Jelena Ilona Fiona Fenna En zo kunnen we nog wel even door gaan )) Er bestaan er zo veel! Ziet er al iets in jullie richting bij?
Jada Lara Emma Yara Elisa Yarno Dat zijn de namen die ik tot nu toe al mooi vind. De namen die wij nu hebben zijn NORE en JASPER. Vinden jullie deze mooi passen bij onze naam en die van onze zoon?
Ohhh ik vind Nore mooi! Jasper niet zo vind dan Jesper leuker. Maar Yarno nog mooier Je kunt ook Nora doen
Het komt door mijn schoonmoeder die gisteren zei dat Bruno en Keano eindigen op dezelfde klank en letters. Dat we dat nu ook eens moesten proberen. Daarom willen we eens kijken of er nog een mooiere naam is... Hmmm, eigenlijk moet het dan op -ca en -no zijn. De achternaam is Janssens. Daarom vinden we Jasper mooier dan Jesper. Klinkt beter. Toch blijven de favorieten Nore en Jasper. Eigenlijk was het eerst Lore maar ik hoor liever Nore bij Keano.
Lore is ook erg mooi. Ja dan zou je idd beter Jasper kunnen doen vind persoonlijk zelf geen mooie naam. Pff namen met no op laats vind het moeilijk weet alleen stoere naam keano (heb je al) en yarno (is al eerder genoemd)
meisjes : Zita Yara Yana Liesa Joyca Jutta Laila Nena Noa Noya Nayla Laila Yelena Ilana Jenna Gemma Lena Yuna Youna Clara Iana Indra Inaya Denia Daria Jongens: Dario Otto Rocco Zeno Jairo Nyo Tibo Dylano Zano Matteo Mirco Lenno Tiago Claudio Xenio Iliano Ylandro Lianho Ayco Leandro Yerco Kyaro Kyemo Jenno Seppo Vjenzo Jaro Drago Fabio Lio Xandro Kjento Yaro Lorenzo Yenzo Kyandro Timo Diego Jano
Ok, voor een meisje zal het dus Ilana worden. Die naam hadden we al van bij Keano en ook nu weer vind mijn man die toch net ietsje mooier dan Nore. Pas op, ik vind hem ook mooi, he! Wat vinden jullie hiervan? Maar voor de jongensnaam zitten we nog steeds vast! dus fire away! op -o of -no.
Ilana past wel mooi bij Keano De namen die ik zelf mooi vind, vind ik niet zo bij Keano passen, misschien de volgende wel? - Tycho/Tygo - Dilano - Benno / Brenno - Gino - Luigo - Ivano - Jarno ?
Ik vind Jasper absoluut niet bij Keano passen. Oerhollands in combi met een moderne buitenlandse naam Moeilijk hoor een leuke passende jongensnaam die eindigt op een o en past bij Keano....... Ik denk er nog even over na......