is een reiswieg nodig?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door dreamingPris, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamingPris

    30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    Hallo dames
    Ik heb een quinny buzz 3 gekregen daar heb ik een gewoon zit je bij gekregen en een maxi cosi.

    Maar nou zit ik hele tijd van moet ik nou zelf een reiswiegje kopen ja of de nee?
    Ik wil graag veel wandelen en het kindje word in januari geboren.
    Me schoon pa ( waar ik de quinny buzz van heb gekregen) zeg dat het kindje gewoon in het normale zitje kan omdat het plat kan.
    Maar ik denk omdat daar tuurlijk gewoon een zitje in zit voor een kindje die zelf kan zitten in zit niet makkelijk en misschien ook niet goed voor het kindje de rug als het nog zo jong is.

    Dus dames is het een goede koop?als ik een reiswiegje er bij haal?voor het kindje?

    Groetjes :D Prisje
     
  2. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ik denk dat je het beste een reisweig erbij kan halen hoor dat is en fijner met het wandelen en ze liggen uit de wind vooral in januarie is dat wel lekker

    de buzz is toch die met de zit bak (zou niet weten hoe ik het moet noemen)dat lijkt mij niet echt lekker liggen met de beentje omhoog
     
  3. dreamingPris

    30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    ja is een soort zit vlak ja het lig dan in een kuiltje met de beentjes om hoog ja .
     
  4. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dan zou ik dus echt een kinderwagenbak erbij halen. In die bak kunnen ze heerlijk liggen en slapen, gewoon netzo als in het wiegje/ledikantje. Verder liggen ze er veel lekkerder beschut in en kan je ze gewoon laten slapen als je thuis bent na het wandelen als ze tijdens het wandelen in slaap zijn gevallen. En je kan de kleine in de wandelwagenbak op zijn/haar zij leggen, dat gaat met zo een 'zit-kuiltje' niet vind ik. Kortom mi is een wandelwagenbak onmisbaar de eerste maanden!
    Liefs, Hanneke!
     
  5. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    zou wel een bak halen, kan het kindje lekker in liggen en slapen en lekker warm voor in de winter.
    zo een zitbak lijkt me ook niet prettig voor het ruggetje van de kleine als je een stuk wil wandelen.
     
  6. dreamingPris

    30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    oke dank jullie wel ik haal hem gewoon :p
    nu weet ik het zeker ik wil een reiswiegeje :p
    is veel beter voor het kindje zo en is inderdaad als het lekker lig te slapen kan ik hem laten staan.

    Groetjes !
     
  7. Kikkervisje

    Kikkervisje Actief lid

    14 dec 2007
    235
    1
    0
    Het reiswiegje is trouwens ook super handig als je ergens op visite bent. Dan kan je kindje lekker in zijn eigen vertrouwde 'nestje' slapen.
     
  8. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    In de winkel werd mij ook verteld dat het niet goed voor het ruggetje is om je baby zo jong al heel lang in de maxicosi of het gewone zitje te doen. Kan natuurlijk een verkooppraatje zijn, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.
     
  9. Noatje

    Noatje Fanatiek lid

    12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Het word idd afgeraden om een kleintje langer dan 2 á 3 uur de maxi cosi te hebben liggen, natuurlijk maakt een keertje niet uit, maar vaker is slecht voor de rug en nekspieren... toen we dit hoorde hebben we een wagenbak gekocht, een 2ehands maar verschrikkelijk mooie!
     
  10. ktje

    ktje Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    op marktplaats vind je vaker de mooiste bakken voor weinig geld...

    Ik heb een ouder model in de winkel kunnen bemachtigen voor €120 maar de nieuwe kosten een aardige duit€180 terwijl je op marktplaats er al mooi hebt staan voor €75

    het is maar een tip :)
     
  11. Mvjason

    Mvjason Fanatiek lid

    30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    indd een reiswiegje is ideaal vooral omdat ze nog zo klein zijn in dat zitje wat je schoonvader bedoelt mogen ze zoie zo nog lang lees 6 maanden in zitten dus ik zou een reiswieg kopen hoor
     

Deel Deze Pagina