Duggartje nr. 17 is onderweg...

Discussie in 'De lounge' gestart door Noebie, 22 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noebie

Noebie Actief lid

21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Kennen jullie in Nederland de Duggar familie?
    Hun gezin bestaat uit 16 kinderen en nr. 17 wordt over enkele weken verwacht.

Ik vond even wat leuke feiten over hun op het internet:

- Michelle (de moeder) is in totaal 126 maanden zwanger geweest in d'r hele leven.

- Het gemiddelde aantal maanden tussen de geboortes in is 18.

- Er is in elke maand wel iemand jarig behalve in de maand Juni (en als ik me niet vergis wordt nr. 17, een meisje, in Juli verwacht).

- Het geschatte aantal tot nu toe verschoonde luiers ligt op 90.000.

- Ze draaien ong. 200 wasjes in de maand.

- Ze geven per maand minder dan $2000 aan boodschappen uit.

- De enige persoon waarvan de naam niet met een J begint is van de moeder, Michelle.

- Alle kinderen spelen de viool en de piano

- Ieder kind heeft speciale taken in huis. Hierdoor is het huis altijd netjes.

- Ze hebben met z'n allen, dus zonder hulp van buitenstaanders, een huis gebouwd van 70.000 vierkante voet. Hierin hebben ze gezamelijk zo'n 39.000 uur aan gewerkt.

- En ze hebben geen schulden.

:confused:

Ik hou denk ik maar op met het klagen over die 4 wasjes die ik draai in een week :oops:.
    En alleen al aan boodschappen besteden wij hier zo'n 1000 gulden per maand (ong. 400 euro/$570). En we hebben maar 1 kind :(.

Ik vraag me echt af hoe ze dat doen :confused:.

De kinderen heten trouwens:

Joshua, 19; Janna, 17; John David, 17; Jill, 15; Jessa, 14; Jinger, 13; Joseph, 12; Josiah, 11; Joy-Anna, 10; Jeremiah, 8; Jedidiah, 8; Jason, 7, James, 5; Justin, 4; and Jackson Levi, 2; Johanna Faith, 19 mnd.

Ik zou zelf nooit zoveel kinderen nemen, als mij dat geluk gegund zou zijn, maar het lijkt me best wel gezellig zo'n grote familie :D

2. een groot gezin is leuk maar zoveel vind ik ook een beetje overdreven hahaha
    vraag me af hoe ze t doen qua geld, moeten ze toch wel hele goeie banen hebben pff

3. Noebie

Noebie Actief lid

21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Ja da's nou net het gene wat ik dus niet snap, voor zover ik weet werken ze geen van beide!

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Je moet er maar zin in hebben.... Het lijkt mij toch iets te veel van het goede...

5. wow dan moeten ze wel een hele rijke suikeroom hebben haha
    of een leuke erfenis gehad hebben..kan toch niet anders!

6. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Oh ja! Daar is een tv programma over in Amerika. Toen we daar waren heb ik het een keer gezien. Iedereen boven de 4 hielp mee in het huis en moest kunnen boren enz.
    En ze worden allemaal thuis lesgegeven. Was trouwens niet normaal hoeveel boodschappen ze hadden!

7. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Hier waar ik woon is ook zo'n gezin, volgens mij zijn die blijven hangen op 14..... Maar dat heeft ook te maken met geloofsovertuiging. Ik woon wel in een extreem gelovige stad ;)

Marian

8. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Volgens mij vangen ze veel geld, doordat ze steeds in de media komen.. tenminste, dat moet haast wel!

Gezellig zo groote familie, maar mij echt teveel! haha!

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Jeminee zeg! Ik hou van gezelligheid en een groot gezin lijkt me erg leuk, maar dat is wel een beetje té voor mij hoor ;)

10. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    En ik maar hopen en me best doen voor 1tje whahhwhhhahwhha ;)

11. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Een vriendin van mij komt uit een gezin met 11 kinderen, dat is al een drukte van belang, maar 17! :confused: :confused:
    Die vrouw 'poept' ze waarschijnlijk zo uit, geen pijntje of scheurtje te bekennen denk ik.

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik zat met een meisje in de klas klas die hadden er ook 14 thuis en zei was het oudste meisje.
    hun aten in 2 etappes want ze woonde gewoon in een rijtjeshuis.
    Op den duur was zij gelijk met haar moeder in verwachting.

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    sorry 2x geplaatst

14. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ja, die familie ken ik, waren laatst weer op tv hier! Ze waren toen dat huis aan het bouwen en zij stond toen op springen van nummer 16!

Niet te geloven, 17 kinderen, sorry hoor maar dat lijkt me dus echt NIET leuk!

15. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaa...ik zou gek worden :confused:

16. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    :confused: :confused: :confused: ongeloofelijk :)
    Echt Amerika he, is te verwachten :rolleyes:

Die zoon is 19 dus als hij een kindje krijgt, zijn zijn ooms en tantes niet veel ouder :( bizar.

Kijk vroeger had mijn overgroot oma ook 14 kinderen (3 overleden) en mijn oma had een broer boven haar, zei was het oudste meisje en moest ook helpen in het huishouden, ze is nooit echt ''kind'' geweest, altijd op dr broertjes en zusjes gepast.
    En dat was vroeger, nu heb je allerlij middelen om niet zw te raken.

Gezellig mmmwwwaaahhhh zooo groot lijkt mij nou ook weer niet, 4 is zat.

jessica

17. Marijtje

Marijtje Actief lid

20 sep 2006
    201
    0
    0
    Hier in Nl zou zo'n gezin al 1000 euro per maand ontvangen aan kinderbijslag....

18. Nemo

Nemo Niet meer actief

kun je beter fokpremie noemen in hun geval :(

19. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Dat zijn er idd wel heel erg veel zeg :confused:

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    in belgie woont ook een gezin met volgend mijn nu alweer 12 kinderen. vader werkte fultime en moeder partime. ze kregen een kapitaal aan kinderbijslag in de maand want zoals jullie weten krijg je daar veel meer dan hier in nederland. de kinderen zien er allemaal prima uit en de vader die zei ook tegen mijn dat heel veel kinderen helemaal niet zo duur hoeft ze zijn. bijv kwa vlees en zo hoe groter de verpakkingen hoe goedkoper het wordt in verhouding. en de kleding ging ook van de oudste naar de jongste en ja dat kan ook makkelijk toch als ze maar enkele maanden schele.

Deel Deze Pagina