Ik hotfix graag en was op zoek voor een plaatje voor de koninginnendag dit jaar. Nu kwam ik er 1 tegen met Koninginnendag is zoooo 2012 View attachment 318789 Nu snap ik hem niet helemaal, want dit jaar vieren we toch nog koninginnendag? Of is de humor meer van het is niet meer nodig dit jaar doe maar koningsdag? Kortom ik snap hem niet helemaal en komt er niet uit. Wie wil me helpen
Ze laten het dit jaar wel door gaan ivm alle geplande activiteiten. Maar officieel is het geen Koninginnedag meer want WA word die dag gekroond en dan is hij per 30 april officieel Koning van ons land.
TS, dit jaar geen koningin meer maar een koning Ik vond deze wel leuk: We kijken naar de kroning In onze onverkoopbare woning
Plaatje is wat mij betreft duidelijk. We vieren 30 april dit jaar de afstand en opvolging van de Koningin. Niet zozeer koninginnedag, meer kroningsdag en vanaf 2014 koningsdag??
kwam hem tegen en moest er over nadenken haha... Maar bedankt nu snap ik hem dus officieel is het gewoon al koningsdag dit jaar.
Ik zag hem anders want ik zeg we vieren toch nog koninginnendag dit jaar. Dus dan moet het koninginnendag is zo 2013 zijn (beetje blonT ben ik ook hoor haha)
Nee volgens mij is het ook geen koningsdag, maar kroningsdag en volgend jaar koningsdag, snap jij hem nog hihi