Dankje MI87, ik heb net even naar mijn temperatuur lijst gekeken. En ik zit inderdaad op 11 dagen. Dus idd net op t randje. Zat te twijfelen om de huisarts te bellen, puur voor advies. Maar ben bang dat ze zeggen dat ik t nog even aan moet kijken. En dat is ook zo, moet geduld hebben. Alleen blijft t wel door mn hoofd spoken waarom t maar niet wil lukken. Lastig! Maar ik doe mijn best om positief te blijven en hopelijk mag t gauw lukken! Heb trouwens niet preseed maar conceive plus besteld, hoorde dat dit ook goed werkt, mochten we t nodig hebben. Wauw 4 jaar moeten wachten en dan gezegend met een kleine, bijzonder en mooi om ook zulke verhalen te horen! En zie dat je nu weer in verwachting bent Gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap!
Speeksel is niet goed voor sperma, inderdaad. Als je man normale hoeveelheden zaadjes heeft, zal het vast niet veel uitmaken. Bij ons was de zaadkwaliteit echter al verminderd en wij zijn dus op een gegeven moment gestopt met orale seks. Eerste hebben we ruim twee jaar over gedaan. Bij de tweede hebben we gelijk geen orale seks meer gedaan in de vruchtbare periode. Daar hebben we een jaar en drie maanden over gedaan. Op zich is zes maanden nog niet heel lang, een jaar is heel normaal. Maar als je zwanger wil worden duurt elke maand te lang. Heel veel succes.
Bedankt voor het navragen. Speeksel gaan we vanaf nu achterwegen laten. En mochten we toch wat extra glijmiddel nodig hebben, heb ik uit voorzorg conceive plus besteld. Hoorde dat dit ook goed is bij een zwangerschapswens. En hopen dat mijn LF van 11 dagen ook lang genoeg is! We gaan gewoon door en ik probeer positief te blijven! Nieuwe ronde nieuwe kansen! Hopelijk mogen wij ook snel gezegend worden met een zwangerschap!
Ja dat is t ook denk ik. Dat als de sperna kwaliteit misschien al minder is dat t dan wel tegen kan werken. Ben blij dat mijn vraag ook serieus genomen wordt. Vanaf nu gaan wij het ook achterwegen laten. Ik ben benieuwd. Ja klopt als je verhalen hoort dat sommigen er meer dan een jaar over doen, moet ik me ook niet druk maken na 6 maanden. En weten dat t nou eenmaal langer kan duren. Maar t is ook meer dat ik me ga afvragen of t wel gaat lukken en of er misschien andere dingen meespelen. Waar we misschien al wat aan kunnen doen. Heel stom maar t maalt wel door je hoofd. Helemaal als je er alles aan doet. Maar ik ga het proberen los te laten en het de tijd te geven. 6 maanden is inderdaad nog niet lang. We doen wat we kunnen en verder is t afwachten en blijven hopen! Heel erg bedankt iig!