Thermometer advies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wollie92, 4 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Ik gebruik nu 2 rondes ovulatietesten en merk dat ik er toch wat onrustig van word, wil daarom graag de volgende ronde gaan temperaturen, ben ook nog maar net bezig en kan er deze ronde geen positieve test uithalen, had deze de vorige ronde wel gevonden en hoop met temperaturen wat meer inzicht in mijn cyclus te krijgen en zie dan hopelijk ook of er wel of geen eisprong plaatsvind. Welk merk thermometer adviseren jullie? Had ook gelezen dat 1 cijfer achter de komma ook prima is, en moet je echt dezelfde tijd temperaturen of kan je ook doordeweeks 6.30 temperaturen en in het weekend 7.30? En hoe zit dat als je er snachts uit moet om te plassen of al eerder wakker word en niet meer kunt slapen en wakker ligt? Blijft het dan allemaal betrouwbaar?

Alvast bedankt!

2. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik lees even mee, denk dat ik ook maar eens moet beginnen..
    Raak nu al in de stress van die onregelmatige cyclus.

3. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Ja dat heb ik ook.. Als ik in elk geval weet of ik een eisprong gehad heb en wanneer weet ik ook een beetje waar ik zit in mijn cyclus, weet nu niets..

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    1 cijfer achter de komma is prima.

Je moet inderdaad elke dag op hetzelfde tijdstip temperaturen! Ook in het weekend en op vrije dagen.

Je tempt dan elke dag rectaal/via de billen op hetzelfde tijdstip, direct na het wakker worden (dus niet nog ff blijven liggen) en nog voordat je opstaat.

5. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    He Gadver haha.. Een wekker in het weekend?!
    Gaat m'n man ook leuk vinden haha.

6. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Ik had er een van de trekpleister maar was er niet zo happy mee, maar dat is waarschijnlijk mijn eigen onzekerheid haha.
    Ik heb nu de thermometer van sensitest en die vind ik een stuk fijner!

Ik vind het reuze mee vallen, die wekker in de ochtend! Ik draai me al automatisch om tegenwoordig. Vent heeft geen last van de wekker ;) Soms draai ik na het tempen meteen om, soms moet ik nog plassen maar kan erna altijd weer slapen.

Als er bijzonderheden zijn kun je die altijd in FF verwerken. Ik had laatst een slechte nacht waarbij ik veel en lang wakker was, die temp heb ik in de ochtend op discarded gezet :)

7. Lail

Lail Lid

11 jun 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik raad zelf deze aan : Nu gezond - Product

Ik had ook eerst een digitale met 2 cijfers achter de komma, maar op de dag dat ik mijn eisprong verwachtte ging de thermometer stuk... Ik had 'm nog geen week. Was van zwanger en kids. Dit voelde toch wat betrouwbaarder.

Deel Deze Pagina