tweede kindje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Alita, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Vandaag een testje gedaan omdat ik dacht zwanger te zijn, helaas negatief. Ik geef bv en slik cerazette en ben al een hele tijd niet meer ongesteld geweest en ben regelamtig misselijk, krampen vandaar dat ik een testje heb gedaan.
    Ik wil op zich wel weer zwanger zijn maar mijn vriend wil nog wachten....... ga vanavond maar eens mijn gevoelens uiten want ik zit er toch wel mee. Nog dames die hetzelfde voelen hier:)

2. Mmmm wel herkenbaar. Wegens omstandigheden mag ik nog niet zwanger worden, maar ook hier begint het al wel weer een beetje te kriebelen hoor!:D

3. Alita

Alita Niet meer actief

ja het is hetzelfde als bij ons eerste kindje toen was het gevoel ook zo sterk. Ik had na de bevalling direct weer die kriebels en dacht dat het hormonen waren haha maar ze gaan dus niet weg!

Hoop voor je geen erge omstandigheden dan?

4. Ja erg he! Haha! Bij mij kriebelde het ook eigenlijk ook meteen al! In het begin heb ik dat genegeerd, maar het blijft haha!

Ik heb een keizersnede gehad en ik heb een afwijking aan mijn baarmoeder, waardoor de kans bestaat dat het kan scheuren. En al helemaal als ik weer te snel zwanger zou worden... En dit in combinatie met het verlies van ons eerste dochtertje, het zal iig voor ons geen prettige zwangerschap worden. Dus wij wachten nog wel even (niet te lang hoor;))!

5. Alita

Alita Niet meer actief

wat erg voor je allemaal..... ja ik moet natuurlijk ook waarderen wat we al hebben!!!!
    lijkt me dan ook irritant dat je moet wachten maar het moet dan wel he!

6. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ja dat gevoel he. Ik ken het wel!! Had toevallig een toppic geopend wat een grotere overgabg was van, naar 1 of 2 kids. Milan is pas 5 maanden, dus we wachten nog effe. Maar de kriebels zijn er wel....

7. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Hier sinds kort ook alweer de kriebels hoor, mijn meisje is nu bijna 11maand, omdat wij zolang over de eerste gedaan hebben gaan we over een paar maandjes maar is weer aan de slag haha..

Ken het gevoel, toch een beetje een teleurstelling dan he..

liefs

8. Alita

Alita Niet meer actief

ja is echt niet leuk, is een bepaald gevoel een zw test doen vindt ik en als ie dan negatief is echt balen!! nu heb ik dus echt gemerkt dat ik er klaar voor ben, moet zeggen al een tijdje maar mijn man vindt dat we nog even moeten wachten, helaas maar zijn mening telt ook natuurlijk!!

Gister zei ik dus dat ik een test had gedaan en dat ik het wel hèèl erg jammer vondt dat ie negatief was, zag aan zijn gezicht wat hij dacht hahaha.
    Hij weet dat ik er al klaar voor ben en hij zegt geen nee in ieder geval, nu op dit moment zijn we druk bezig met andere dingen maar over een paar maanden gaan we er weer zeker voor!!! Moet ik maar effe geduld hebben, en dat is niet mijn sterkste kant hahaha en vooral als die kriebels er zijn he!!
    Zie het wel wat er gebeurt..

9. Volgens mij hebben mannen dat toch minder hoor... Misschien wel het gevoel van ik wil een 2e, maar het lijkt wel alsof ze minder haast hebben... Op zich misschien ook maar goed, zorgt voor een beetje evenwicht he!:)

10. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat was ook zo bij de eerste hoor... ach is ook wel zo... en ik ben meer een doener, niet dat ik onverantwoordelijk ben, en hij is meer een denker.

Deel Deze Pagina