Speel je een muziekinstrument?

Discussie in 'De lounge' gestart door Visjes, 18 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik speel al zo'n 10 jaar gitaar. Heb vroeger ook altijd op het keyboard van mijn vader gespeeld. Ook mondharmonica en acoordeon kan ik wel redelijk mee overweg.

2. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Ik bespeel niets, maar het lijkt mij geweldig om piano te spelen.. echt een droom, maarja...tijd he..

3. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Ik speel al bijna 15 jaar klarinet. Speel ook een keer per week in een harmonie orkest. Echt leuk vind ik het, een lekkere uitlaatklep.
    Wel moeilijk hoor, om zoals jij op latere leeftijd nog een instrument te leren bespelen. Als kind pak je het allemaal zo makkelijk op. Hoe ouder, hoe moeilijker.
    Succes met je keuze.
    x Linda

4. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Gitaar sinds m'n 6de en piano sinds m'n 20ste.
    Dan nog de blokfluit op school geleerd gedurende 4 jaar, maar geen idee of ik dat nog kan...

Gek op m'n gitaar, ze heeft zelfs een naam: Marieke :)

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik speel blokfluit, saxofoon en gitaar....allemaal al lang niet echt meer gespeeld, maar kan het wel ;)

6. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik heb jaren geleden een kaakoperatie ondergaan en kon toen een hele lange tijd niet blazen. Wilde toch wel iets met muziek doen, vandaar die piano. Kan nu wel weer blazen hoor. Doe ik af en toe nog weleens, maar niet meer bij een vereniging.

Als je echt wilt samenspelen, zou ik kiezen voor een sax. Dan kan je ook nog kiezen welke sax. ;)

7. Mama007

Mama007 Niet meer actief

ik ben begonnen met blokfluit daarna piano en tot een paar jaar geleden dwarsfluit gespeeld.
    Ik wil nu heel graag gitaar gaan spelen maar de lessen zijn hier vrij prijzig ;)

8. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Op de basisschool kon je je inschrijven voor blokfluit lessen, dus dat heb ik toen geleerd.
    En later keyboard. Dat vond ik leuk, maar ik ahd zo'n hekel aan oefenen. Was veel liever buiten!
    Als ik nu nog wat zou gaan leren zou ik gaan drummen. Geen idee waarom, maar dat lijkt me zo leuk! Of gitaar spelen (we hebben er één ik huis, maar spelen allebei niet....)

9. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Ik heb hier in huis al een jaar een gitaar staan, omdat ik dat echt wil leren spelen, alleen komt dat er iedere keer niet van.

De juiste tijd komt nog wel, wat ik ook wel leuk vind om te doen is zingen!
    Zijn er nog zangeressen onder ons?

10. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik heb blokfluit, dwarsfluit, keyboard en accordeon gespeeld. Nu niet meer, ik had er toen ik naar het mbo ging geen zin meer in.
    Een keyboard heb ik trouwens nog wel. Heel af en toe haal ik hem op van zolder.

11. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ja hier! Alleen helaas zing ik wel vals. :oops: Maar ik vind zingen zoooo leuk! Dus dan maar onder de douche of als ik sta te soppen!

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, zingen doet Elmo wel...zo vals als een Kraai!

Ben soms wel jaloers hoor, op muzikale mensen...kan zelf zo van muziek genieten....
    Ik was er niet als eerste bij toen ze dat uitdeelde ;)

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Drum, gitaar, dwarsfluit en piano

14. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb vroeger 6 jaar lang blokfluit gespeelt en daarna 2 jaar saxofoon (alt)
    Sinds vorig jaar heb ik eindelijk een eigen altsax (toen was geleend van de harmonie), hij is knalrood met gouden kleppen. Ik speel er af en toe op... ik moet het allemaal weer een beetje leren zeg maar.. tis alweer 15 jaar geleden namelijk...

Verder is onze familie erg muzikaal. Mijn vader speelde klarinet, blokfluit en orgel, mijn moeder speelde gitaar en mijn zus orgel. Ben er dus mee opgegroeid.

15. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    haha nou ik voel me nog jong, ben nog maar 23 hoor! En ook al wel blokfluit en gitaar gespeeld dus denk dat ik er wel gevoel voor heb...

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    sinds mijn achtste dwarsfluit en kort daarna ook picolo. daarvoor vanaf mijn vierde blokfluit (moest eerst maar eens bewijzen dat ik echt wou ;))

17. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik speel; blokfluit, dwarsfluit, melodica, kan een beetje keyboard, ik drum en ik zing!

18. liz1

liz1 Lid

29 jan 2007
    65
    0
    0
    Ik kan piano spelen.
    En kan ook zingen alleen niet zo mooi!

19. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik heb een paar jaar geleden een paar keer drumles gehad, maar jammer genoeg niet echt voor mij weggelegd want ik kan sommige ritmes niet vast houden, ik word dan te agresief, wil dan harder en sneller slaan. Dus nu probeer ik gitaar te spelen.

20. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Vroeger Viool en piano gespeelt zit nu op zangles.
    (zodat die slaapliedjes een beetje mooi klinken ;) )

Deel Deze Pagina