Boontje komt om zijn loontje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Renate28, 21 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Moet je nou eens lezen waar die serieverkrachter over klaagt....over het feit dat hij verkracht is in de gevangenis.... :confused: Tsssss....

Zedenverdachte naar eigen zeggen verkracht in cel

DEN HAAG - „Ik ben verkracht, mishandeld en geslagen. Mijn drinkwater was vermengd met rattenurine. Medegevangenen zijn vermoord of hebben zelfmoord gepleegd. Ik houd die beelden voor altijd op mijn netvlies.” Dat verklaarde de van zedenmisdrijven verdachte J.S. over zijn periode in de Braziliaanse gevangenis.

Woensdag begon voor de rechtbank in Den Haag de strafzaak tegen de 25-jarige S. Het Openbaar Ministerie verdenkt hem van een serie zeer gewelddadige verkrachtingen en een poging daartoe. Justitie verspreidde in april vorig jaar een opsporingsbericht waarin ze S. met naam en toenaam noemde en zijn gezicht toonde. S. vluchtte naar het buitenland. De Braziliaanse politie hield hem eind juni vorig jaar aan in de stad Curitiba. Begin november werd hij uitgeleverd aan Nederland.

Bron: telegraaf.nl

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

als hij schuldig is dan zeg ik indd boontje komt om zijn loontje. maar hij is nog steeds verdachte en in Nederland ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is ;)

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    aaaah zielig jungske! Eigen schuld dikke bult, ze hadden jou achterste ook even wat vaker moeten verbouwen daar in Brasil! Carnaval in Rio de Achterwerk!

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ja, je bent inderdaad onschuldig totdat het tegendeel is bewezen. Maar de bewijzen zullen er echt niet om liegen als de politie besluit om hem met foto en naam en al op de tv te tonen. En als je onschuldig bent, vlucht je toch niet naar het buitenland?

5. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Eigen schuld dikke buld! Heb ik geen medelijden mee!

6. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    Tsja.....heftig hoor......en zit ie in Brazilie......heeft ie mooi pech......daar houden ze wel van mooie jongens als hij (blijkt nogal een leuke kop te hebben). Ben benieuwd hoe deze zaak gaat lopen, nu er (geloof ik) 7 aanklachten tegen hem lopen...

Het is alleen jammer dat de Telegraaf :( zijn bronnen en namen van personen niet op orde heeft. Dit betreft namelijk niet Joran vd Sloot (zoals in het stukje staat), maar een of andere 'stoere' jongen die dus verdacht wordt van verschillende zedenmisdrijven in (het uitgaansleven van) NL.

7. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Oeps, sorry, mijn fout! Ik dacht: ik zie alleen zijn initialen staan, dus ik zet ff zijn naam erbij, misschien dat bij sommige dan weer een lampje gaat branden. Ik bedoelde inderdaad Johan Stellingwerff.

En over dat koppie...dit is 'em:

8. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    joran van der sloot, is opgepakt geweest voor de vermissing van nathalie holloway.

verder geen medelijden als hij schuldig is

9. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik wilde daar idd net over beginnen ja, hoe kom je aan die naam! Want Joran van der Sloot woonde namelijk hier op Aruba en is verdachte van de zaak Nathalie Holloway! Inmiddels woont hij alweer in NL! En is Nathalie nog steeds spoorloos en hier heb je plekken waar je ook nooit meer terug gevonden zou kunnen worden hoor, dus ben benieuwd of het ooit nog boven water komt...

En wat betreft over die andere J.S. als hij schuldig is aan waar hij voor vast zit, dan zal het me echt jeuken dat hij genomen is hoor van achteren! Dan kan hij mooi even voelen wat die personen hebben gevoeld toen hij hun even bruut nam!

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik heb in het bovenstukje de naam Joran v/d sloot verwijderd.. het gaat hier NIET over Joran even voor de duidelijk heid.

11. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Tja, verkrachting en mishandeling is nooit goed, ook niet als iemand zelf dader van dat soort misdrijven is. Maar ik moet toegeven dat het ergens ook voelt als een soort gerechtigheid. Hopelijk leert hij er in die zin van dat hij zich nog eens bedenkt als hij weer eens op verkrachtingspad wil.

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja hoe vind je dat..en ze hebben gevraagd of hij niet voorlopig even op vrije voeten kon omdat hij zoveel meegemaakt had in brazilie, maar dat is afgewezen. Overigens zeiden ze op het journaal gisteren ook dat hij met zijn "emotionele betoog" wilde aantonen dat hij wel genoeg geleden en gestraft was in brazilie.

13. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    tja nu maar hopen dat hij het niet opeens lekker gaat vinden.....heb tie nog zijn straf niet :confused:

14. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ze mogen hem zolang straffen, dat hij het voortaan in zijn hoofd laat om alleen maar naar meisjes te kijken. Zo iemand is gewoon ziek.

15. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    lekker in brazilie laten

16. Niet meer actief

En het mooie was inderdaad dat ie dus vond dat ie genoeg gestraft was hiermee...

Heel lullig hoor, maarre wie is er naar brazilie gevlucht?
    Had ie lekker in nederland moeten blijven. UIlskuiken...

Deel Deze Pagina