Dex is nu 5 maanden.. en meneer slaapt van na zn laatste fles (22:00) tot (09:00/10:00) Overdag en savonds is het altijd een heel gevecht om hem een uurtje te laten slapen.. hoe krijg ik hem nou savonds eerder zn bed al in? Hij drinkt 4x 210 /7 om de 4 uur.. en zn laatste fles 2 extra schepjes pap. Fruit en groente een beetje op gevoel.
Misschien zijn schema verschuiven. Dus 's ochtends om bijvoorbeeld 7 uur al zijn eerste fles te geven. Zo kom je om 7 uur 's avonds uit op zijn laatste fles. Misschien dat dit werkt. Mijn dochter is ook 5 maanden en krijgt om 7 uur haar 1e fles. Daarna leg ik haar weer gelijk op bed en slaapt ze nog een uurtje en soms langer. Verder slaapt ze overdag ook af en toe een uurtje(ook een gevecht hier). Om ongeveer 7 uit 's avonds krijgt ze haar laatste fles en gaat dan naar bed en slaapt dan ongeveer tot 7 uur 's ochtends.
Hier een dochter van ook 5 maanden. Zij gaat s avonds iets later naar bed maar dat komt omdat ze overdag ook nog veel slaapt (3x 1,5 tot 2 uur) Ze krijgt 4x 180/6 en dan ook in de laatste 2 schepjes rijstebloem. Groente en fruit krijgt ze ook maar nog kleine beetjes (50 gram) Haar dag start om 8:00 en s avonds ligt ze voor 22:00 in bed. Ik zou idd wat schuiven met de tijden, s morgens eerder uit bed zodat hij s avonds er eerder in kan.
Ik zou ook zeggen de dag eerder beginnen. Als je om 7 uur begint zal hij waarschijnlijk ook rond 7 uur eindigen.