zoontje gaat over 2 weken naar medisch kinderdagverblijf. Eten en drinken moet worden meegegeven. Ik ben op zoek naar broodtrommel en beker met naam waar te bestellen? Waar doen jullie het fruit in? al voorgesneden? wordt dat niet bruin? Ik hoop dat iemenad me kan helpen
Die kun je heel leuk zelf ontwerpen bij mepal.nl Als het programma te moeilijk is dan kun je het bv in paint maken (knippen en plakken). dan sla je de afbeelding op en laad je het in een keer bij mepal.nl en klaar! Ik ben heel tevreden over het resultaat
Hier wordt er voor het eten/drinken gezorgd dus geen gedoe met bakjes/bekers. Behalve het avond eten.
Of je bestelt naam stickers via internet bij www.goedgemerkt.nl. Die blijven zelfs in de vaatwasser goed en plak je overal op.
Ik geef meestal fruit mee wat je niet hoeft te snijden zoals een banaan, druiven en mandarijnen. Als mijn zoontje weer thuis is van school krijgt een appel of peer die ik dan in stukjes snijd.
ik heb al een paar keer via koterkado besteld, de mepal serie. Ik heb zowel de full colour (grote bak) als een klein bakje van de gewone mepal serie met figuurtje en naam. In het kleine (officeel fruitbakje) passen ook precies 2 boterhammetjes. Dus die geef ik ook regelmatig mee. In de grote past een pakje melk + 2 boterhammen. De full colour blijft toch niet zo mooi in de vaatwasser en het trommeltje is niet zo stevig als die van de gewone mepal trommels. Dus voor de jongste koop ik tzt dus van de gewone serie. Fruit: Bruin worden valt mee. Maar banaantje kan misschien zo gegeten worden? Ik weet niet hoe oud je kindje is? Verder krijgt onze dochter naar school ook weleens stukjes meloen of aardbei mee of druiven. Dat verkleurd sowieso niet. Voor appels hebben ze hier een partjessnijder. Dus dat scheelt schillen en daarmee ook nog dat verkleuren. Maar ik zou even informeren wat de gewoonte is bij het m-kinderdagverblijf.