Zijn jullie peuters ook zulke nudisten?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Suzzert, 7 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Die van mij loopt het liefst de hele dag in der blote kont en nu ze zich zelf uit kan kleden is het helemaal erg. Ze kwam vandaag de keuken in toen ik stond te koken en riep 'tadaa! Kijk mama!' Stond ze trots in haar blootje :D

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.004
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Haha, ja herkenbaar.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee helemaal niet.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Haha ja beide jongens lopen graag in hun blote kont.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ja helemaal..

6. misa

misa Niet meer actief

Tijdens het omkleden rennen ze hier wel graag even in hun blootje rond.. Hahaha!
    Maar zomaar uitkleden doen ze niet, dat zou ook niet mogen.. ;)

Laatst stond zoontje zijn piemel als een of ander pistool te gebruiken. Het ding wordt dan soms echt helemaal uit zijn verband getrokken.... :D Ik moet dan stiekem altijd erg lachen!

7. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Mijn oudste zoon is een enorme nudist! De meeste dagen moet ik hem er echt van overtuigen dat het nodig is om kleren aan te doen.

En sinds het afgelopen voorjaar slaapt hij bloot. Vindt hij heerlijk!

Ik sta er ook wel eens van te kijken hoe hardhandig hij soms met z'n piemel omgaat, maar volgens mijn vriend kan dat geen kwaad en zou hij dat echt niet doen als het zeer doet.

8. Storm

Storm Niet meer actief

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nee hier helemaal niet, als ze al even aan het omkleden is en niets aanheeft is het al gelijk: "Ik heb het kouddddd!" Dus nee, ze heeft het liefst kleren aan haha..

10. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Jaaaaa!

11. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Jep, hele zomer in blote kont op de plaats gespeeld. Als ik hem nu uitkleed om in douche te gaan gaat ie eerst naakt de hele badkamer 5x rond haha.

12. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Hier mag ze het ook niet zomaar. Maar ze is wel onwijs trots dat ze zich kan uitkleden. Dus dan zeg ik ook eerst dat het knap is dat ze zich kan uitkleden maar dat ze nu maar weer wat mag aantrekken. Alleen... Dat wil ze dan niet meer :p

Gelukkig is het buiten nog niet voorgekomen ;) dat heeft ze volgens mij ook wel door :p

13. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Uitkleden doet ze niet. Wel als ze naar het toilet is geweest laat ze haar broek graag uit (wat dan niet mag hahaha).
    Of als ik haar aankleed zegt ze: ik hoef geen kleren aan!
    Dus ja.. hier ook wel een nudist.

14. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Het lijkt hier wel een cadeau als ze bloot mag zijn :D Het is natuurlijk ook wel heel lekker vrij..

15. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Jaaaa! Ik vind haar in huis wel vaker opeens zonder broek aan. Ik vind het vooral grappig eigenlijk, ik kan me er niet zo aan storen :)

16. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Nope. Als ze naakt van slaapkamer naar de badkamer moet lopen, loopt ze alsof ze een keutel in haar broek heeft...(terwijl ze dus naakt loopt :D)

17. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.923
    3.941
    113
    Haha ja hier ook eentje, vind haar 'blote kont' megagrappig en rent als ze het kan redden altijd nog even drie rondjes naakt door de kamer als ze uit bad komt. Heerlijk toch.

Ik zei vorige week nog; ben benieuwd wanneer het moment komt dat ze dit niet meer wil!

18. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Hier ook

19. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hier alle drie, hebben het liefst zo min mogelijk kleren aan. De oudste 2 dragen meestal nog wel een onderbroek, maar dochter loop eigenlijk vanaf het opstaan naakt rond tot dat we naar buiten gaan. Zodra we weer thuis zijn gaan alle kleren weer direct uit.

20. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Deel Deze Pagina