zoontje zegt tegen de vriendin wel dat zus en zo niet van mij mag.dan krijgt hij ruzzie met haar. zo komt hij naar mij toe. en als ze door wil gaan dan zeg ik als je dat wil doen dan moet je naar je eigen huis moet gaan. zo heb ik haar een keer half uur eerder naar huis gebracht. ze vond het echt vervelend. maar haar moeder legde het uit. nu als ze hier is gedragt zich beter. zoontje hoeft niet eens haar te vertellen.
Mja ze mogen van mij best om snoepje vragen (gebeurt bijna altijd wel)... Maar nee is ook een antwoord
Ik ben wel blij met jullie antwoorden hoor, bedankt! Ik vind het enorm wennen allemaal als ik eerlijk ben. Ik denk ook niet dat het hier straks vier keer per week mag Ik vind een keer hier spelen wel genoeg. Afhankelijk van het vriendje/vriendinnetje, want met eentje gaat het zo vanzelf, daar heb ik geen gedoe mee. Maar tot nu toe voel ik me net een politie agent hier en daar. Nu speelt er een over-buurjongetje hier. Ik werd net gebeld of het mocht. Hij is bijna vier, gaat nog niet naar school en is de kleinzoon van mijn buurvrouw. Hij is hier vaker geweest en dat is toch alweer anders. Al merk ik wel dat ik wat strenger durf te zijn na jullie reacties, dus bedankt!
Ik had het gisteren dat ik er ff eentje op dr nummer moest zetten. Die begon bij binnenkomst als met chips zeggen (alyssa had een berg zand in dr laarzen en dat viel eruit) en nog geen 5minuten later dat ze van dr moeder terug mag bijten als ze gebeten wordt. Later kwamen ze verkleed beneden terwijl dat niet mocht omdat ze gesminkt waren op school en dan dus alles onder zou zitten (en helaas had ik dus gelijk). En toen was het vriendinnetje ook nog boos dat ze moest al helpen met opruimen. Zucht. Was blij dat het meisje opgehaald werd. Ik hanteer dezelfde regels als altijd als er kinderen spelen en ik ben dus wel wat strenger dan ik zou willen, maar het blijft zo wel gezellig (over het algemeen) Het is een beetje zoeken naar wat werkt en ook dat verschilt weer per vriendinnetje en ook nog hoe je eigen humeur is of dat van de kids.