Speelafspraken

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Patty82, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Nee hoor dat was heel normaal. Dat was andersom vaak ook zo. Ik bleef ook geen uren ofzo. Vaak was dat ook makkelijker bijna iedereen kwam met de fiets en dan is het wel fijn als een kindje gewoon gebracht wordt.

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ze mogen van mij overal spelen (tot nu toe), zo lang ik de ouders enigszins ken. Dus de eerste keer een kopje koffie oid.
    Ik zou het zelfs heel raar vinden als ouders hun kind zo maar met iemand mee naar huis zouden laten gaan. Je gaat toch ook niet bij de ingang van AH staan met de vraag: 'wie komt er vanavond op m'n dochter passen?'
    Ik vind dat je als ouder met een goed gevoel je kind moet kunnen laten gaan en dus niet met een compleet vreemde.

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ze mogen van mij gaan spelen als ik de volwassen persoon heb gezien en afgesproken heb hoe en wat. Dan maakt het mij echt niet uit of het een go of opa of oma of wat dan ook is. Maar ik wil wel even afspreken met de volwassenen hoe we het doen, hoe laat ophalen enz enz.

4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Dit en als ik er geen goed gevoel over heb gebeurt het niet en spreekt zoon maar lekker af om bij ons thuis te spelen!

5. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik vind het altijd heel triest dat er kinderen zijn die met zulke beperkende gedachten moeten opgroeien. .

Deel Deze Pagina