Ik ben best wel benieuwd hoe laat jullie naar bed gaan 's avonds. Ik lig meestal rond half 12 en mijn mannetje rond 1 uur. Wij gaan eigenlijk nooit tegelijk naar bed. Hoe zit dat met jullie?
Door de weeks ben ik alleen omdat mijn man dan op de kazerne is. Dan lig ik er meestal al rond 9 uur in, tenzij ik visite heb. Ik vind het heerlijk om op bed te liggen en tv te kijken. In het weekend als me man thuis is, liggen we er meestal rond 12 uur in.
Wij gaan om 22:30 uur plat. Even kletsen en knuffelen, maar wel snel slapen. Als we willen klussen, gaan we eerder naar bed. We gaan wel altijd tegelijkertijd naar bed, lekker nog even tegen elkaar liggen...
ik ga meestal rond half 11 en man volgt een kwartiertje later... ik kijk dan meestal nog ff uurjte tv en man valt vaak eerder in slaap
wij gaan altijd tegelijk naar bed, meestal is dat tussen half tien en half elf, we kijken ook altijd naar HvNL, daarna knuffelen we wat en vallen daarna lepeltje lepeltje in slaap.
zo veel mensen die niet tergelijk na bed gaan,zou niks voor mij zijn,ik krijg dan gelijk waanideeen dat er mischien een nader in het spel is ofzo
wij gaan ook altijd tegelijkertijd naar bed.. meestal is het zo rond 10 uur/half 11.. en soms ook om 9 uur na een lange zware dag
Als ik de volgende dag de kids naar school breng MOET ik er uiterlijk om 23.30 uur inliggen, dus tegen 23.00 aanstalten maken. Anders trek ik het de volgende dag niet. Hoef ik niet al te vroeg op dan wordt het gauw 0.00/ 1.00 uur. Ik ben wat ze noemen, 'een avondmens'. Manlief ligt er meestal ruim een half uur eerder in dan ik . Maar als we wel tegelijk naar bed gaan, gaan we meestal nog ff puzzelen/ lezen/ kletsen/ knuffelen etc.
tussen 2 en 4 a.m.! en dan ook samen! We zijn allebei nachtmensen! onze kroeg hoeft pas om 3 uur 's middags open dus het kan héél goed!
In het weekend lig ik meestal eerder in bed .... en door de weeks altijd samen en dan rond half 10/ 10 uur
De laatste tijd ga ik rond 21.30 / 22.00 naar bed. Anders ging ik altijd rond 22.30 naar bed, maar trek het nu niet om later te gaan. Mijn man gaat altijd rond 0.00uur of iets later naar bed, hij heeft niet zoveel slaap nodig.
we gaan de helft van de tijd samen naar bed, rond 23.00 en soms blijf ik nog ff tv kijken beneden en dan ga ik rond 24.00 naar bed