Beste iedereen, Ik ben voor mijn baby en peuter opzoek naar een goede duowagen, alleen zie ik door de bomen het bos niet meer... Ik vind het belangrijk dat de wagen makkelijk opvouwbaar is en niet te breed. Ook moet de wagen tegen een stootje kunnen. tips alsjeblieft!! alvast bedankt!
Wij hadden een phil&teds. Ideaal. Praktisch, rijdt makkelijk, klein opvouwbaar. Wij waren er erg enthousiast over!
Jane powertwin! 3 luchtbanden, rijdt licht, zitjes achter elkaar en past in elke kofferbak van de auto. (en zelfs door de gangen van kruidvat!) Spaans merk, maar op marktplaats staan er soms een paar.
Als je er een beetje geld voor over hebt zou ik voor de mountain buggy duet gaan dus niet de duo. Wij hebben deze aangeschaft. Als het goed is de smalste die er is makkelijk inklapbaar. Buggy zit, reiswieg of maxicosi kan erop wat ik zelf echt een must vind. Goed op internet zoeken. Ik had een aanbieding met gratis reiswieg. Ik mailde dat ik hem gelijk zou kopen als ze er ook een gratis adapter bij zouden doen. Kreeg gelijk een mail terug dat dat goed was. Succes met je koop!
we hebben eerst een zoom gehad, toen een topmark achter elkaar en nu een easywalker..echt een verademing zo lekker ligt als hij rijdt, ik zou dus daar voor gaan