Ik heb een babybjorn, maar ben hier niet tevreden mee. Nu denk ik er over om een beco butterfly te kopen voor mijn bijna 7 maanden oude zoontje. Iemand hier ervaringen mee? Zou het zo zonde vinden om weer veel geld uit te geven aan iets wat ik weinig gebruik, omdat het niet prettig draagt.
Hier zijn een aantal mama's met een beco: http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/150218-draagdoek-mamas.html Ze zijn er allemaal erg positief over.
Zwelgje, ook met de Beco? Want ik hoor juist dat die wel geschikt is om zwaardere kindjes te dragen. De babybjorn is niet meer te doen.
ik heb een tricot slen, ik vind dat nu al zwaar worden dus een aanrader heb ik niet maar deze is geen aanrader voor de grotere babies
Ik heb de Beco, als je in de buurt woont mag je die van mij wel ff uitproberen hoor, dan kom je langs met kindje en voel je gelijk hoe de kleine er in zit. Mijn dochter is nu ook 7 maanden en het is inderdaad wel zwaarder aan het worden, maar ik draag haar ook nog steeds voor. Het is echter wel goed te doen. Als het straks echt te zwaar wordt, dan ga ik haar op mijn rug dragen. Er is 1 nadeel aan de Beco en dat is dat hij niet in de winkels verkocht wordt en je 'm niet veel op straat ziet (dit is eigenlijk ook een voordeel). Ik twijfelde heel erg om 'm te kopen aangezien ie best prijzig is, maar ik vind 'm helemaal geweldig!
Een tricot slen is een rekbare doek die houd ook aardig op met makkelijk dragen als je kindje ongeveer 6 maanden is. Dan kun je beter een geweven doek kopen. Die kan je gebruiken totdat ze ongeveer 4 jaar zijn. Omdat er geen rek in zit zit je kindje beter omdat hij niet doorzakt. Je kindje blijft dan veel beter zitten.
Hoi, Onze dochter is nu 9 maanden en wij zijn ook aan het rondneuzen voor een goede draagzaak die we langer kunnen gebruiken. Wij gaan voor de papatum, kijk maar eens op www.ikbenmama.nl en dan onder het kopje draagzakken en doeken. Succes, groetjes