ik ben benieuwd wat voor speelgoed jullie hebben voor de kleine(jongen).in de winkel ben ik zooo verloren omdat er zoveel verschillende dingen zijn. en ik heb geen idee wat nou echt leuk is. we hebben gisteren weer in de winkel geweest. 2 dingen gekocht.een laptop(hij vindt het prachtig!hij snapt het niet helemaal, kan alleen aan en uit zetten, maar hij is er wel de hele tijd mee bezig)en een doos vol met magneetische stafjes en bollen, smart of zo iets heet t. hij vindt dat ook erg leuk.maar wat vinden ze nou echt super?
Het verschilt per kind natuurlijk, waar is je kindje meer mee bezig? Tyg speelt graag met auto's, motors, vliegtuigen enz. Maar een vormenstoof en grote puzzels vindt hij ook leuk. De zandbak is favoriet hier maar dat kan niet altijd ivm het weer helaas. Little People is ook heel leuk vooral de dieren speeltjes. Een ballon opblazen doet ook wonderen haha er liggen er hier 3 in de huiskamer op het moment. Ik heb altijd een zakje ballonnen in huis..
Die van ons is op het moment dol op houten puzzels, auto's, boekjes, houten blokken en duplo. Bellenblaas is ook helemaal leuk, dat kan ie nu al zelf (behalve het flesje vast houden ) Persoonlijk hou ik niet van speelgoed met batterijen/geluid/licht omdat daar weinig eigen fantasie bij te pas komt, dus dat koop ik liever niet. En gewoon spelen met veger en blik, de stoffer, de zak aardappels, plastc servies, dat blijft gewoon het leukste.
ons dochtertje is ook 1,5 jaar en ze speelt het liefste met een oud portemoneetje van mij en een heleboel centjes de keukenkast met pannen is ook erg interessant! en idd een zak aardappels hahaha en op de loelkast heb ik van die magneetjes,vind ze ook leuk om die eraf te halen en weer op te doen
euhm, misschien snap ik het niet, maar das toch zowat hetzelfde? Kindjes spelen met wat ze het leukste vinden..
Onze zoon vindt ballen erg leuk. Nu had hij de ballenolifant van vtech, maar deze is helaas terug omdat hij niet goed werkt. Ook ik ben op zoek naar iets wat hij leuk vind, maar het is erg moeilijk.
voor Sen hadden we heeel veel duplo gekregen , nja hij had het het gekregen toen hij jarig was , en daar speelde hij al snel mee, vind auto's ook helemaal geweldig . en een tuitbeker gevuld met rijst of macaroni vind ie nog steeds t einde hha
Onze zoon is gek op auto´s en alle varianten erop. als het maar wielen heeft. Heb laatst ook een boek van hem gekocht van richard scarry (ken je mss van vroeger, die grote blauwe boeken). Ook over auto´s. Grote hit! Ballen vindt hij ook super en hij is ook al een half jaar wild van zijn loopkarretje en loopfietsje. Als je met je zoon door de speelgoedwinkel loopt, is er dan niet iets waar hij gelijk enthousiast op reageert? Die van mij wil gelijk naar de auto´s.
Ja, lijkt mij ook hetzelfde. Hier is Duplo op het moment favoriet. En houten puzzels (niet teveel stukjes) en daarnaast lege dozen Over z'n hoofd heen en dan gaan lopen en overal tegenaan botsen. Dan ligt hij helemaal in een deuk
ik bedoelde dat ik graag speelgoed wilde kopen en ik weet echt niet wat leuk is als ik in de winkels loop. mijn zoontje kan zich ook bezig houden met de dingen die hij in zijn hande krijgt zoals een cd doosje of een houten lepel, of mijn tas. hij speelt ook met stiften en stickers plakken.maar deze zijn geen speelgoed. ik bedoel dus wat allemaal te koop is in de winkels.
zo heb ik ook gedaan en een laptop was enorme hit.bij kassa los laten gaf ook wat verdriet, maar daarna hield hij het vast n uur lang in de buggy omdat ik ook andere dingen moest doen in de stad. maar hij is littlepeople bijvoorbeeld zat denk ik. helemaal geen reactie.
Maar het is denk ook ook wel lastig hoor op deze leeftijd om iets te vinden waar ze echt lang en goed mee kunnen spelen en waar de eigen fantasie ook bij om de hoek komt kijken. Er is zoveel aanbod. Wat hier momenteel wel in trek is is speelgoed waar iets aan zit wat draait of wat open en dichtkan.
Duplo. Hier boekjes van Bumba met uitschuif flapjes succes verzekerd! Verder ben en blijf ik ook van mening speelgoed op zich trekt vaak niet zo als stickers pannen aardappelen ect ect gratis speelgoed is vaak het leukste en hoe meer je koopt hoe minder interessant het word is hier het geval. O ja mijn wasmand vind ze ook prachtig gratis en gelijk een gratis opberg mogelijkheid een grote doos met blokken ook succes vol of gewoon een pop met wagentje maar ik heb een meid en het gaat om een knul. Voor knullen hier waren auto.s jaren favoriet loopauto ballen.
je hebt gelijk, hoe meer hoe minder interresant! maar als ik n lange tijd niks vr hem koop voel ik me toch schuldig. stom he?hij houdt zich wel bezig en vermaakt zich ook met de dingen die hij heeft. hij was ook heel lang ongeinterreseerd als we in speelgoed winkel rond liepen. omdat ik begon met hem naar speeltuin en park te gaan waar hij dan vrij mag lopen. dat vindt hij het beste. maar nu zag ik dat hij weer interresse heeft vr speelgoed in de winkel.dus n paar dingen gekocht. maar t gevoel dat ik in zo een winkel krijg. er is zoveel te koop en alles lijkt mij steeds allemaal meer van hetzelfde...
Je hoeft je niet te schamen hoor ook ik heb het nog steeds. Pas geleden ook nog duplo gekocht omdat ik vond dat ze ergens anders aan toe was en haar gewonen speelgoed niet meer aan keek en mij behoorlijk begon te vervelen waar van ik dacht waar kan ik je gelukkig mee maken. Nou hihih niet veel moet ik zeggen. Gewoon regelmatig met mama spelen is haar favorite bezigheid nog steeds haha. Daar kan helaas geen speelgoed tegen op terwijl ik zelf ook zo iets heb ga eens alleen spelen maar pff de meeste kids vinden dat gewoon lastig en ik berust me er maar in. Mijn zoon heeft veel een veel meer speelgoed gehad dan zijn zusje maar misschien heb ik juist daar van geleerd!
Hier is de zandbak favoriet, de duplo als mama meedoet, ook bokjes lezen aan tafel. Ik heb bij de action een boerderijboekje met losse magneetjes gekocht die erin kunnen, vind ze erg leuk. Verder speelt ze niet veel alleen..
Hier is de zandbak en de watertafel (ook zonder water) toch zeker wel favoriet. Ook blokken van abrick speelt ze veel mee, stapelen gaat nu al een beetje, dus zou je zoontje van 1,5 ook al wel kunnen. Verder heeft ze een speeltentje met ballen, deze zijn een groot succes. Ik heb het op zolder staan en als ik ga strijken speelt ze daar mee, heel fijn! Verder speelt ze ook veel met little people. Quincy is wel wat jonger, maar we waren gister op een verjaardag waar een kindje van 1,5 was die met dezelfde dingen speelt. Ook is het zoontje van een vriendin 4 maanden ouder en ze spelen vaak samen met dezelfde dingen. Het is dus wel een goede vergelijking..
In de winkel zou ik nu qua speelgoed: de houten puzzels, knikkerbaan/autobaan en speelgoed om lekker mee buiten te spelen. Blokken, vormentrein etc doet het ook altijd goed.