Sinds vandaag gaat mijn jongste huilen en gillen als ik hem in bed leg. Als ik hem er dan uithaal gaat hij lachen Herkent iemand dit? Hij is nu 5,5 maand. Hij is verder niet ziek?
En echt gillen he....alsof ie vermoord word!! en ind als ik zen kamer binnenkomt begint ie al met zen beetjes te spartelen van blijheid en al te lachen....stouterd... ik had hem van de week gewoon laten liggen ben niet gaan kijken heb het drie kwartier volgehouden en toen sliept ie... miss eens laten gaan??
Jah ik ook hoor maar ik heb echt het gevoel alsof hij ons voor de gek houd omdat hij gaat lachen als je zen kamertje binnen komt..
Ik dacht direct aan verborgen reflux toen ik dit las. Maar ik weet niet zeker of dat zich later nog kan ontwikkelen. Ons zoontje had er vanaf zijn geboorte last van en ging altijd gillen als we hem neerlegden. Gilt hij ook als je hem op de bank neerlegt? Of op de grond en dan wegloopt? Of alleen als je hem in bed legt? Het kan ook een verlatingsangst zijn. Maar wat je er aan kunt doen... Lastig op zo'n jonge leeftijd. Misschien dat iemand anders tips heeft, het is voor mij twee jaar geleden dat mijn zoontje zo oud was. Succes!
Hij heeft verborgen reflux en dat is al tijdje onder controle. Ik heb hem bij ons op bed gelegd en dat was goed, in de box was drama (liep van hem weg), op de commode was ook goed.
onze meid had het alleen als ze s'avonds naar bed ging, dan was het huilen/krijsen geblazen. gewoon laten gaan hoor het kan ook een "sprongetje" zijn. hier is het na een paar dagen over gegaan en komt het af en toe weer terug (deze week maar het arme kind krijgt nu kiezen en een beetje verlagingsangs dus ...) komt echt wel goed hoor
Hmmm...ik begin er niet aan hoor om hem bij ons in bed te nemen. Ik heb hem nu 2 avonden laten huilen en gisteren moet ik zeggen dat hij na 10 min. al stil was....hopelijk gaat ie gewoon weer lief slapen vanavond