Plakboek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DCJ83, 30 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DCJ83

DCJ83 Niet meer actief

Hoi meiden,

Houden jullie ook een plakboek bij van jullie kindje(s)? Ik heb al veel spulletjes van mijn zoontje liggen en ook van mijn dochtertje heb ik een aantal briefjes/kaartjes die ik wil inplakken. Ik deed het altijd in het fotoalbum, maar nu bestel ik ze kant en klaar online, dus zelf plakken hoeft niet meer en dan staat het erg raar als ik er andere dingetjes wel bij in ga plakken.

Dus nu ben ik op zoek naar een leuk plakboek voor een jongen en voor een meisje. Welke gebruiken jullie? En wat plakken jullie er allemaal in?

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb een paar plakboeken van de hema gehaald.
    We hebben 2 boeken vol met felicitatie kaartjes.
    En dan een plakboek met oa zijn 1e lok, armbandje van het ziekenhuis, etc.
    Knutselwerkjes zoek ik echt uit. Hier en daar plak ik 1 in. De rest zet ik op de foto en gaan dan weg (of naar schoonmoeder, die kan ze niet laten liggen).

Als ik nu zie hoe ik, mijn man en veel anderen met oude plakboeken met knutsels omgaan, dan ben ik niet van plan om alles te bewaren. Alleen een paar bijzondere dingen, of met speciale redenen (moederdag ofzo)..

3. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Wij hebben 1 babyalbum liggen en daar gaan de eerste foto´s in, naambandje, kaartje wat in haar bedje hing in het ziekenhuis.
    de rest gaat allemaal in een doos: kaartjes, cd-rom met echo foto´s, etc etc.
    Als haar baby album vol is gaan we over naar digitale albums maar vindt het wel leuk om 1 echt album te hebben.

Deel Deze Pagina